Meliwat ayah

976 20 3
                                    

Aq berlari pulang ke rumah walaupun aq ada kelas tambahan seisi petang ...tidak aq endahkan kerana ada Hal yg lagi penting di rumah...
Aq tahu..setiap hari khamis...ayah akan ada di rumah....beraksi di ranjang....ayah akan berbogel Dan menyetubuhi kekasih gelap nya ..Dan bersambung dengan istri baru ayah di malam harinya...Dan aq menjadi penonton utama di balik lubang di dinding...
Argh..argh...sedap sial....kedengaran suara ayah pabila aq tiba di rumah..aq Mula mencari port untuk melihat aksi ayah....aq melihat ayah sedang berdiri membelangkang kan aq..berbogel Dan merokok....ayah mengerang kenikmatan sambil menggoyangkan punggung nya ..
Aq penasaran melihat pasangan ayah...dan tetiba Ayah mengalihkan badan nya betul betul di hadapan aq ...dengan seseorang sedang mengolom konek ayah...Aq terdiam..pabila melihat pasangan ayah adalah seorang lelaki sado...asyik mengolom konek ayah ..
Ayah menghenjut konek tepat ke mulut nya...aq turut menikmati aksi ayah....bersetubuh sejam Dan terbaring kerana mabuk ....
Aq yg sudah mengeras melihat ayah ...terkejut bila di pegang bahu...
Rupanya pasangan ayah mengetahui kelibat aq...lalu menarik aq keluar Dan membawa aq ke dlm bilik ayah....pasangan ayah melutut Dan mengolom konek aq....pergh...sedap abg....konek aq kian mengembang Dan aq di baringkan sebelah ayah...konek aq Dan ayah di kolom bergilir gilir...tangan aq di letakkan di badan ayah...aq Mula merayap rayap ...Dan aq Mula agresif bila ayah diam membisu....
Ayah ko mabuk tu...apa lagi...
Aq Mula hilang akal bila aq memeluk ayah...mencium ..menjilat tubuh ayah Dan konek ayah....Dan memasukkan konek aq dlm mulut ayah...
Ayah mengolom konek aq...aq terus membogelkan diri membiarkan ayah mengolom konek aq....
Aq mempratikkan aksi ayah tadi ..kepada ayah aq ....ayah mengerang ngerang hinggala aq memuntahkan air mani aq dlm lubang ayah...ayah di fuck bergilir gilir....ayah terus terbaring dengan koneknya mengeras Dan mencanak...
Pergi ambik air ..sekejap lagi..ayah ko akan sedar Dari mabuknya ..aq bergehas keluar ..Dan bila sekembalinya aq ...terdengar perbualan ayah...Lama aq Tido ka...Erm...Lama tu lama la jugak...Ni aq nak tunjukkan sesuatu...
Bangsat korang...ko kendurikan aq...Anak aq bantai aq ...pergh...Mana bdk tu...Man..man...Aq terus masuk ..mendekati ayah yg muka nya yg amarah...aq hulurkan air kepada ayah....ayah menepis tangan aq..lalu menarik aq tepat ke arah koneknya...
Isap konek aq...erm...kolom cepat ..aq mengolom konek ayah yg sudah keras...sambil melihat wajah ayah...
Turn ayah pulak ya...lubang ko ada sapa yg dah jolok?.Belum ayah...aq teragak agak...ayah memukul pipi aq...sambil menekan kepala aq...dalam lagi la sial...lama aq mengolom konek ayah sambil di Rakam pasangan ayah...Bro...Anak ko ...bagi aq la...Aq bagi la habuan kat ko ..?Argh...teruna ni...ketat...mesti aq nak....!!!Aq membiarkan ayah Dan pasangan nya ..memdealkan sesuatu...Dan aq khusyuk melayan konek ayah yg aq semakin nikmati....
Aq semakin ghairah setelah di berikan air minuman Dan asap seperti rokok....aq menikmati setiap moment yg berlaku hari itu...
Ok deal bro....haha...
Aq terpinga bila muka aq di tarik ke arah pasangan ayah...Dan memasukkan koneknya...
Ko milik aq....panggil aq papa...
Ya papa...Jgn malukan ayah man...ikut arahan papa baru ko tu...
Aq melihat ayah tersenyum lebar sambil menghisap rokok Dan minuman keras...
Argh..papa..papa...enak nya papa...
Aq merengek bila lubang jubo aq..di jilat papa...
Akhirnya teruna aq ...di robek papa...Dan ayah mengambil posisi papa secara bergilir gilir...

Nah seperti di janjikan....ni kunci rumah aq...aq bagi hayalkan bini aq dulu...n pastu ko on la...aq akan keluar selepas itu....beres bosss...

Anak aq tu...ko buatla la sesuka hati ko....tibai sesukanya k...Serius arr...
Yup...haha...ni ko bagi lebih duit ni...payung lagi....
CANTEK...so...bonus...Ko pancut dlm bini la...aq ok
.Hahah..
Wow...Ayah n papa bercium mulut. 
Aq mengikuti ayah n papa...papa kembali ke kereta..
Dan ayah keluar ..menuju ke umah papa setelah plan sudah menjadi...
Papa tersenyum..Dan menarik aq ke konek papa...
KOLOM!!..arah papa...aq membuka zip Dan mengeluarkan konek papa...aktiviti mengolom terjadi semasa papa memandu...
Laju tangan papa memainkan peranan ..pabila aq tidak sedar...aq sudah di bogelkan...
Papa..mematikan enjin kereta..Dan mengarahkam aq keluar ..aq mengolom konek papa di atas Bonet kereta di kaw jln Mati yg gelap...aq n papa sesama berbogel...bersatu di atas jalan raya ..berlangitkan bintang bintang malam....
Aq n papa berpelukan di atas jln raya ...sehingga kami di kejutkan dengan seseorang...
Kamu berdua ni...takde tempat lain ke?Mujur pakcik yg nampak kamu ..kalau org lain..Naya kamu..!maaf pakcik...nafsu tak tertahan...!
Hujung sana ...pakcik ada pondok kebun...Kalu kamu Masih belum selesai...boleh la ikut pakcik ke sana...kebetulan pakcik ada kerja di sana...!
Kalu tak menyusahkan ..ok aja...
Kereta kena parking di sana...nanti bonceng naik moto sama2...
Papa mengambil sesuatu. Dlm kereta ...pabila papa kembali semula...papa memakai seluar shj Dan tidak membawa pakaian aq...Man bogel aja ya...papa ada bwk dompet man aja...
Aq angguk..Naik la...Aq Duduk di di tengah Dan papa di belakang...pegang kuat kuat...Sini jalan tak elok sngat...
Aq memeluk pakcik tadi..n papa memeluk aq sambil menggentil tetek aq...
Jalan yg berlubang

Membuat kan aq ..tersentuh anu pakcik tadi..acap kali tersentuh membuat kan terasa perubahan...
Pegang kuat kuat ..sambil tangan aq di pegang n di letakkan di atas jembulan pakcik...
Aq membelai manja...dengan tangan kanan aq...terus masuk ke dlm baju pakcik n menggentel teteknya . .
Papa yg Dari tadi..sudah mengagak sesuatu...papa memegang peha pakcik ...Dan memegang tangan aq...Dan memasukkan ke dlm seluar pakcik tadi...Aq terkasima bila aq memegang konek pakcik yg keras Dan besar....aq terus membuka zip seluar...Dan terpancul konek pakcik....Papa memegang konek pakcik Dan memuji Muji kehebatan koneknya...
Konek org kampung aja...Aq terus membelai konek pakcik..n papa menggentel tetek pakcik setelah papa berjaya menanggalkan baju yg di pakai pakcik
Pabila sampai di pondok...aq trun Dan terus mengolom konek pakcik Dan papa menggentel..menjilat tetek pakcik...argh..argh...enak sekali layanan kamu berdua...
Pakcik terus membogelkan dirinya ...Dan terus mencium papa ...papa di bogelkan ...Dan papa turut mengolom konek pakcik....
Argh...argh...pakcik menggomol papa dahulu..Dan aq selepas itu...
Pakcik Masih kuat menghenjut pabila sudah 2 kali memuntahkan air maninya...
Kali ini.
Aq di double fuck oleh papa n pakcik...
Aq kenikmatan..klimaks berganda..kerana pakcik ternyata hebat di ranjang ...
Aq terlena Dan tidak mengetahui apa yg sudah berlaku...
Aq hanya mengetahui apa yg berlaku hari itu...melalui video Rakaman papa...
Aq menjadi hamba seks papa n pakcik  selama 3 hari ....
Aq terdiam..bila aq sedang di gomol ayah aq yg sedang berahi...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HARUAN MAKAN ANAKWhere stories live. Discover now