1864
Idegesen mentem el Katherine szobájától, féltettem a testvéreimet hisz egy vámpír volt a házba.Nem tudtam mit tehetnék ezért ki mentem a nappaliba és ki bontottam egy üveg whiskeyt és iszogatni kezdtem, közben gondolkodtam mit tehetnék. Miután meg ittam az italomat, le ültem a nappaliban álló zongora elé. Imádok zongorázni, nem tudnám nélküle el képzelni az életemet. Vettem egy nagy levegőt és játszani kezdtem.Katherine szemszöge
Éppen a tükör előtt ültem és a hajam igazgattam amikor varázslatos zongora hangot hallottam. Gondoltam ki megyek és meg nézem melyik jó képű Salvatore fivér keltette életre ezen csodás hangszert. De mikor ki mentem igazán meg lepett amit láttam, hisz a kis boszi játszott a zongorán. Fogtam egy széket és le tettem mellé majd le ültem.-Tudsz zongorázni boszi?!
-Mint láthatod igen!-szólalt meg flegmán és folytatta a zongorázást.
-Jól van azért meg ne egyél.-forgattam meg a szemem
-Mit akarsz Katherine?!-hagyta abba drámaian a zongorázást és komolyan rám nézett.
-Én aztán semmit.-vontam vállat, de azért egy huncut mosoly meg jelent az arcomon.
-Komolyan!-emelte meg a hangját-Mit akarsz?! Nem elég hogy annak ellenére hogy vámpír vagy hagyom hogy itt légy, de még szemtelen is vagy!-amint végig mondta a mondani valóját el kaptam a torkát és a falhoz suhantam vele ahol szorosan ott tartottam.
-Először is, még egyszer meg mered emelni velem szemben a hangod ki tépem a nyelved! Másodszor pedig nem igazán tudnál mit tenni az ellen hogy el menjek. Harmadszor te vagy szemtelen!-engedtem el. A nyakát fogta és köhögött-Te nem vagy normális!-azzal fel ment a szobájába.
Natalie szemszögeDühösen és kissé félve mentem a szobámba ahol rögtön az asztalomhoz ültem és elő vettem a naplóm. Mindig jobban leszek ha ki írom a problémáim és most is ezt tettem mint mindig.
Kedves naplóm! Azt hiszem nagy hibát követtünk el azzal hogy be engedtük azt a nőt. Nem tudom mi tévő legyek....de meg oldom...Be csuktam a naplóm és el kezdtem levelet írni egy ismerősnek.
VOUS LISEZ
Natalie Salvatore
VampireNatalie Salvatore vagyok Lily Salvatore legidősebb gyermeke, anyám hűtlenségének jelképe, ugyan is az én apám nem Joseph Salvatore... a nevét csak azért viselem mert eleinte anyám el hitette vele hogy az ő gyermeke vagyok, de nem így volt. Apám egy...