Daha 9 yaşındaydım büyüyüp gelişim geçirdiğim farkındayım .
4. Sınıfa gidiyordum daha müzik ne bilmiyorum . Bir gün Dersimiz boşken müzik öğretmeni girdi içimi bi heycan aldı . Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu . Bir soru sordu öğretmen hangi şarkı dedi ve biz de siz seçin ögretmenim diye cevap verdik . Öğretmen çok çalışkan olmalıyız şarkısını bizim için çaldı. Sesleri kulağıma çok güzel bir şekilde geliydu . Çok mutluydum öğretmene sordum ögretmenim ben de büyüyünce sizin gibi çalabilirmiyim diye sormuş tüm .
Öğretmen tabikide canım niye olmasın her işin üstesinden gelirsin demişti . Öğretmen in bu sözleri bana şeref vermişti . Kendime flüt aldım ve öğretmenimiz in beni çalıştırmasını rica ettim .
Öğretmen tabikide neden olmasın
Dedi işte o zaman zafer başlamıştı.
Öğretmen vuruş teknikleri notaları ögretmişti ben çok mutluydum .
( kim olmazdı ki )
O günüm böyle geçti işte eve geldim ve eve gelir gelmez noktalara çalıştım saat 11 ; 00 olmuştu yatmam gerektiğini biliyor dum ama uyuyamıyordum . Müziği düşünüyorken uyuya kalmıştım .
( rüyamda bi yarışma vardı ben o yarışmaya katılıyorum ve yarışmayı birincilikle bitiriyorum annem ve babam benimle gurur duyuyorlar dı )
O günkü rüyam da böyle geçti . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★★★★★★★★★★★★★★♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
:-D