part(1)

156 18 7
                                    


"သားတို့ လိမ်လိမ်မာမာ နေကျနော် သားတို့နှစ်ယောက်ထဲမဟုတ်ဖူး တီNuသားလေးနဲ့တူ​လေးလဲ ရှိတယ် သားတို့ထပ် အသက်ကြီးတယ် အကိုတွေနဲ့ တည့်အောင်နေနော်သားတို့ သားnewကလဲgunလေးကိုစောင့်ရှောက်နော် သားgunကလဲ စိတ်ကလက်တစ်ဆစ်မလုပ်နဲ့"

"ဟာ မေမေကလဲဗျာ မေမေမှာနေတာနဲ့သွားရမှာမဟုတ်တော့ဖူး P'new မုန့်ကဘန်ကောက်မှာလဲစားလို့ရတယ် နောက်မှစားတော့ သွားမယ်"

"မေမေ မုန့်တွေအများရီးထည့်ပေးလိုက်တယ်မလား gunကလဲဒီလိုမုန့်တွေက
ချင်းမိုင်မှာပဲရတာ ဟိုမှာရှိတောင်မေမေလက်ရာကိုမှီမှာမဟုတ်ဖူး"

"သွားမယ်လို့ Pမလိုက်လဲနေခဲ့တော့ gunသွားတော့မယ်"

"အို.....gun...... သွားမယ်....သွားမယ်
gunကားမောင်းနော် Pကမုန့်စားမလို့"

"သွားပြီ မေမေ
မေမေလဲ ကိုယ့်ကိုကို ဂရုစိုက်နော်"ကားလဲခြံထဲကထွက်သွားတာနဲ့

📞"ဟယ်လို Nu.......Yinရဲ့ သားတွေ သွားပြီ
စိတ်ချ Nu........Yinတို့ ခမည်းခမက်
တော် ကိုတော်ရမှာ"📞
........          ...........         ..........      ............
"ဟေ့...off တီလေးပြောတာ သူ့သူငယ်ချင်းသားတွေ ဒီနေ့လာမယ်ဆို"

"အေးလေ...ငါတို့ငယ်ငယ်ကသွားလည်ဖူးတဲ့ချင်းမိုင်က တီYinရဲ့သားတွေလေ မင်းမှတ်မိလားတော့မသိ ငါတော့ဟိုသေးသေးလေးနဲ့ စွာတေးလေး ကိုမှတ်မိတယ် ငါ့ကိုရန်တွေ့တာများ နှုတ်ခမ်းကိုထော်နေတာပဲ...."

"ငါကတော့ ဟိုအစားပုတ်လေးပဲ မှတ်မိ
စားလိုက်တာလွန်ပါရောကွာ ငါသူ့မုန့်လုလို့ဆိုပြီး အာဗြဲရီးနဲ့အော်ငိုတာလေ...."

"ကလင်....ကလင်"
"ဟယ်လို...မေမေ... ဟုတ်ပါပြီသား သိပါတယ် အနိုင်မကျင့်ပါဖူး စောင့်ရှောက်ပါ့မယ်ဗျာ......aww မေမေ ဟိုပေါက်စနာမည် ဘယ်လိုခေါ်လဲ.....သူမဟုတ်ဖူး ဟိုအသေးလေးကိုမေးတာ......gunတဲ့လား....ဟုတ်ကဲ့ပါ"

"ဘာတဲ့လဲ တီလေးက ခလေးတွေကိုစောင့်ရှောက်ပါတဲ့ အနိုင်မကျင့်နဲ့တဲ့"

"မင်းကဘက်လိုက်တယ်နော် ဟိုအစားပုတ်နာမည်ကျမမေးဖူး"

"သူလား newတဲ့"

မတည့် အတူနေ(complete)Where stories live. Discover now