Kantoi

13K 88 49
                                    

Setelah berkhatan.. Perasan ingin tahu mengenai seks semakin memuncak. Tambah pulak aq secara tidak sengaja terbuka file di lap top milik ayah aq yang memaparkan aksi menghairahkan.. Aq mula terangsang. Satu demi satu video aq tonton. Tapi aq agak pelik Dan hairan bila aq terbuka satu video yang hanya ada lelaki sahaja.. Aksi ghairah sama seperti lelaki Dan perempuan.. Tapi sesama lelaki ni.. Aq me nonton ya lebih khusyuk Dan perasan ingin tahu lebih mendalam... Dengan keadaan terlalu fokus.. Aq tak menyedari.. Jam sudah hampir maghrib dan waktu sebegini. Ayah aq akan tiba ke rumah. Aq cepat2 off kan laptop ayah n bila aq nak kluar dari pintu bilik.. Ayah sudah dekat dengan aq.. Aq terus menyorok di balik almari ayah. Ayah buka pintu Dan terus mengunci pintu bilik. Di balik almari.. Aq curi2 me lihat ke luar.. Takut2 ayah perasan aq ada dalam bilik nya.. Selepas pintu di kunci. Aq lihat ayah membuka pakai an nya.. 1 persatu Dan hanya berseluar dalam shj.. Ayah terus duduk menghadap lap top nya dan ayah membuka vid yang aq lihat tadi.. Aq tertumpu pada susuk tubuh ayah.. N aq terpanar me lihat ayah membelai lembut anunya.. Ayah bangun menghadap ke almari yang di mana aq menyorok.. Dan.. Ayah membuka seluar dalam nya.. Terpancut la.. Anu ayah... Aq tekejut me lihat.. Anu ayah yg agak besar Dan panjang standing dengan anu2 dlm. Video aq lihat tadi.. Ayah mengusap Anu nya perlahan lahan Dan terus menerus menggoncangnya lebih laju.
Aq me lihat aksi ayah dan aq mula terasang.. Ayah mengerang n mendengus.. Dan terpancut la air putih yang agak bnyak itu di lantai..
Ayah terus keluar dengan keadaan bogel. Aq pun. Keluar cepat Dr bilik ayah Dan aq entah mengapa.. Ingin mencari ayah di mana.
Aq terdengar bunyi air.. Dan aq pasti ayah dlm toilet untuk membersihkan badan nya..
Aq berdiri tegak di depan toilet dan melihat ayah sedang mandi tanpa menutup pintu toilet. Aq terpaku betul2 depan toilet.. Selesai mandi.. Ayah terpandang aq.. Ayah hanya kehairan melihat aq Dan tidak rase tekejut atau segan dengan keadaan ayah yang terlanjang bulat. Ayah hanya bertanya.. Kenapa tercegat kat situ.. Nak mandi ke? Ke skodeng ayah mandi ni..
Aq hanya mengangguk shj.. Erm.. Nak tengok tak yah skodeng2.. Nak tengok.. Takde hal la... Aq tekejut ngan jawapan ayah.. Oh ye.. Mak kamu tak balik umah hari ni.. Katanya dia ada kerja luar.. Malam ni.. Hanya ayah n kamu shj.. Nak makan.. Ada makanan atas meja tu.. Ayah ada kat bilik. Klu ada apa2.. Cari ayah kat bilik k.. Ayah menepuk bahu n berlangsung pergi..
Aq hanya memerhatikan ayah berlalu. Dan entah mengapa.. Kaki aq menuruti langkah ayah.. Ayah teruss melihat vid yang di tonton tadi.. Kali ni...ayah me biarkan shj pintu biliknya di buka..
Aq berjalan ke arah ayah.. N berdiri belakang ayah.. Tangan aq tanpa di duga.. Memegang bahu ayah.. Ayah memalingkan kepala ya ke arah aq.. Smbil tersenyum.. Nak join tengok? Meh duduk sini... Duduk peha ayah meh.. Suara ayah agak manja.. Ayah terus menarik tangan aq.. N menyuruh ku duduk di peha ayah. Ayah menonton vid yang aq betul2 ingin tahu.. Aksi ghairah lelaki sama lelaki..
Aq tetiba bersuara.. Besar batang lelaki itu kan ayah.. Sama besar dengan ayah punya...
Hahha. Ye ke besar ke ?
Betul ayah.. Besar..
Cube tengok sini.. Kata ayah.. Aq memalingkan kepala aq dan aq lihat batang ayah.. Sama besar ke? Aq secepat kilat.. Memegang btg ayah n berkata.. Sama la ayah.. Besar ni..
Aq Memegang dengan lembut Dan secara perlahan lahan ...Btg ayah semakin mengeras...menegak ke atas...
Ayah mula mendengus...
Erm... Tengok video ni jap.. Aq melihat aksi dlm video yang sedang menghisap batang seorg lelaki
..rakus Dan lahap...
Kamu lihat Dan ayah nak kamu buat macam tu kat ayah.. Aq yang sebelum ini sudah melihat aksi itu.. Aq terus men cangkung Dan mengolom konek ayah.. Sedap konek ayah...terima kasih Ayah ....ni yg Sy inginkan selama ini....argh..oh yes....Anak ayah mmg handal kolom konek ya....Bagus...ini baru anak ayah ...lagi..lagi...truskan. Ayah mengerang Dan mula me ngerak kan tubuh ya seperti menghayunkan ke dlm mulut aq...fuck fuck....
Sedap nye syg....Ayah suka...?suka gila ...jgn berhenti syg...Aq mula asyik melakukan aksi seperti dalam video tadi Dan ayah. Tak berhenti memuji aq...
Setelah puas btg ayah di kolom.. Ayah me dukung aq Dan membawa aq ke katil smbil. ..Mata ayah menatap Wajah aq...
Syg...!!
Layan ayah malam ni ya.. Ye ayah ..Sy milik ayah .... N ayah terus me ncium bibir ayah....I love u ayah ... Argh...aq mengeliat bila ayah me jilat Dan meneroka tubuh aq.. Aq yg tanpa sedar.. Sudah di telangjangkan.
Di buai mabuk. Asmara dengan belaian manja ayah...Fuck me ayah....
Argh...Ayah ..sedap ayah ..... Aq. Mula rase nikmat pabila btg ayah cuba meneroka lubang jubo yg sempit itu.. Ayah terus me cium aq.. sedap syg. Sedap yah ..pap...pap....N Tahan skit syg.. Argh.. Argh...n zas.... Ayah menjerit... Arghhh.... Sedap sial.... Aq berpinar.. Mata aq terpijam.. Kerana nikmat yg amat sngat... Ayah.. Mula menhayun perlahan lahan bila beberapa Minit terrendam penuh ke dlm lubang aq...Sehingga laju bertubi tubi menujah lubang aq...
Setelah sejam bertarung.. Ayah memuntahkan air mani nya ke dlm lubang aq.. Ayah me cium. Aq...btg ayah. Masih di dlm. Lubang aq.. Ayah menangkat aq.. Dan kali ni.. Menghadap video yang di pasang tadi..kali ini.. Aq berdiri menghadap laptop ayah. N ayah berdiri di belakang aq.. Aq asyik menonton dn aq mula ghairah semula.. Ayah dari tadi.. Terus menjilat segenap tubuh aq smbil me gentel puting aq. Aq. Mula. Mendengus.. Dan aq meminta ayah. Menghenjut aq lg...Ayah terus menghenjut aq smbil aq menonton aksi di dlm. Video.. Ayah melakukan aksi seperti dlm video n ianya berlangsung hingga ke subuh... Azan subuh berkumandang.. Ayah berhenti sejenak.. Dan menerus kan aksi nya. Selepas abis azan..
Ayah n aq... Bermadu Asmara sehingga aq ponteng sekolah hari tu...
Aq.Melayani ayah..

Sejak hari itu.. Aq adalah istri buat ayah memlempiaskan nafsu seks ya.. Dan aq bangga menjadi hamba seks ayah..
Ayah adalah suami aq Dan jugak ayah kandung aq....

aq terlalu syg kan ayah aq sendri..hingga aq patuh Dan taat segala perintahnya...hingga ayah menyuruh aq melayani sekumpulan lelaki asing yg dtg sebagai visitor tempat ayah berkerja ...
Aq patuh ..Dan selama 3 hari ..aq di jadikan hamba seks lelaki putih Dan kulit hitam...aq pada awal...tidak menyukai nya ..tetapi setelah aq bersama mereka ..ternyata...nikmat seks aq dapat..di luar imiginasiku....
Aq ketagih belaian  mereka Dan aq dengan rela hati...ingin melayani mereka lagi walaupun tempahan susah abis...
Tapi kali ni...ayah ikut serta....aq semakin agresif Dan aq bangga dengan ayah ku...
Dan ayah menjual aq kepada mereka selama sebulan....dengan full payment  yg di beri...aq mengikuti mereka ..aq melayani mereka selama 2 bln kerana aq memintanya ...di sana aq memperolehi Wang yg bnyak hasil layani seks mereka Dan kwn kwnnya...
Sekembali aq ke rumah ayah...ayah  terus menerkam aq ..rakus meratah tubuh aq...ayah mengatakan batinnya terseksa bila aq tiada...aq gembira bila ayah rindukan belaian seks aq...aq terus melayani batin ayah..aq Mula ingin menguji kata2 ayah .Dan ternyata benar bila ayah menurut apa aq minta...ayah telah aq noda...ayah menahan sakit bila aq hentak hentak konek aq dlm lubang jubo ayah yg sempit...ayah merengek kesakitan minta di lepaskan...aq semakin ganas dengan menampar muka ayah...aq puas bila ayah mula ghairah Dan meminta aq menghenjut lagi bila aq sudah terpancut...setelah aq puas meratah ayah ..ayah meminta aq merahsiakan kejadian itu...aq berjanji dengan ayah tapi ayah perlu menikahi aq...ayah setuju bila aq janji tidak akan melihatnya Dan aq akan jd istri Dan hamba seksnya...
Hari itu aq menikahi ayah ku sendri di Thailand Dan aq bahagia bersama ayah ku...

HARUAN MAKAN ANAKWhere stories live. Discover now