"Дорога Пак Чейон,
Можливо тобі здасться це старомодним - писати листи, але ти ж знаєш мене і мої дурні ідеї. Мені буде достатньо того, що ти просто прочитаєш це. Прошу, тільки не потрібно відповідати на нього...
Сьогодні чотирнадцяте вересня, майже десять років як ми з тобою дружимо. Час пролітає неймовірно швидко. Ніби тільки вчора ти перевелася до мого класу і впустила на мене свій рознос з їжею в їдальні. Пам'ятаю, як ти вибачалася, мало на коліна не падаючи. Як же тобі пощастило, що я не був тим найкрутішим хлопцем школи і зазнайкою.
Кожен момент із тобою був найдорожчим для мене. Як ми з тобою влаштували бійку їжею в їдальні, як уперше спробували закурити за школою, потім отримали від охоронця і батьків. Як ми дивилися жахи в мене вдома і потім ти всю ніч розмовляла зі мною по телефону, бо боялася заснути. Як ми напилися у випускному класі й цілу ніч проспали в парку на лавці, нас тоді так сильно лаяли й посадили на домашній арешт на цілий місяць. Ніколи не забуду, як ти зламала ногу на фізкультурі і пролежала два місяці в лікарні, і я щодня приходив до тебе і ми грали в настільні ігри.
Після того, як ми вступили в один університет, наше життя стало ще яскравішим. У гуртожитку ми майже не ночували! Постійно десь відривалися, майже щовечора ходили в бари і клуби. Пам'ятаєш, як ти п'яна забралася на стіл і почала танцювати, поки тобі в туфлі пхали гроші якісь чоловіки? Я тобі не казав, але після цього я їх побив і вони мені навіть доплатили, щоб я їх більше не чіпав. А після, того ж вечора тебе довго нудило, потім у гуртожитку ми разом заснули на твоєму тісному ліжку.
Коли ми засинали з тобою обійнявшись, я любив вдихати аромат твоїх солодко-кислих парфумів. А коли я прокидався раніше за тебе, то завжди проводив пальцями по твоїй ніжній, молочній шкірі, через що ти частенько прокидалася.
Ще я любив спостерігати за тим, як ти читаєш. Як поправляєш свої круглі окуляри або свій недбалий пучок. Мені подобалося заплітати тобі косички або збирати хвіст, а запах твого волосся на все життя закарбувався в моїй пам'яті.
Я обожнюю в тобі все: твої красиві, тендітні пальці, твої акуратні ключиці і нереально красиву, довгу шию. Ти навіть не уявляєш, наскільки ж у тебе гарне обличчя... Твої пухкі губи з блиском, що пахнуть виноградом, великі карі очі, що сяють яскравіше за сонце, милі щоки, що завжди вкриваються рум'янцем при будь-якій температурі на вулиці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
I'm not the only one
Storie breviКоли ти так ніжно кличеш мене по імені, я все одно знаю, що я не твій єдиний...