Okuldan çıktık.Eve doğru arkadaşlarla geliyordum.Arkadaş dediysem yol üzerinde evleri olan bazı kişiler.Pek yakın değiliz.Cansuyla da barıştık.Ama aramız eskisi gibi değil.Yani insanın eskiden kardeş gibi takıldığı kişiyle şimdi böyle olunca çok tuhaf oluyor.Okulda gördüğün zaman sırtına atlayamıyorsun,gözlerini kapatıp "ben kimim?" diyemiyorsun,lan öküz kantine gidelim diyemiyorsun mesela.Böyle olunca kendimi öldüresim geliyor.Bağırarak ağlamak istiyorum.Ama olmuyor işte.Neyse biz konuşa konuşa gelirken eve vardık.Eve geldiğimde annem herzaman ki gibi dizi izliyordu.
"Geldin mi ?"
"Yok anne hala yoldayım."
Herzaman ki ters anne bakışını attı.Bende umursamadan odama gittim.Elbiselerimi çıkarıp kedili tişörtümü ve gri eşofmanımı giydim.Bilgisayarın düğmesine bastım.O açılırken telefonum çaldı.Arayan Cansuydu.
"Naber Ece? Nasılsın?"
"İyi sen"?
"Normal.Sana bir şey demem gerek.Daha doğrusu bir şey istemem gerek."
"Buyur"
"Hani bir tane çocuk var ya havalı falan.Saçları uzun ve rampa."
O çocuk serviste kolumu tutan çocuktu.İsmimi sormuştu.İşte onu kastediyordu.
"Evet ne olmuş o çocuğa ?"
"O çocukla çıkacaksın."
"İyimisin cazi?.Ca.. Cansu yani."
"Ya öylesine.Fıratı kıskandırmak için."
"Düşünmem gerek.Kararımı verince sana mesaj atarım."
"Okey."
Bu kız çok değişti nedenini bilmiyorum ama gerçekten çok değişti.Bilgisayarda google a girip kedi fiyatlarına bakmıştım.
Bir tüy yumağı neden bu kadar pahalı?
Herhalde çok tatlılar da ondan.Bir tane site buldum.Kedi bakanlar derneği.Hemen bir soru sordum.
"Evde kedi bakmak istiyorum fakat bir engelim var.Annem kedi almama izin vermiyor.Eğer derslerim iyi olursa alacak.Benim durumum mağlum.Aslında asıl sormak istediğim şey insanın bir kedisi olması nasıl bir şey?"
Kraliçearı diye bir kullanıcıdan cevap geldi.
"İlk önce bu sorumluluğu yüklenebileceğinden emin olmalısın.Kedi bakmak o kadar da zor değil.Zaten bütün gün yatar.Bakması rahat bir hayvan.Fakat bir tek sorunu var tüy döker!Ama uyurken onun nefesini hissetmek tüylere değer..."Böyle söyleyince değişik duygulura kapıldım.Bir anda petshop a gidip almak istedim.
Sonra bilgisayarı kapattım.Test çözmeye başladım.Zzzzz...Zzzz...Cansudan mesaj gelmişti.
"Karar verdin mi?"
Kimseyle uğraşacak vaktim yoktu.50 tane soru çözüp uzandım.Nasıl olduysa 5 dakikada uykuya daldım.Belki de insanlarla uğraşmaktan yoruldum..