TW pro tuto kapitolu:
Náboženské trauma, vzpomínání na trauma, noční můry, zkreslené vzpomínky, hodně homofobie, násilí, krátká zmínka o sebepoškozování, obecně depresivní vzpomínky
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quackity byl vyčerpaný, když se plahočil do své ložnice. Dokonce se ani nestaral o to, že dole byl démon, který by mu potenciálně mohl zničit dům, protože byl tak zatraceně unavený.
Nakonec se svalil do pohodlné peřiny své postele, usnul a ani se neobtěžoval převléknout nebo si sundat oblečení.
Obklopilo ho teplo, zavřel oči a usnul.
Quackity se probudil v kostele. Proč tu byl?
Promnul si oči a zívl, ze všeho nejvíc teď chtěl zpátky spát, ale zajímalo ho, proč je tady.
Zezadu temného kostela se ozval hlas.
"Víš, mohla bych to říct tvému otci."
Quackity se otočil tak rychle, že si zkroutil krk.
"Mami? Co tady děláš?"
„Mohla bych říct tvému otci, že jsi chodil s klukem, pokud neuděláš to, co já ti řeknu," řekla přísně
Jeho matka byla stárnoucí žena se stříbřitými vlasy staženými do pevného drdolu a vypadala jako, že nenosí na sobě nic jiného než šaty.
Vždy byla velmi konzervativní a tradiční, stejně jako oddaná křesťanka, takže zpráva, že její syn byl 'hnusný homo' musela být pro ni velkým šokem.
Dělala pasivně-agresivní poznámky o jeho sexualitě, že je to jen ‚životní etapa' a že nakonec najde tu správnou dívku, se kterou se usadí, i když jí to Quackity vysvětloval znovu a znovu, že se mu líbí jen muži a nikdy by nechodil se holkou, protože ho nepřitahovaly.
Jeho otec však zprávu přijal mnohem hůř.
Byl to velký, svalnatý muž s nepřirozeně červeným obličejem a velkým plnovousem a jeho postoj ke všemu, co se mu nelíbilo, bylo prostě 'násilí', které se od té doby s vydáním, že Quackity vydal najevo jeho sexualitu, byl násilně homofobní a nemyslel si, že jeho syn někdy bude něco jiného než hetero.
Napochodoval do pokoje ubohého chlapce– ne, nenapochodoval, vrazil– a mlátil ho, až Quackityho donutil ho zastavit tím, že řekl, že to ‚byl vtip' a ve skutečnosti nebyl gayem.
Jeho otec si odfrkl a odešel z pokoje, aniž by se podíval zpět na svého těžce pohmožděného, plačícího syna.
Quackityho matka však věděla, že je rozhodně stále gay a věděla, že ušetří ho zranění tím, že otcovi neřekl, když začal chodit s klukem, ale stále dělala pasivně-agresivní komentáře, které mířili na něj a vydírala ho mnohokrát, aby dostala to, co chtěla.
Quackity měl mizerný život, aby jsme byli úplně upřímní.
Roli kněze přijal jen proto, aby ho rodiče nechali na pokoji a nechali ho mít svůj vlastní život, ale zřejmě ani to nefungovalo, protože jimi byla ovlivněna i jeho práce.
A teď propadl panice.
"Mami? Co tady děláš?" zeptal se Quackity a zatajil dech. Po tváři se mu koulely kapky potu.
"Ach, vidět mého druhého nejoblíbenějšího syna. To je vše," odpověděla s úšklebkem na tváři.
Ach jo, Quackity měl bratra.
ČTEŠ
Devil's Tango (Quackbur)
FanfictionQuackity je kněz, který vyšetřuje záhadné, téměř paranormální události, které se dějí v Church Prime, a skončí to tím, že vyvolá démona. Atraktivního démona. Jmenuje se Wilbur. CW pro tuto knihu: Náboženské trauma, těžké krveprolití/násilí, krátké z...