Kızların hepsiyle tanıştıktan sonra kavga eden kızlara baktım, sarışın olan kızın adı Beren miş, Beren'e bağaran kız ise Sena imiş. Ha bite benim burada ne işim var diyen iki kız vsrdı demi, yeşil saçlı olan kızın ismi Emine ve kısa açık kahverengi saçlı, bal rengi gözlü kızın adı da Elif miş. Onlarla tanışırken Nuriye de benim valizlerimi siyah dolabın önüne koymuştu.
Odada 3 ranza vardı, yani 6 yatak. Üstteki yataklar beyaz, alttaki yataklar siyahdı. Hiç yatılmamış yatağın üstüne Nuriye çıkmıştı bende onun altında yatıyor olmalıydım.
Kıyafetlerimi dolaba yerleştirmek yerine duşa girmeyi seçmiştim, kesinlikle kıyafetlerimi yerleştirmek için kaçmıyordum, bunu aklından çıkarır mısın please öyle bir şey yapmıyorum.
Tamam siz kazandınız haftaya yerleştiririm. Beren ile Sena halen kavga ediyordu. Nuriye onlardan bıkmış olacakki bana dönüp ağzını araladı;
"Dersler saat 09.00 da başlıyor, buraya geldiğinde sana verilen kağıtta 08.00 kalkma saati yazıyor ama onu fazla takma. Ayrıca sana verilen anahtara sahip çık yoksa kapıda kalabilirsin, kimse sana anahtarını da vermez!!" dedi.
Bunu derken Sena ve Beren'e baktı. O sırada Elif konuşmaya başladı.
"Sen üstüne alınma, Beren anahtarını kaybettiği için Sena'nın anahtarını ödünç aldı ama sonra onu da kaybetti" dedi. Olanlar mantıklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Çete
FantasiBabası ile annesi kavgalı olan Nida, en sonunda kendisine ailem diyebileceği bir grup bulur, ancak teker teker azalırlar...