büyük sır

247 10 1
                                    

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım canım yanmıyordu hatta vücumda yara bile yoktu. İçeriye giren doktor bana bir sorunum olmadını öyle bir kazadan hicbir yerim incilmeden cıkmamın mucize oldunu bunun için sevinmemi söyledi
Ama sonra bana babamın öldünü söyledi ''nee'' diye bağırdım.
1 hafta sonra
Sabah kalktığımda kazadan tam bir hafta geçmişti tuhaf rüyalar görüyordum ama bu rüyaların kaza ile bir ilgisi yoktu rüyalar hep aynıydı saeece hep dahada uzuyorudu. Ay ışında bir vampir kız tuhaf yanı bana benziyordu ama yüzünü göremiyordum rüyanın sonunda hep görkemli bir binaya giriyordu.
Eve döndüğümde yemeğimi yiyip babamın çalışma odasına girdim oraya pek girmezdim kazadan sonra ilk kez babamın eşyalarına bakacaktım.
Masanın altında bir kutu vardı . Kutuyu actığımda en üste bir mektup vardı. Mektupu actım okumaya başladım.
Sevgili kızım
Biliyorum şimdi yazcaklarımı okuyunca bana kızacaksın. Bu notu okuduğunda 16 yaşında olacaksın ve güçlerin 3 hafta içerisinde etkileşime girecek. Ne güçleri diye sorarsan annenden gelen güçler bunu söylemesi zor ama annen bir vampir. Artık bir insan değilsin bir vampir yani bir melezsin. Umarım bana kızmamışsındır.
Seni seviyorum...

Delirecektim bir vampirdim mektubu fırlatım cömelip elirimi başımın arasına koydum.
Kutunun içine tekrardan baktım. Bir telefon vardı, bir numara vardı yine o baş belası merakkım sardı her yerimi numarayı aradım ''merhaba kimse varmı''
Adam''siz kimsiniz'' diye sordu. Bir an terredüt ettikten sonra cevap verdim ''ben alexsandra'' telefon aniden kapandı. Tekrar aradığım ama numara kullanılmıyordu ne oldunu anlamadım zaten son yarım saatir hayatım garipleşmişti.

vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin