Help! Ik zit op een boomstam in het bos even uit te rusten als ik opeens iemand hoor roepen. Help! Help me alsjeblieft! Iemand! He ken ik die stem niet ergens van? Ja ik weet het weer. Ik weet wie het is. Het is peeta! Zo snel als ik kan spring ik op en ren naar de plek waar het geluid vandaan komt. Na een paar minuten rennen ben ik bij peeta. Ik zie hem op de grond liggen met zijn arm onder het bloed. Peeta! Wat is er gebeurd? Katniss ik ben zo blij om jou te zien. Ik ben gestruikeld over een boomstronk en viel van de helling af. Peeta laat me nooit meer zo schrikken. Kun je opstaan? Ik weet het niet. Ik kan het wel proberen. Peeta probeerd op te staan en ik help hem. Auhhhw. Ik zie dat zijn been er verkeerd uitziet. Peeta je kunt zo niet lopen. Ik ga hulp halen. Houd je tot dat ik terug ben sterk. Ik wil weglopen maar peeta roept mij nog. Katniss! Ja peeta? Afscheidskus? Tuurlijk peeta. Altijd voor jou. We geven elkaar altijd een kus als we weg gaan. Sinds de oorlog voorbij is wil peeta er altijd een. Hij zegt het kan altijd de laatste zijn. Ik wil daar liever niet aan denken. Nee ik kan er niet aan denken. Ik glimlach nog een keer naar peeta en ren dan zo snel als ik kan naar haymitch. Haymitch! Peeta is gewond! Rustig maar katniss. Zegt haymitch. Wat is er met peeta aan de hand? Nadat ik haymitch alles had uitgelegd renden we samen naar het bos. Haymitch heeft de EHBO doos me. Daar ligt peeta wn glimlacht geruststellend naar mij. Ik slaak een opgeluchte zucht. Haymitch kijkt naar peeta's been ik ik wikkel zijn arm in het verband en help peeta omhoog. Gaat het? Ik en haymitch ondersteunen peeta en met zijn drieen lopen we naar haymitch huis. Als we er eenmaal zijn leggen we pewta op de bank. Het is ondertussen al laat geworden dus we moeten morgen naar de huisarts. Ik ben bang dat het been van peeta gebroken is. Gaat het peeta? Ja het gaat wel katniss, ga anders maar naar huis ik red me wel. Nee peeta ik blijf hier bij jou. Katniss ik weet dat je niet goed kan alapen in iemand anders bed, zegt peeta. Ik blijf hier. Goed als jij hier blijft ga ik naar jouw huis. Oke peeta jij wint. Haymitch bedankt voor alles, zegt peeta. Geen probleem jongen. Doe jij maar voorzichtig met jezelf. Doei haymitch. Als we thuis zijn vraagt peeta of hij naar bed mag. Tuurlijk peeta. Ik help hem naar mijn kamer en leg hem op mijn bed. Ik verschoon het verband nu zijn arm gestopt is met bloeden. Dankje katniss. Voor alles. Ik weet dat je hier niet zo'n fan van bent. Ik glimlach naar peeta en kijk nog even naar zijn been. Het is helemaal paars. Ziet er niet goed uit he? Het wordt wel beter peeta. Ga maar slapen. Ik wil de deur uitlopen masr peeta roept me. Katniss wil je bij me komen liggen. Tuurlijk peeta. Peeta zegt ik hou van jou. Ik ook van jou peeta. Voor altijd. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en val snel in slaap.
JE LEEST
after the war (the hunger games) Mockingjay Vervolg~ Everlark Fanfiction
Fanfiction~peeta's P. O. V.~ ik zit nu al uren in de wachtkamer voor mijn gevoel. Haymitch is zo snel al hij kon naar het ziekenhuis gekomen. We zitten nu maar te wachten en te wachten en ik wordt er gek van. "Haymitch? Denk je dat het nog goed gaat komen, me...