Viata sau Moarte

37 5 0
                                    

Dupa cateva ore de zbor,cei patru au ajuns in fata unui castel intunecat,invaluit in bezna si inconjurat de nori cenusii..
-Aici este "Camera Neagra"? intreba Tris.
-Da,pustoaico!:))
Deschid usa..Lucifer statea pe tronul Ingerilor Intunecati ..
-Ce cautati aici?Alis,tu i-ai adus aici? Cine e baiatul? Iubitul tau? tipa Lucifer.
-Da,eu i-am adus ca sa schimbe destinul!Si baiatul.. Nu il cunosc.. E fratele lui Tris..
-Ce?Destinul?Nu e nimic de schimbat aici!Asa e Tris?
-Alis,imi pare rau,dar nu pot mintii..eu sunt inger,nu demon..Ingerii nu mint niciodata!Da,este prietenul ei,Lucifer.
Tu gresesti foarte mult ca ii comanzi pe altii.. Daca ea nu te iubeste,nu e vina ei.. E vina sentimentelor.. Ea iubeste pe altcineva.. Pe Kevin.. Nu poti influenta niciodata adevarul..
-Nuuuu!!!!Nu se poate!O sa va omor pe toti,ati inteles!?Pe toti ba!! O sa va distrug!!Muhahah!!!!
-Daca te atingi de Tris,te vei lua de mine,prima data!il ameninta Jack pe Lucifer.
-Si tu cine esti?"Ingerasul"lui Tris? Hahahaha!!!
-Nu..Tris e ingerasul meu.. Si o iubesc din tot sufletul!
-Terminati-o cu amorul vostru!!Aici suntem intr-o lupta pe viata si pe moarte! zise Alis cu asprime.
-Cine vrea sa fie primul?intreb ironic,Lucifer..
-Eu!exclama curajos,Tris..
-Nu!Nu!.. Ia-ma pe mine!Las-o pe ea in pace!tipa Jack.
-Nu,Jacky Meu..❤
Nu fa asta!!
-Bine,atunci..O sa te iau pe tine,Jack si pe Alis,fosta mea iubita!
-Nuuu!!Nu pe Jacky!!Te rog!! tipa ca o "nebuna" Tris.
-O sa va trimit intr-un loc mai bun..Muahahaha!!
Lucifer ii trimise pe cei doi in tinutul "Focului".(un tinut la capatul celalalt al Pamantului,unde sansele de a scapa cu viata de acolo sunt minim "0").

DARK ANGELS<3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum