𝐶𝐻𝐴𝑃𝑇𝐸𝑅 𝐹𝐼𝑉𝐸 ᯾✍︎

769 101 113
                                    

𝑃𝑂𝑉 : 𝐽𝑂𝑁𝐺 𝐾𝑂𝑂𝐾....🖇️

منو تای پێکەوە بەڕێ کەوتین ئێستا کات درەنگ بوە بۆتە شەو بۆیە ئەتوانین تا درەنگ پێکەوە بین بەڕاستی حەزم ئەکرد تای بە ڕۆژ ببینیم بەڵام ئەو خوێنمژەو ناتوانێ بە ڕۆژ بێتە دەرەوە بەهەر حاڵ تەنها بیبینم جا هەر کاتێک بێت گرنگ نییە من دڵنیام ئەو ئەبێتە پیاوی خەونەکانم ئەو باشترین کەسە کە هەڵم بژاردوە دەستم کرد بە قسە کردن لەگەڵ ئەو....

𝐸𝑁𝐷 𝑃𝑂𝑉 : 𝐽𝑂𝑁𝐺 𝐾𝑂𝑂𝐾.......🖇

---------------------------------------------
---------------------------------------

--------------------
--------

𝑃𝑂𝑉 : 𝑇𝐴𝐸 𝐻𝑌𝑈𝑁𝐺.....

بە ڕێگا دا ئەڕۆیشتین بە دڵ خۆشیەوە دەستی کووکم گرتبوو بڕیارم داوە لەم ماوانە هەموو ڕاستیەکانی پێ بڵێم هیوادارم لێم تێبگات و جێم نەهێڵێ بەهەر حاڵ لە ئێستایە تەنها ئەمەوێ دڵخۆشی بکەم با هەندێ یادگاری خۆشمان بەیەکەوە هەبێ ئەترسم لێم خۆش نەبێت بەڵام من کووک ئەناسم ئەو دڵێکی زۆر باشی هەیە لەناو بیرکردنەوەکانم هاتمە دەرەوە کاتێ کووک دەستی کرد بە قسە کردن ......

کووک : خۆشەویستم ئەڕۆین بۆ کوێ..؟
وای وت بە پرسیارەوە سێرم کرد بە زەردەخەنەیەکەو وەڵامیم دایەوە...

تای : ئایا تۆ زۆر حەزت بە چ شوێنێکە..؟
وام وت بۆ ئەوەی تێبگات ئەیبەم بۆ کوێ..

سێری کردم و زەردەخەنەیەکی گەورە لەسەر ڕوخساری نەخشا ئەو زۆر جوانتر ئەبێت کاتێ پێئەکەنێ باوەڕ ناکەم ئاشقت بومە کوڕی جیۆن..!!

کووک : چیییی واتا ئەمبەی بۆ شاری یاری باوەڕ ناکەم ئاااااا خۆشمەوێیتت تایی ئەمە یەکەم جارمە لەگەڵ کەسێک بڕۆم بۆ شاری یاری هەمیشە بەتەنیا ڕۆشتوم دایکم بە مناڵی هەمیشە کاتی نەبوە بمبات بۆ شاری یاری...
سەرەتا بە خۆشحاڵیەوە قسەی ئەکرد بەڵام دواتر کاردانەوەی ڕوخساری گۆڕا و غەمبار دەرکەوت

𝐸𝑁𝐷 𝑃𝑂𝑉 : 𝑇𝐴𝐸 𝐻𝑌𝑈𝑁𝐺....➰

➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰

➰➰➰➰➰➰➰➰➰

➰➰➰➰

𝑃𝑂𝑉 : 𝐽𝑂𝑁𝐺 𝐾𝑂𝑂𝐾..🖇️

کاتێ تای باسی شاری یاری کرد خەریک بوو بفڕم لە خۆشیا یەکێک لە ئاواتەکانم ئەوە بوە ڕۆژێک لەگەڵ کەسێک بڕۆم بۆ شاری یاری بەڵام تاوەکو ئەم کاتە کەسێکم نەدۆزیبۆوە هەمیشە بە تەنیا ڕۆشتوم دڵخۆش بووم کە پێشنیاری کرد پێکەوە بڕۆین بۆ ئەوێ بەڵام کاتێ باسی دایکم کرد غەمبار بووم تای پرسیاری کرد....

چـوار سـاڵ.♡|| Tk تــەواوکـراوە✔︎Where stories live. Discover now