Hromy duněly, blesky lítaly po nebi a déšť klepal na vitrážová okna Church Prime.
Stále více a více tmavě šedých mraků se valily, dokud předtím inkoustově-černá obloha nebyla zcela pokryta mraky, které seslaly malé kopí vody– kapky vody byly seslány s takovou silou, že by se mohly zaměnit za malé oštěpy.
Každý kdo by byl chycen v této vichřici, by toho okamžitě litoval, nebo alespoň vyhledal úkryt, protože počasí nejevilo žádné známky zastavení.
Hrom zaburácel ještě divočeji, a když blesk udeřil a osvětlil noční oblohu. V mezerách mezi mraky byly vidět malé červené žilky.
Nocí pronikl hluboký, ďábelský smích.
Všechno to začalo střepy skla na podlaze.
Quackity se probudil brzy. Zamířil si to tedy do kostela a byl překvapen, když šlápl do něčeho ostrého.
"Au!" zasyčel a vyndal střep skla z boty. Střep prošel přes botu a dostal se do jeho nohy, která teď krvácela.
Bolest se však brzy změnila ve zmatek.
"Počkat, co?"
Quackity se podíval na podlahu. Jemný vánek profukoval z okna.
Kamennou podlahu pokrývaly střepy barevného skla. Jedno okno bylo úplně pryč, což vysvětlovalo vítr v kostele.
Všechny střepy byly na stejném místě, což podporovalo jeho bezprostřední předpoklad, že jedno okno se v noci rozbilo.
"Sakra! Radši to ukliď," zamumlal si pro sebe a ignoroval kapání přebytečné dešťové vody stékající ze střechy. Bouře trvala celou noc a zastavila se teprve před několika hodinami.
Zvuk otevírání a zavírání dveří se rozléhal skrz kostel.
Foolish.
"Hey, Alexi, co to děláš?"
Zeptal se Foolish se svými těžkými kroky, které se ozývaly přes kostel, když se vydal k té scéně.
"Do prdele, co se tady stalo?" zeptal se a překvapeně upnul svůj pohled na sklo na podlaze.
"Nemám tušení," řekl Quackity popravdě.
"Vešel jsem dovnitř a bylo to rozbité. Taky moje noha pěkně krvácí."
"Hm. Budeme to muset prošetřit. Prozatím ale musíš se mnou jít k doktorovi." řekl Foolish.
Foolish byl starostlivý muž, opravdu byl.
Velmi věřící a zastával mnoho... lepších... hodnot, které Church Prime učil- vždy pomáhal těm v nouzi, přispíval na všechny charity, na které jen mohl a vždy dával pozor na lidi.
Byl milý, ale Quackity necítil k němu žádné zvláštní pouto jako ostatní. Byl to jen další kněz.
A jo, Quackity byl kněz.
Nebyl to biskup nebo tak něco. Ne. Byl to jen obyčejný kněz pro Church Prime, který dělá obyčejné věci jako Prime kněz dělá.
Vedl kázání, učil verše na školách, dohlížel na pohřby a svatby atd.
Nic zvláštního.
Přesto tento případ náhodného rozbití okna v noci... to bylo něco na co se musel podívat.
Vidíte, že Quackityho život byl docela nudný.
Neměl žádnou blízkou osobu, žádnou blízkou rodinu. Takže žil sám.
ČTEŠ
Devil's Tango (Quackbur)
ФанфикQuackity je kněz, který vyšetřuje záhadné, téměř paranormální události, které se dějí v Church Prime, a skončí to tím, že vyvolá démona. Atraktivního démona. Jmenuje se Wilbur. CW pro tuto knihu: Náboženské trauma, těžké krveprolití/násilí, krátké z...