Niklaus Mikaelson szemszöge
"Drága Finn!
Ne is tudom hol kezdjem....Nagyon hiányol és nagy szükségem lenne rád. Be engedtem egy vámpírt a házunkba, nem tudtam hogy az. Eléggé szemtelen nő személy, és nem tudom mi tévő legyek nem tudom mi céllal jött. És hogy őszinte legyek kissé félek....Segítségedet szeretném kérne egyedül nem tudnék tőle meg szabadulni. Remélem tudsz rajtam segíteni."
Natalie SalvatoreNahát nem is tudtam hogy Finnek vannak barátai...meg lepő hogy valaki el viseli. Na minegy ez az ügy pont jól jön nekem unatkozom mostanság talán a kis Natalieval el szórakozok majd.
Csomagoltam és indultam is Mystic Fallsba, de előtte ki húztam drága Finn fivéremből a tőrt és le tettem a koporsója melle a kis levelet amit a barátnőcskéje írt és rá tettem egy rózsát is a hangulat kedvéért. Majd írtam egy cetlit amin ez állt: "Mystic Falsba mentem,puszi,Nik."Natalie szemszöge
A szobámba ültem,és vártam hogy Finn vajon vissza üzen, netán csak meg jelenik vagy nem tesz semmit
Másnapéppen a fűzőm igazgattam mikor ki néztem az ablakon és láttam egy hintót aminek nagyon meg örültem, gyorsan be kötöttem a fűzöm és le rohantam
amikor ki értem viszont egy idegen férfit láttam nem Finnt...
-Üdvözlöm kisasszony!-csókolt kezet a férfi mosolyogva.
-Üdvözlöm!-mosolyogtam-kihez van szerencsém ha szabad tudnom?
-Niklaus Mikaelson
Ki kerekedtek a szemeim és ki rántottam a kezem az övéből, majd hátrébb léptem. Niklaus!
-Oh kedves, tehát Finn mesélt rólam. Gondolom csupa jót!-mosolygott önelégülten
-Hol van Finn?!-kérdeztem idegesen de a hangomon hallatszott hogy kissé félek tőle.
-Finn aludt kicsit, de már lehet ébredezik addig velem kell be érned kedves-tűrt el az egyik tincsem a fülem mögé. Erre fel ugrott a pulzusom amin jót mosolygott.-Nos, kedves és hol az a vámpír akivel meg gyűlik a bajod?
-Az a levél nem neked szolt!
-De én jöttem.
-Be nem hívlak ide!
-Ugyan kedves, ne légy makacs.
Ekkor Katherin ki lépett az ajtón Niklaus pedig ki kerekedett szemekkel nézett rá.
YOU ARE READING
Natalie Salvatore
VampireNatalie Salvatore vagyok Lily Salvatore legidősebb gyermeke, anyám hűtlenségének jelképe, ugyan is az én apám nem Joseph Salvatore... a nevét csak azért viselem mert eleinte anyám el hitette vele hogy az ő gyermeke vagyok, de nem így volt. Apám egy...