Lucifer

60 7 0
                                    

-Ce ai patit,Tris??intreba Jack..
-Nimic important..
-E din cauza sarutului,ingeras(asa o alinta Jack pe Tris)?:))
-Da..
-Pai?? Nu ti-am facut nimic rau..Eu te iubesc,Tris!❤ Ce s-a intamplat??Spune-mi, Tris!!Spune-mi acum!!!!!!!!!!spuse Jack,ingirjorat..
-E vorba despre datoria mea.. Nu o sa intelegi,oricum... Degeaba iti explic.. Tu nu ai nico vina.. E doar vina mea..
Si deodata,totul se intuneca.. Regele Demonilor,Lucifer,coborî din cer cu un aer de superioritate, spunand:
-Tris,draga..sa o luam cu inceputul:De ce te comporti ca un inger,cand tu esti defapt,demon??
-Nu-i adevarat,Imparate..Eu n-am fost si nici nu voi fii vreodata demon..
-Nu, deloc.. Si atunci,de ce te-ai imprietenit cu Alis?
-Alis??
-Da,Alis..Fata cu care te-ai imprietenit.. Vino,incoa,Alis!
Lui Tris nu-i venea sa creada ochilor.. Fata cu motocicleta era Alis,prietena ei pentru toata viata!!!
-Dar,eu credeam ca ai murit,Alis!
-Doar,credeai!!Hahaha!!!
-Si de ce ai incalcat regulile,domnisoara Tris??Te-ai sarutat cu un baiat,cea ce este inaccetabil pentru un demon!!
-Eu nu sunt demon!!!
-Tris,daca nu eram eu,tu erai moarta deja de o suta cincizeci de ani,la locul accidentului!!
Tris isi aminti cum decursera faptele acum 150 de ani.. Se plimba pe strada "Soarelui"cand deodata o masina neagra o loveste bruc.. Soferul masinii disparu imediat,dupa accident...Un om,cu o mantie neagra pe fata,vazand accidentul,s-a dus la Tris si i-a dat un mediacament scump.. Medicii nici in ziua de azi,nu au aflat ce medicament i-a dat lui Tris ca aceasta sa scape de moarte.. Si nici nu inteleg de ce un om misterios,ar vrea sa ajute o fata straina..
Deodata, Tris simtii o lovitura in suflet..Se intoarse in trecut ,la locul faptei,si observa ca soferul cauzei accidentului era defapt cel care o ajutase.. Dar,de ce?
O voce sublima se auzii din padure:
-Nu te apropia de Raul Rautatilor..El te-a salvat cu un scop.. Ca sa te faca mai tarziu sa suferi.. Asa sunt toti demonii!! El te-a salvat ca sa poata castiga Tronul Cerului.. Nu te lasa,Tris!!!El stia ca orice om va avea propriile sentimente,candva..Lupta Tris!! Intotdeauna binele va invinge raul!!!!
Si vocea disparu.. Tris,stia acum adevarul.. Doar,trebuia sa isi faca un plan.. Si de asta, va avea nevoie de ajutor...

DARK ANGELS<3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum