𝐶𝐻𝐴𝑃𝑇𝐸𝑅 𝑇𝐸𝑁 ᯾☆

565 155 120
                                    

وەڪ بـڵـێـے فـەرزە لـەسـەرم هـەمـوو شـەوێـڪ بـیـرت بـڪـەم جـیـۆن جـۆنـگ ڪـووڪ 💍❤️!
ڪـیـم تـای هـیـۆنـگ

وەڪ بـڵـێـے فـەرزە لـەسـەرم هـەمـوو شـەوێـڪ بـیـرت بـڪـەم جـیـۆن جـۆنـگ ڪـووڪ 💍❤️!ڪـیـم تـای هـیـۆنـگ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"کەسێک بەو پەڕی توڕەیەوە سێری ئەو دوو خۆشەویستەی ئەکرد کە ماچی یەکیان ئەکرد بینینی تای بە دڵخۆشی ئەوی توڕە ئەکرد و زیاتر هەستی تۆڵە کردنەوە لە ناخی پەرەی ئەسەند بڕیاری دا لەوێ بڕواو زیاتر سێریان نەکات"

𝑝𝑜𝑣 : 𝑛𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 🐨💭

"هەرکە ڕۆشتمە دەرەوە لە ماڵی جۆنگ کووک چاوەڕێ بووم تای بێت بە دوای بزانم بۆ کوێ ئەڕۆن حەزەکەم ببینم بزانم تای چەنێک دڵخۆشە لەگەڵیا گەر تای ئاشقی جۆنگ کووک بێت ئەوە زۆر باشتر پلانەکەم سەرکەوتوو ئەبێت سەرەتا خۆشەویستەکەت دواتر ژیانت "کیم تای هیۆنگ" ناهێڵم پێش ئەوەی بمری دڵخۆش بیت دڵنیا بە!.دوای چەن خولەکێک بینیم جۆنگ کووک لە دەرەوە چاوەڕێ ئەکات وا دیارە چاوەڕێی تای ئەکات دواتر بینیم ئۆتۆمبێلی تای لەپێش دەرگایان وەستا و جۆنگ کووک سەرکەوت بە خێرایی بەرەو ئۆتۆمبێلی خۆم ڕۆشتمو دەستم کرد بە لێخوڕین بە دوایان دوای چەن کاتژمێرێک لە نزیک کەنار دەریا ئۆتۆمبێلەکەی ڕاگرت لە دوورەوە ئۆتۆمبێلەکەم ڕاگرت و بە دوایان کەوتم بینیم ڕۆشتن بۆ شوێنێکی تۆزێک دوور لە خەڵک قسەیان ئەکرد پێ ئەکەنین"

نامجوون : ئەمە توڕەم ئەکات بینینی ئەو گەمژەیە بە دڵخۆشی توڕەم ئەکات بە نەفرەت بێت
  دەستیان کرد بە ماچ کردنی یەک
بە نەفرەت بیت کیم تای هیۆنگ دڵنیابە ئەبێت ئەو ڕۆژانەت هەموو بۆ ببێت بە یادگاریەکی تاڵ بەڵێن بێت.!"
بەخێرایی لەوێ دوور کەوتمەوە نەوەک ئەو گەمژەیە هەست بە بونم بکات لەوێ

𝑒𝑛𝑑 𝑝𝑜𝑣 : 𝑛𝑎𝑚 𝑗𝑜𝑜𝑛 🐨💭

❄︎❄︎❄︎❄︎᯾❄︎❄︎❄︎❄︎❄︎᯾❄︎❄︎❄︎❄︎
☃︎➪☔︎
❄︎❄︎❄︎❄︎᯾❄︎❄︎❄︎❄︎❄︎᯾❄︎❄︎❄︎❄︎

"ئەم دوو خۆشەویستە کیوتە تەواو بووج لە ماچ کردنی یەک بەڵام هێشتا ئامادە نەبوون لەیەک دوور بکەونەوە بە خۆشەویستیەوە لەیەک یان ئەڕوانی و قسەیان بۆیەک ئەکرد لەباوەشی یەکتر ئاخر تۆ بڵێی ڕۆژگار ئەوەنە بێڕەحم بێن دوو کەس لەیەک بکات ئەوەنە یەکیان خۆش بوێت. دواتر بڕیاریان دا بڕۆن و شتەکان لەشوێنێک نزیک دەریا دابنێن"

چـوار سـاڵ.♡|| Tk تــەواوکـراوە✔︎Where stories live. Discover now