3. Bölüm

76 22 0
                                    

Yurda geldiğimizde bana bir anahtar ve bir kağıt verdiler, kağıtta;

Odanız 9. Kattadır.
Odanızda sizinle beraber toplam 6 kız olacaktır.
Akşam saat en geç 00.00 da odanızda olmanız gerekmektedir.
Sabahları 08.30 da uyanmanız gerekmektedir.
İyi günler dileriz...

İyi en azından 6 kişi olacaz buna da şükür...
Odama çıkmak için asansörü çağırdım sonuçta 9. kata yürüyerek çıkmayacaktım.
Asansör geldiğinde boştu, akşam saatleriydi muhtemelen herkes uyımuştu. Asansöre binip 9. kata çıktım ve oda kapısının önünde durdum tam kapıyı açacakken içeriden bir kız

"Gerizekalığğ nasıl kaybedersin maaağğl" diye bağırıyordu.

Lan burası yurt yurt kendinize gelin sizin burda ağlamanız lazım ben ise karamsar bir kız olarak ağlamayacam hawlı abl olacaktım yaaaaağğğğ ama bu plan yattı gibi duruyor. Aga beğ  la bi sus iç ses. İç sesimi susturduktan sonra kapıhı açtım ve içerideki 5 kıza baktım onlarda bana bakıyorlardı.

Bağıran kız koyu kahverengi kısa saçlı ve açık kahve gözleri vardı, bağırdığı kız ise sarışın uzun saçlı mavi gözlüydü aynı bir oyuncak bebek gibiydi. Bu ikisi kavga ederken diğerleri yataklarında yatmış onları izliyorlardı.

Yataklarda yatan kızlar sırayla açık kahverengi uzun saçlı ela rengi gözleri vardı, öbürü açık kahverengi kısa saçlı ve bal rengi gözleri vardı, en soldaki kız ise saçlarının önünü yeşile boyamıştı ve saçının arka tarafları yani gerçek saç rengi açık kahverengiydi ancak saçlarının çoğunun rengi yeşildi, gözleride koyu kahverengiydi.
Yataktakı açık kahverengi uzun saçlı olan kız benimle hemen hemen aynı boydaydı yani benden önce bu grubun en uzunu oymuş ama artık benim hehehe.

Elini uzatıp beni yanına çekti ve ardımda duran valizlerimi de alıp kapıyı kapattı, elini tekrar uzatıp "Ben Nuriye, buraya yeni geldin galiba? Senin adın ne?" dedi elimi uzatıp oldukça soğuk ve sessiz bir şekilde "Nida, evet buraya yeni geldim" dedim.

Bizim ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin