-Hello! I'm Omi.-mówi dziewczyna, po czym się ukłoniła
Po chwili było słychać brawa.A gdy światło się oświetliło było widać, że wiele osób ja nagrywa i robi jej zdjęcia. Gdy wszystko się uspokoili zaczęto zadawać im pytania. A Omi siedziała na kanapie wraz z Karl'em, Sapnap'em i Corpse'm.
- Osoby z Twittera się pytają, gdyż Corpse nigdy nie poruszał tematu swojej orientacji a Omi jakoś zestresowana odpowiadała na to pytania. - mówi prowadzący przy okazji zadawając tej dwójce pytanie
-Jestem Biseksualny. Nie poruszałem tego tematu, bo nie było po co. - mówi Corpse i podaje Omi mikrofon
-No więc tak. Jestem panseksualna, a jak komuś to przeszkadza to dowidzenia z mojej widowni. -mówi Omi
-Omi mówiłaś,że pokarzesz twarz jak będziesz zakochana,czy to prawda? -pyta się prowadzący
-Tak,jestem zakochana,a to już tajemnica w kim.-mówi Omi
"Jak bardzo ją chciałbym być tym człowiekiem." ~ Corpse
Od czasu tego meet up'a powstało wiele editów i przemyśleń na temat w kim zakochana jest Omi. Dziewczyna miała codzinnie jakiś edit ze swoją twarzą tymbardziej, gdy zrobiła stream'a z kamerką. Teraz wraz z Corpse'm siedzi w samolocie do Niemiec, a dokładniej Berlina. Żeby odrazu potem lecieć do Rzymu.
Mieli plan pojechać wcześniej,gdyż w Niemczech chłopak miał małą niespodziankę dla dziewczyny. W hotelu znaleźli się około godziny północnej. Po Omi było wyglądać, że lekko stoi na nogach, więc to Corpse podszedł do recepcjonistki się zameldować. A Omi siedziała na kanapie, omówiła się z chłopakiem, że on wniesie bagaże i wróci się po nią, a ona niech odpocznie, bo ledwo stoi.
Gdy chłopak odłożył rzeczy do pokoju, zamknął go, a klucz włożył do kieszenii bluzy. Po czym wsiadł do windy i kliknął przycisk zerowo. Wysiadając z windy zauważył, że dziewczyna tak średnio siedzi, a bardziej już śpi na kanapie hotelowej. Więc gdy Corpse do niej podszedł, wziął ją na ręce jak wtedy, gdy ratował ją z pożaru. I zaczął się kierować w stronę windy.
No właśnie, gdy wsiadł do windy I spojrzał na dziewczynę, miał przed sobą dwie myśli. Po pierwsze na jego twarz pojawił się smutek, że dziewczyna jest w kimś zakochana, a jego serce bije tylko właśnie dla niej. A po drugie miał przed oczami obraz z pożaru.
"Nie chce widzieć tego na nowo. Czułem jak coś w środku mnie się rozpadło, gdy wtedy pomyślałem, że mogło jej się coś stać i mogłaby tego nawet nie przeżyć, gdyby spadła z wyższego piętra. Chyba pierwszy raz zakochałem się tak mocno, że moje serce przy niej bije mocniej i szybciej. " ~ Corpse
Jak kto shipara Akito, bo to ona zamawiała noc w hotelu, wybrała pokój z jednym podwójnym łóżkiem.
Corpse położył dziewczynę, po jednej stronie łóżka po czym poszedł się przebrać w wygodniejsze ciuchy. A po minięciu 7 minut wrócił do pokoju, w którym znajdowała się dziewczyna. Spojrzał na nią, a na jego twarz wkradł się uśmiech.
Maskę i oba telefony, położył na szafce nocnej. W momencie,kiedy położył się po drugiej stronie łóżka zobaczył, że Omi dostała powiadomienie na telefon. A wyświetlacz telefonu, go tak raził w oczy, że postanowił z lekka przyciemnić ekran jej telefonu, na zaś jakby dostała kolejne powiadomienia.
Gdy już wszedł na jej telefon w celu zmniejszenia oświetlenia wyświetlacza, zauważył, że do dziewczyny, pisała Akito i cały czas jej spamiła. W czasie gdy był blisko osiągnięcia celu, przez przypadek kliknął na ikonkę z czatem na messengerze z Akito.
❤️Akiśka❤️Bad Girl🤒
Akito:
Pomyślałam i nie wiem jak mam Ci doradzić .
Ja na wyznawaniu miłości się nie znam.
Tymbardziej chłopakowi w Twoim typie.
Nie wiem powiedź Corpse'owi wprost co do niego czujesz, ja za Ciebie tego nie zrobię.
I nie jestem w stanie pomóc, bo nie potrafię ...
Ej opisuj, widzę że jesteś aktywna?!Na co chłopak odrazu odłożył telefon dziewczyny spowrotem na jego szafkę nocną. Jego twarz zmieniła kolor z białej jak śnieg, do bardzo czerownej. Corpse miał bardzo, ale to bardzo bladą skórę, mówi się że jest ona blada jak zimowy śnieg. Obrócił się w stronę dziewczyny, a bardziej patrzył teraz na jej plecy, nie wiedząc czemu przytulił się do niej a w głowie pojawili się szczęśliwe myśli.
"Chwila ona odwzajemnia moje uczucia?! Jezus jak mi serce biej." ~ Corpse
I tak przytulony do niej zasnął. A na jego twarzy przez cały czas nie spadał uśmiech z twarzy.
_
CZYTASZ
"Ostatnia nuta." /Corpse Husband x Reader
FanficKsiążka ta opisuje historię pewnej dziewczyny, która ma wiele problemów. Spotyka na swojej drodzę tajemniczego chłopaka, który słynie z tej samej muzyki co dziewczyna. Omilino pochodząca z francuzko-polskiej rodziny, a chłopak pochodzący z amerykań...