Aq baru abis menduduki peperiksaan SPM.. Aq ingin mencari kerja sambilan memandangkan aq perlukan duit untuk melanjutkan pelajaranku. Gaji ayah tidak la banyak dan masih perlu menyara adik beradik aq yang masih kecil dan bersekolah.Aq terbangun dari lamunan pabila nama aq di panggil.. Kelihatan ayah kesedihan di papah seorang lelaki seakan sebaya dengan ayah. Tolong bawak kan air masak.. pinta lelaki itu. Aq trus ke dapur mengambil seperti di pinta dan memberi kepada tetamu ayah. Ayah kamu ni.. Tekejut.. aq terpinga2.. Pakcik member 1 tmp kerja ayah kamu.. Nama pakcik zaki. Aq bersalaman dgn pakcik zaki.. Dan bertanya.. Sebenarnya kenapa dengan ayah. Nanti pakcik cerita kan.. Ni tolong pakcik papa ayah kamu ke dalam bilik. Ayah kami baring kan dan ayah di suruh be rehat. Pakcik zaki manarik tangan aq keluar dari bilik ayah.
Ni man kan.. Ye.. Angguk aq. Gini man.. Harap man bersabar ya..Aq mendengar dan angguk faham. Pakcik nak keluar sekejap.. Man jaga ayah ye. Aq melihat kelibat pakcik zaki yang agak tegap dan manis orangnya. Aq tersenyum sendri dan aq terkejut bila ayah memanggil nama aq. Aq bergegas ke bilik ayah. Aq tak nampak kelibat ayah di atas katil dan tetiba.. Tubuh aq di peluk dari arah belakang.. Leher aq di cium dan di jilat. Aq membiarkan kerana aq tau ayah la yang memcium ku.. Aq menikmati kesedapan tanpa ku sedari aq sudah tanpa pakaian. Aq di suruh ayah me cangkung dan ayah menyuruh aq menghisap konek yg sudah keras. Argh.. Sedap syg.. Hisap lagi man.. Ayah mengerang kesedapan. Aq makin ghairah mendengar suara ayah.
Argh.. Ayah tak tahan.. Tubuh aq ayah tolak ke katil.. Mengangkat kaki aq ke bahunya..dah..plup..terasa pedih lubang aq bila di tujah oleh ayah.. Walaupun sudah sebati lubang aq ngan ketebalan konek ayah.. Terasa perit bila tujuhan dari ayah. Ayah menghayun konek nya Bertubi2 tubi.. Argh.. Sedap syg.. Kemut syg.. Di kala aq di puncak kenikmatan.. Ter dengar suara sesorang memanggil nama ayah.. Rupanya.. Pakcik zaki berada di dalam bilik ayah. Sorry kalau aq ganggu ko.. Ni barang yg ko kirim tadi. Oh zaki tqtq.. Tak ganggu la.. Erm.. Ko dah lama ke dok lihat aq ni.. Erm.. Leh la tahan.. Ni aq lenguh tangan pegang barang ko ni.. Tu yg aq panggil ko tu. Erm.. Ko dah lama ke buat bende ni kat anak ko? Hahah... Yup.. Sedap siot.. Barang baik.. Aq nak tengok ko main leh? Boleh no hal la.. Tp ngan syarat... Ko kena bogel.. Telanjang bulat.. Amacam..?
OK DEAL..!!..
Ayah tanpa henti menghayunkan konek ya ke dlm lubang aq.. Aq mengerang smbil mata aq melirik ke pakcik zaki yang sedang membuka pakaian nya.. Sehelai demi Sehelai di buka sehingga kan.. Terpancul la konek pak zaki yang sudah keras.. Pergh.. Besar betul konek pak zaki.. Get us hati aq..
Pak zaki duduk dekat dengan ayah.. Melihat ayah n aq beraksi layak seperti vedio lucah sambil tangan pak zaki membelai manja koneknya.
Ko stim ya zaki...kelihatan pak zaki kebengungan kerana menahan kenikmatan dan kegersangan.. Kepala aq terasa di pegang dan di angkat menghala ke arah pak zaki.. Ayah bersuara.. Isap konek pak zaki ko man.. Isap dan layan pak zaki.
Aq bila di beri arahan dan izin.. Tnpa berlengah.. Batang pak zaki terus terbenam dalam mulut aq. Argh... Pergh.. Sedap koloman anak ko.. Enak gile.. Sedap kan.. Layan kie.. Layan semahu ko?
Kie.. Ko ada Rm150 tak? Ada.. Kenapa? Aq ada hal sikit.. Boleh bagi aq Rm150.. Pinjam dulu la.. Habuannya.. Man akan layan ko sepuas puas ya.. Ok tak? Man.. Ayah nak ko layan seks pakcik zaki.. Buat terbaik dan ter hebat.. Baikla ayah.. Man akan jadi hamba seks buat pak zaki.. Man janji.. ok Kie.. Deal tak.. Takde halangan ko nak buat apa kat anak aq.. Aq tak kisah.. Pak zaki bingkas dan beri Rm150.. Aq terima n aq serahkan anak aq tuk ko... Tq Kie.. Aq keluar n ko stay rumah aq k. Buat macam rumah sendri. Ayah bergegas pakai baju dan terus keluar rumah.
Man.. Kata pak zaki.. Sini la.. Aq trus ke arah pak zaki n terus memeluk tubuh pak zaki.. Papa.. Man syg papa.. Man panggil apa tadi.. Papa ek? Boleh man panggil dengan panggilan papa? Boleh man.. Asalkan man lunaskan nafsu papa ni? Man janji.. Dan aq mencium dengan penuh rasa kasih sayang... Me jilat segenap inchi tubuh pak zaki dengan lahap.. Pak zaki mengerang.. Mengeliat tubuhnya.. Aq makin ghairah dan terus mengolom konek pak zaki.. Umppp.. Besar konek papa.. Zaki suka.. Keras.. Panjang.. Tebal... Jauh lebih besar dari ayah man.. Argh. Nikmatnya man.. Ni la nikmat yang papa cari.. Dalam lagi man..yes..yes..macam tu.. Tahan sayang... Papa nak rekod ya man.. Aq angguk.. Aksi aq mengolom konek pak zaki.. Di rakam.. Aq me biarkan nya.. Man.. Berdiri. Papa nak ambik gambar..
Pak zaki mengambil gambar bogel aq.. Dah meminta aq me masukkan konek ya ke dlm lubang aq..
Tangan pak zaki merakam.. Merekod aksi aq buat.. Aq mengerang kesakitan kerana ketebalan konek pak zaki yang luar biasa.. Aq tahan sakit demi pak zaki.. Zup... Terbenam konek pak zaki dlm lubang aq.. Pak zaki mengerang.. Argh.. Nikmat man.. Sedap.. Aq mula mengangkat punggung aq ke atas dan ke bawah.. Smbil pak zaki merakam aksi aq.. Papa.. Sedap tak..? Sedap man.. Nanti papa nak lagi tak.. Man boleh layankan. Ye ye.. Man.. Papa nak.. Teruskan lagi sayang..
Handphone pak zaki di letak ke tepi.. Papa..rekod la lagi.. Man tak kisah.. Demi papa.. Betul ke? Ni kalau ada orang lain tengok.. Man tak kisah? Man ok aja papa..
Phone man mana? Buka la video seks.. Laki sama lelaki.. Papa nak tengok.. Aq membuka video porn dan aq bagi papa aq menontonnya..
Papa.. Kita buat video macam dalam cerita tu nak tak? Erm... Boleh.. Pakai phone papa ya... Papa bangun dah meletakkan phone di suatu penjuru dan memula kan Mode recording...
Aksi demi aksi papa buat Kepada aq.. Argh.. Papa nak pancut sayang... Papa.. Pancut dalam mulut man papa.. Argh.. Crot.. Terpancut air mani pak zaki dalam mulut aq.. Dan aq trus menelannya... Aq terus mengolom konek pak zaki perlahan lahan..
Nafas pak zaki deras dan pak zaki terus merebahkan badan ke katil.. Aq trus mengolom konek pak zaki..pak zaki tersenyum..
Man suka tak? Aq angguk.. Papa rehat.. Man teruskan la kolom ya...
Pak zaki lelap kan matanya.. Dan aq terus mengolom konek pak zaki yang separa keras itu..
Asyik aq mengolom.. Aq ter dengar bunyi pintu depan di buka.. Aq membiarkan sahaja kerana aq ingat ayah sudah pulang..
Sedang asyik menghisap.. Prang.. Bunyi sesuatu jatuh.. Aq to leh ke belakang. Aq tekejut.. Adik aq tercegak di belakang aq.. Adik aq ter diam kaku..aq membuat tanda diam... Dan memanggil dia ke arah aq.. Mie balik ek? Maaf abg.. Mie tak sengaja tengok abg dan pakcik tu.. Tengok macam cerita blue.. Mie terangsang..! Erm... Ye ke. Tengok mana yang terangsang tu? Adik aq membuka zip seluar ya.. Dan mengeluarkan konek nya.. Aq pegang konek adik aq yang dah keras.. Air mazi meleleh keluar dari lubang konek ya..
Mie gersang ek.. adik aq mengangguk kepala.. Aq terus me masukkan konek nya dalam mulut aq.. Argh.argh..mengerang adik aq kesedapan...
Suara Mie yang agak kuat.. Membuatkan pak zaki terbangun.. Sedap isap konek adik man? Sedap papa.. Erm..ni mie ek..? Ye pakcik.. Kata adik aq.. Buka baju.. Pakcik nak mie buka semua.. Bogel.. Mie. Menurut sahaja.. Sepantas kilat.. Mie sudah telanjang bulat.. Pak zaki mengucup mulut mulut mie..umpp.umpp...pak zaki menyuruh mie menghisap tetek pak zaki.. Mie me layankan kan apa yg di suruh dan konek pak zaki telah mie isap.. Mie yang agak kekok.. Asyik tersedak bila konek pak zaki menerah dalam mulut mie.. Man.. Doggy arah mir? Aq menurut dan pak zaki.. Meminta mie me masukkan konek ya dlm. Lubang abg itu.. Dengan bantuan pak zaki.. Lubang aq di henjut oleh adik aq.. Pap
. Pap..pap..henjutan yang Bertubi2... Me buatkan aq kenikmatan... Pak zaki memeluk badan mir dari belakang dan memcium badan mie.. Leher.. Dan mengusap puting mie... Sedikit ludah an pak zaki di buat ke lubang mie.. Pak zaki merapatkan tubuh nya.. Dan argh..pakcik..sakit nya.. Argh.. Mie mula mengalirkan air mata.. Meminta simpati..tapi pak zaki trus menghenyak ke lubang pantat mie...argh..ketat sial.. Masih teruna rupanya.. Haha... Bertuah la aq..... Aq terus mengeluarkan konek mie dari lubang aq.. Dan memandang ke arah mie.. Mie ke merah merah an menahan sakit.. Dan aq cube membantu dengan mencium mie.. Mie memdengus.. Dan kelamaan merasai nikmat. Pak zaki terus menghunus dan menjunamkan konek nya Bertubi2 tubi.. Sehingga pak zaki memancutkan mani nya ke dalam lubang mie.. Konek zaki terendam dalam ke lubang mie...sekarang mi. Kolom konek man.. Mie terus kolom konek abg nya sehingga keras.. Sekarang man plak fuck mie..aq ke belakang mir.. Dan aq trus me masukkan konek aq ke lubang mie..air mani pak zaki yang bnayak memudahkan konek aq keluar dan masuk ke dalam lubang mie.. Pak zaki tidak lupa merakam kan aksi aq dan mie...aq bertukar posisi bergilir gilir.. Selapas aq me henjut.. Mie plak me henjut lubang aq.. Pak zaki me lihat sahaja aksi aq..
Selepas kami berpancut dan puas.. Pak zaki menyuruh kami mengolom konek pak zaki. Aq dan adik aq.. Bergilir gilir mengolom konek pak zaki.. Sehari semalam.. Aq dan mie.. Melayan nafsu pak zaki.. Memandangkan ayah tidak balik ke rumah hari itu..
Kami bertiga tido bogel bersama dan seks bertiga kami bersambung di subuh hari..