Férj, vagy feleség?

111 11 1
                                    

Hangos kopogás ébresztette fel gondolataiból Lokit. 

-Kész vagy?-lépett be a szobába Mobius. Tekintete végig haladt szeretőjén, s alig láthatóan megnyalta ajkait. Női alakja épp annyira gyönyörű -ha nem jobban- mint férfiként. Keskeny csípője lágyan ringatózott jobbra-balra, szinte elbűvölte. 

-Tetszik amit látsz?-Loki piros rúzsos ajkai öntelt vigyorra húzódik, miközben megpördül Mobius előtt zöld szoknyájába. Mobius kuncogott miközben odasietett az isten mellé, hogy csókot nyomjon kívánatos ajkaira. 

-Gyönyörű vagy, mint mindig.-Loki gyengéd mosollyal fogadta a bókot, majd azt egy csókkal viszonozta az arcán.-Induljunk, vagy elkésünk szívem.

-Menjünk kedvesem.-Mobius maga elé engedte Lokit, majd őt követve indultak felvenni a kabátot és a partyra indulni amelyre hivatalosak voltak. Nem nagy party, de ha már Midgardon tartókodnak, akkor tenni kell az ő hagyumányuknak. Mobius egy vállalatnál kezdett dolgozni, hogy fenntartsák átlagos életüket, ehhez pedig, mint kiderült, sok mindennel jár együtt. Kiderült, hogy évente egyszer egy partyt rendeznek, amire mindenkinek elkell mennie. Így hát, Loki úgy döntött, szeretett férje nem szórakozhat nélküle, s vele tartott. 

A kis össze jövetelhez képest, sokan voltak,a zene hangos, a társaság fel pedig részeg. Loki elszokott ezektől a dolgoktól, amiket bátyja miatt volt kénytelen megszokni. Asgardon sok buli volt, főleg Thor ünneplései miatt, ezért nem volt idegn az ilyen légkör Lokinak. Igyekezett jól érezni magát, nem úgy, mint ahogy Asgardon tette, ezúttal nem fog a sarokban megbújni. 

-Menjünk táncolni!-kiáltotta Loki, s Mobiusba karolva a táncoló tömeghez rángatta. A volt TVA ügynök ajkait hangosa sóhaj hagyta el, de nem ellenekezett. Hogy is tudott volna? Loki izgatott, enyhén pirospozsgás arca mosolygásra késztette, és készségesen tette amit szeretne. Jobb kezét a csípőjére tette, a másikkal megfogta az isten kezét és megpörgette. Loki szerette, amikor Mobius ezt csinálta, s habár egyiküksem tud igazán táncolni, azért megpróbáltak bevegyülni a tömegbe, egészen addig amíg elnem fáradtak. 

-Mindjárt vissza jövök, elmegyek inni egyet.-hintett csókot a másik férfi fejére, majd már rohant is, hogy minél hamarabb visszaérhessen. 

-Nocsak, egy ilyen szépség, mint te, miért van egyedül?-szólalt meg hirtelen valaki Loki háta mögött. Egy férfi volt az, bizonyára sokat ivott, ahogy Loki a hangját hallotta. Magában nevetni kezdett, ahogy eszébe jutott egy apró csíny. Biztos volt benne, hogy Mobius sem fogja bánni. 

-Tessék?-Loki lassan megfordult, s ezzel együtt a kinézete is megváltozott. Néhány centivel magasabb lett, a vállai szélesebbek, az arca pedig férfiasabb. A zöld ruhát fehér ing, s fekete szmoking váltotta fel, sötét színű nadrággal és lakk cipővel. Az idegn férfi arca eltorzult, ahogy a másikat fürkészte, s nem tudta eldönteni, hogy képzelődik, vagy a hölgy gyorsan elfutott. Bizonyára az utóbbi, csak nem képzelhette, hogy a nyilvánvalóan férfi, egy csinos hölgy volt az. Mégis... Az arcára ki ült a zavar, és enyhén piros volt. 

-Én... uh... S-sajnálom...-szegény ember össze-vissza beszélt, zavarában azt sem tudta mit mondjon. Loki nevetett magában, s alig várta, hogy mindezt tovább fokozza.-Bocsi, összetévesztettelek egy hölggyel, hehe kissé részeg vagyok.-kínosan nevetett miközben hátat fordítson és elfusson valahova jó messzire. Sajnis eme terve nem sikerült. Ahogy hátat fordított, Mobiussal nézett szembe. Tekintete hideg vés szigorú volt. Kérdőn felvonta szemöldökét. 

-Miért zavarod a feleségemet?-immáron teljes képzavar. 

-A f-feleséged? Haver, ő egy férfi!-mondta nevetve, majd megfordult, hogy rá mutasson. Azonban a férfinak nyoma sem volt, csak a nőnek. Hangosan sírt, kezében egy zsebkendővel amivel könnyeit törölgette. 

-A-azt azt mondta, hogy úgy nézek ki, mint egy férfi! Szívem, csinálj valamit!-sírta Loki. Élvezte a győzelmet. Mobius elé állt, keresztbe fonta karjait a mellkasa előtt, s vérta a magyarázatot az idegentől, aki azonban nagyot nyelt. Fogalma sem volt mihez kezdjen, s csak egyre rosszabb volt, főleg mikor mér többen is ide fordultak -főleg más hölgyek, akik felháborodva nézték őt. Loki tovább szipogott, Mobius karjába karolt. 

-Szegény lány, hogyan lehet valaki ennyire kegyetlen?! Azt mondadni, hogy férfi... Szörnyű!-egyre többen kedztek felháborodni. Az idegen férfi vörös arccal, szégyenkezve futott elfutott. Loki csak ezután kezdett el vigyorogni Mobius háta mögött, de nem mozdult. Jó érzés volt, hogy a férfi megvédi. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LokiusWhere stories live. Discover now