Akşam olunca herkes yataklarına girdi ama kimse uyumadı, sohbet ettiler ben ise kılaklığımı takmış müzik dinliyordum.
Tam gözlerim kapanmıştı ki suratıma aldığım darbe ile gözlerimi açmam bir olmuştu, biri bana yastık atmıştı. Kızlara baktım yastığı atanın Sena olduğunu düşündüğüm için yastığı ona geri attım, bana dönüp garip garip baktı sonra da ellerini teslim olurcasına kaldırdı,
"Evet bildin benim, ben olduğumu nereden anladın?!" dedi. Evet başarmıştım, ehehehe.
Bir kere iç güdülerim çok iyiydi o yüzden benim için kolaydı,"6. Hissim kuvvetlidir!" dedim çok bilmiş gibi, sonra aynı anda yastıklarını bana attılar bir anlık sersemlemiş ve geriye doğru düşmüştüm ve başımı vurmuştum, ama yastık yetmemiş idi, bana yorganlarını da attılar, tabi Emine dışında çünkü yorgan zaten onunla aynı boydaydı başımı kaldırıp baktığımda Emine'nin yorganını Nuriye'nin kucağında görmüştüm o an diğer yorganların altına girdim ve tam o sırada tepemde ki sarsıntıyı hissettim tahmin ettiğim gibi Nuriye Emine'nin yorganını üzerime atmıştı.
Öbür yorganların altından çıkıp onlara ölümcül bakışlsr aftom, "Lan, bizi öldürmeyecen demi?!" dedi Elif.
"Bilmiyorum!?" diyip yorganları sahiplerine attım "Şuan uykum var bu nedenle öldürme işlemini sonra gerçekleştireceğim canlar!!"
dedim ve uyumak için yorganımın altına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Çete
FantasyBabası ile annesi kavgalı olan Nida, en sonunda kendisine ailem diyebileceği bir grup bulur, ancak teker teker azalırlar...