Aq pulang awal kerana nafsu aq membuak buak.sampai di rumah aq memanggil bini aq tetapi hampa setelah membaca nota yg tertampal di cermin muka di bilik aq..ternyata bini aq sudah dlm perjalanan pulang ke kg nya kerana ada urusan perlu di buat segera...aq pasrah Dan bg melayan nafsu aq ...aq menonton video lucah sendirian...bertelanjang bulat sambil mengocok konek aq yg sudah mengeras...tanpa ku sedari...aksi aq sedang di perhatikan...Rupanya anak lelaki aq berada di pintu bilik aq yg terbuka Dan aq bangun dengan keadaan aq telanjang bulat mendekati nya..Zul cuti ya?sambil bersalaman Zul memberitahu rakan sekolah menumpang Tido...Ni amir ayah...satu asrama dengan Zul...Apa kabar pakcik ..?amir menghulurkan tangan ...aq sambut tangan nya ..kabar baik...amir sihat...?aq membelai tangan amir manja...Zul buatkan air untuk amir ni ha...!Baik ayah..Zul berlalu ke dapur...saat itu...aq cube mengusik amir...seksi amir ni...body tegap...!aq meraba tubuh amir...Pakcik lagi tegap...Aq menarik tangan amir lalu aq letakkan ke konek aq...Amir hanya memandang aq...Amir tetiba menarik tangan pabila kelibat Zul kelihatan...Eh napa amir..tak kan segan ngan Zul...Zul menghidangkan air di meja sudut...Ayah aq bila kepala masuk air..Macam ni la dia...Aq memeluk Zul... Dan membuka pakaiannya...hingga Zul telanjang...Hisap Zul...zul mengolom konek aq...aksi ghairah membuatkan amir gelisah..aq menarik amir...lalu mengucupnya bibir nya...Aq membogelkan amir..Amir Mula gersang bila suara mengerang Mula kedengaran...Argh...argh..sedap cik...aq merangsang amir dengan ganas......Tubuh amir aq ratah semahunya hingga la aq dapat menghenjut lubang amir....Zul turut serta beraksi menghenjut amir...
Amir keletihan selepas 3 jam bertarung ....Amir ketiduran tp aq beralih ke Zul...Aq fuck Zul rakus ...Zul merengek kesakitan...merintih minta simpati..aq semakin ganas beraksi ...Aq bergilir gilir menghenjut mereka berdua sepanjang hari...24 jam non stop..
Setelah pancutan demi pancutan..Aq berehat sebentar tapi konek aq tetap dlm Salah satu lubang mereka...