Bugün Cuma.Cuma günlerine bayılırım.Eve geldiğim zaman Cuma gününün verdiği huzur başka günde yok.Okula gitmek için kıyafetlerimi giydim.Okul kıyafetlerinden nefret ediyorum.Nolur yani serbest gelsek?
Saçımı normal ev topuzu yaptım.Valla sabahlharı hiçbir şeyle uğraşasım gelmiyor.Telefonumdan ders programına baktım.Bu kadar kötü bir ders programı olduğunu sanmıyorum.Çantamı hazırlayıp sırtıma aldım.10 dakika kadar yolda bekledim . Piç şoför hem geç geldi hem de ücretleri istedi.Yarın vereceğimi söyledim.
Cansu da en arkada oturuyordu.Yanına gidip
"Günaydın."
"Noldu kararını verdin mi?"
Ya günaydın diyorum kararını verdin mi diyor.Bu kıza noldu ya kim böyle yaptı?
"Evet cevabını bekliyorum."
"Cansu artık kendine gel .Sana ne oldu böyle birdenbire ?Daha düne kadar kardeş gibiydik.Birileri mi dolduruyor seni anlamıyorum ki.Niye böyle yapıyorsun? Eski Cansuyu özledim ben."
Sesim gitgide yükseliyordu.Onun böyle yapması beni çok üzüyordu.Yanından büyük bir hışımla kalktım.Gerçekten ama gerçekten sinirliydim.Serviste zaten okula gelmişti.Ders başlamıştı.Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu.Bu durumdan nefret ediyorum.Ne varsa bakacak.Normal Ece işte.Ders inkılaptı.İnkılaptan nefret ederim.Bu yüzden derste uyuyacaktım galiba.
"Lan Ece uyan."
Bu kim ya.Zaman ne çabuk geçti.
"Sen kimsin ve ne var?"
"Ben Doğukan.3.derse gireceğiz ve iyi bir haberim var."
"Söyle"
"Ama hala kalkmadın.Neyse haberim kedilerle ilgili'
Yerimden zıplayarak kaltım ve komik gözüküyordum.Büyük bir merakla demesini bekliyordum.
"Fotoğraf yarışması varmış"
"Doğukan kaç yoksa seni öldürücem.Bunun için mi uyandırdın beni?"
"Hayır hayır asıl konu o değil.Kazanana 800 tl vereceklermiş.Ve katılım az yani kazanma ihtimalin daha fazla.Hani nasıl olsa senin canonun var.Eğer kazanırsan o parayla kendine kedi alabilirsin"
"Ay ben seni yerim.Düşünceli arkadaşım benim.Gel bakayım buraya." dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Bu yarışmayı kazanmam lazımdı...