Kerana Ayah Ku Turutkan

4.2K 35 0
                                    

jam 2 petang.. Aq sampai di rumah.. Sepi.. Dan barula aq tahu  tiada sesiapa di rumah.. Kerana keletihan aq terus ke bilik lalu telelap..
Lena tido aq terjaga pabila ada suara memanggil aq.. Rupanya ayah memanggil aq.. Aq berlari membuka pintu.. Nampak la kelibat ayah yang agak mencuka.. Kenapa lambat buka pintu.. Tempik ayah.. Saya tertido ayah. Tak dengar suara ayah tadi. Ayah mood tak elok ni.. Ko jgn banyak tanya... Ko pergi ambik air. Aq Haus.. Aq. Berlari secepat mungkin. Terus ayah capai cawan di tangan ku.. Dan minum dengan lahap.. Smbil mata nya.. Terjegil.. Ni kenapa baju sekolah tak di buka.. Ha... Aq hanya terdiam.. Ko buka sekarang..
Aq bingkas bangun nak ke bilik.. Ko nk ke mana? Buka baju depan ayah.. Cepat. Aq terus buka baju.. Ayah terus bertempik.. Buka semua.. Bogel..
Aq tanpa me lawan Kerana takut.. Trus buka semua pakaian aq.. Dan ayah trus merangkul kepala aq.. Dah mehenyak kepala aq tepat di  konek ayah.
Sebab ko wat salah.. Kena denda.. Kolom konek ayah. Aq trus men jalan kan arahan yang di beri dah melaksanakan tugas sebaik mungkin

Ayah mula mengerang..me desah.. Argh.. Sedap sial.. Kolom lagi...desahan ayah buat aq makin bernafsu..
Kring3x.. Phone ayah berbunyi.. Aq terdiam.. Ayah mula bersuara. Jgn berhenti kolom selagi ayah tak suruh berhenti.. Aq terus melanjutkan tugas aq.. Suara ayah tak kedengaran di Telefon.. Yg aq dengar.. Perkataan deal.. Aq mengendahkan sangat.. Tp selang 15 minit.. Pintu umah di ketuk.. Aq kaget.. Ayah menyuruh ku masuk ke bilik.. Aq bergegas ke bilik..
Tak lama selepas tu.. Ayah memanggil aq.. Aq kluar bilik menuju ke arah ayah.. Aq tekejut.. Kerana sebelah ayah ada seorang lelaki.. Aq malu sebab aq berbogel.. Ayah trus memanggil aq

Menyuruh aq berdiri depan ayah.. Ok.. Sekarang ko kolom btg ayah.. Kawan ayah nak tengok.. Aq mengolom btg ayah dengan kusyuk.. Dalam keenakkan mengolom konek ayah.. Ayah menarik tangan aq.. Dan meletakkan tangan aq ke konek kwn ayah...dengan perasan ingin tahu aq meraba raba dan membelai manja konek kwn ayah.. Sedikit demi sedikit terasa konek kwn ayah mengembang.. Erm.. Besar konek kwn ayah ni...aq trus membelai sehingga aq membuka zip seluar kwn ayah dan mengeluarkan senjata yang dambakan. Membuka zip seluar kawan ayah...konek kwn ayah semakin membesar dan tangan aq muka basah kerana air mazi yang mula melimpah..ko isap konek kawan ayah.. Mesti ko suka kan.. Tanpa membuang masa. Aq trus beralih tempat dan menuju ke konek kwn ayah dan me masukkan terus ke dalam Mulut aq.. Argh... Pergh.. Deepthroot siot... Anak ko mmg handal... Tak pernah lagi org deepthroot konek aq beb.. Hahha.. Ketawa ayah... Sedap kan.. Pe lagi.. Layan la..kata ayah kepada kawan nya..
Argh... Tahan sayang.. Kolom dalam2...enak gila... Aq mengolom  konek kwn ayah dengan penuh nikmat.. Walaupun perit tapi aq kesedapan mengolom konek yang besar dari ayah.. Ok mat.. Anak aq.. Ko punya.. Ko nak buat apa. Ko punya.. Suka.. Ok? Ayah nak ko layan kawan ayah..ikut apa dia suruh.. Ikut cakap dia.. Aq ngangguk tanda faham.. Ko enjoy la dalam  bilik aq..ko nak privacy kan mat.. Hihi.. Tersengih kwn ayah yang bernama mat tu dan dia terus Mengheret aq masuk ke bilik ayah.. Sampai di bilik.. Tanpa menutup pintu. Kwn ayah merangkul aq dengan ganas. Men cium aq dengan penuh manja, penuh romantik.. Aq di belai manja lagak seperti pasangan berkawin.. Aq me jalan kan tugas penuh kasih sayang.. Tambah an desahan suara kwn ayah.. Agak sexy dan manja.. Enaknya nya koloman mu syg.
Abg mat tak pernah kenikmatan seperti ni.. Aq makin rakus.. Kwn ayah membahasakan dengan panggilan abg mat.. Terasa aq di manja dan di sayangi kala itu.. Abg mat.. Abg mat suka..? Abg mat suka syg.. Argh.. Argh...
Dan desahan kwn ayah makin kuat..
Setelah kesedapan dengan koloman aq.. Abg mat menyuruh ku duduk di atas badannya Dan me masukkan konek nya ke dlm. Lubang aq..batang kwn ayah.. Lebih besar dan tebal dari ayah..
Dan agak sakit masa proses me masukkan konek  ke dlm. Lubang aq...pulp..arhhh..aq mengerang dan abg mat.. Terus mengerang nikmat.. Argh.. Masuk terus..sedap syg lubang... Ketat.. Abg mat.. Mengucup bibir aq dan henjutan di mulai perlahan lahan.. aq terasa agak nikmat dengan kepandaian skill nya.. Trus berdezup masuk smp ke pangkal..menarik kluar dan sorong ke dalam tanpa Henti..pap..pap..pap..bunyi yang kuat kedengaran.. Aq terasa amat nikmat.. Argh.... Abg mat. Sedap ya konek abg.. Henjut abg.. Tak tahan.. Dengan skill.. Perlahan.. Btg abg mat keluar masuk.. Keluar masuk ke lubang aq... Pelbagai aksi abg mat lakukan kepada aq...
Sedang melayan nikmat tusukan abg mat.. Kedengaran suara ayah... Bro.. Time up... ni dah extra Time aq bagi.. Aduh.. Sedap sial lubang anak ko ni.. Aq lom puas la... aq baru je layan ni... Ko dah 3 jam henjut anak aq beb.. Haha.. Masa mencemburui ko bro... Kalu ko nak extra time... Bayar la lagi.. Haha
Kejap arr.. Rayu abg mat... Aq yang di buai keenakakan... Me biarkan apa yang berlaku.. Erm.. Okla.. Ko pun dah tolong aq.. Aq. Bg can kat ko.. Tp ada syarat.. Ok.. Pe dia.?eem...ko.main..aq tengok ko.. LIVE.... DEAL?
erm.. Ok.. Tapi ko kena bogel?... Haha.. On ja.. Ayah terus petik suiz lampu.. Jelas la nampak abg mat.. Aq yang bogel atas katil.. Dengan hayunan punggung abg mat sentiasa bergerak menghentak lubang aq.. Ayah membuka baju dan bertelanjang bulat... Sambil menghisap rokok... Nampak jelas konek ayah sudah keras... Pergh... Mantap konek ko bro.. Sedap la anak aq.. Smbil tersengih2.. Abg mat trus menhayunkan btg nya Bertubi2... Argh.
Stim aq.. Ayah trus menerpa ke arah aq.. N trus me masukkan konek ya.. ke mulut aq..ump.. Ump.. Kolom dalam2.. Argh.. Sedap kan konek kwn ayah ni.. Ambik konek ayah plak..
Terbaikla..haha..aksi silih berganti..giliran ayah me henjut lubang aq... Hentakan dan hayunan membuatkan aq di buai kenikmatan... Pancutan demi pancutan air mani terkumpul di dlm lubang aq dan juga mulut aq..

Terima kasih ayah.. Dengan nikmat ini..

HARUAN MAKAN ANAKWhere stories live. Discover now