𝐏𝐀𝐑𝐓 𝐓𝐇𝐄𝐑𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐓𝐎𝐖 𝐄𝐍𝐃❤️💍

497 44 32
                                    
















"باوەڕت پێناکەم کوڕەکەم بڵێ گاڵتە دەکەم!"
بە گاڵتەوە سێری ڕووخساری کوڕەکەی دەکرد کە چۆن لەبەر چاوی بەبێڕووی باسی ئەوە دەکات جۆنگ کووک دەری کردووە لەماڵ.

"بێگومان گاڵتە ناکەم بەڕاستمە دایکە ئایا ڕووخسارم لەوە دەچێ درۆ بکەم؟!"
خەندەیەکی شەرمەزاری لە ڕووخساری بەدی دەکرا دایکە داماوەکەی باوەڕ بەوە ناکات کوڕە بە سام و ترسناکەکەی ئێستا لەبەر چاوەکانی دەرکراوە لەماڵ!

"تۆ کەی ئاوا بێ چاوەڕوو بوویت؟بەمن بڵێ چۆن دەهێڵی هاوسەرەکەت دەرت بکات لەماڵ!!"
بەخێرایی ڕۆشتە بەرامبەر کوڕەکەی بە چاوێکی شەرمەزاری سێری کوڕەکەی دەکات کە بوەتە ئۆمەر بۆ هاوسەرەکەی:)

"ئاهـ دایکە ئەوەندە سەر مەخەرە سەرم لەماڵ بەس نەبوو لێرەش؟تەنها ئەمڕۆ لێرە دەمێننەوە بەیانی دەڕۆم بەڵێن دەدەم هم دایکە چیت وت ڕازیت؟"
بەخێرایی هەڵسایەوەو دەستەکانی دایکی گرت و بە شیرینیەوە لێی دەڕوانی تاکوو دایکە دڵ باشەکەی ڕازی بکات.

"ئەتوانی بمێنتتەوە بەڵام بەڕاستی باوەڕت پێناکەم چۆن دەهێڵی جۆنگ کووک دەرت بکات لەماڵ؟!ئاییی خودایە ئێوە کەی ئاوا گەمژە بونە؟!"
دایکە پیرەکەی بە پێکەنین و چاوێکی خەم و شەرامەزاری لە کوڕەکەی دەڕوانی ئەمەش زیاتر وای لە کوڕەکەی دەکرد ئارەق بکاتەوە لە شەرمەزاریا.




"ئاااهـ وەک گەمژەیەک دەرم کرد نەدەبوو ئەوەندەش بە خراپی ماماڵەی لەگەڵ بکەم چی گەر لەدەرەوە بمێنێتەوە و دایکی ڕێگەی نەدا لەماڵی بمێنێتەوە؟ئااااهـ خودایە جۆنگ کووک چۆن ڕێگەت دا بڕوات"
بیرکردنەوەی زۆر وای لێدەکرد نەوەستی لە سوڕانەوە بەنێو ماڵەکەی دا.

"بەڵام هەڵەی خۆی بوو ئاهـ دەی بێگومان هەڵەی تۆشە چۆن دەبێ دەری بکەیت جۆنگ کووکی گەمژە"
شەقی بچوک بچوکی لەسەری ئەداو سەرزەنشتی خۆی دەکرد

چـوار سـاڵ.♡|| Tk تــەواوکـراوە✔︎Where stories live. Discover now