Tradarea

36 6 0
                                    

Tris izbucni in plans.. Se simtea din nou singura ca acum un secol..Se hotarî sa plece in cautarea celor doi,doar il iubea pe Jack,si Alis era
her best friends forever, nu-i asa?
Si pleca..Nu stia unde este si cum va ajunge in acel loc,dar incercarea fara fapte,nu rezulta nimic! isi spuse in sine,Tris..
Isi deschise aripile si in cateva secunde,Tris zbura ca un ingeras,pe bolta cereasca..
Dupa 3 zile si jumatate,Tris ajunsese intr-un loc parasit,cuprins de spaima.. Era taramul "Focului".Cand ajunsese acolo,isi oprise privirea spre doi indragostiti ce se sarutau salbatic.. Tris, cand ii privii,se intoarse imediat in trecut,gandindu-se cu bucurie la primul sarut al ei si al lui Jacky..Ce romantic,nu?
Se aproprie mai mult de ei sa ii intrebe daca cumva n-au vazut un baiat frumos,cu ochi albastrii si o fata,cu suvite roz.
Dar,vai!Cei doi indragostiti erau defapt Alis&Jack..N-avea cum..Jack ii promisese ca niciodata nu se va indragosti de alta fata..Dar,daca Alis a folosit potiunea "Iubirii" ?!
Dar, Alis era prietena ei,nu putea face asa ceva..
-Alis!Jack! tipa Tris.
-Da,Tris..Aww,scuze..N-am vrut sa fac asta.. Dar,el a vrut! spuse Alis.
-Nu te cred,Alis!Tu esti demon si cum spuneam mai devreme "Ingerii nu mint niciodata,dar demonii ...o fac cam des ca sa scape de probleme! "
Dupa ce spuse toate astea,Tris ii dadu o palma lui Alis in semn ca foarte suparata pe ea pentru ce facuse..
-Jack!Jacky Meu!Tu esti inger,nu demon!!Trezes-te!!Te rog!!Eu te iubesc mult..Haide!Stiu ca poti sa o faci!Haide,iubitule!!Te implor!!! spuse Tris cu lacrimi in ochi..
-Ce s-a intamplat,ingeras?intreba Jack,nestiind ce se intampla.
-Te-ai trezit,iubitule,esti viu!Yuppiii!!!
-Dar, uita-te la mine!Nu sunt ca tine.. Eu sunt demon..

DARK ANGELS<3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum