Pasta jest mojego autorstwa:
Pewnego dnia znalazłem opuszczony budynek. Wyglądał niczym z horroru, więc nie mogłem się powstrzymać aby do niego zajrzeć. Okazało się, że to opuszczona wytwórnia animacji. W większości nic ciekawego nie było. Tylko stare meble pokryte pajęczyną oraz wielkie obleśne pająki. Aż nagle zauważyłem na biurku opakowanie z płytą. Było podpisane "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot: Zaginiony odcinek". Nie mogłem się doczekać aż obejrzę to co zostało wydane na tej płycie. Nigdy nie słyszałem o żadnym zaginionym odcinku tego serialu co podsycało moją ciekawość. Gdy włączyłem zawartość płyty na ekranie pojawił się napis niczym krwisty "Uwaga! Nie dla ludzi o słabych nerwach".
Odcinek mniej więcej był o tym, że Marinette jest mega creepy, stalkuje Adriena w coraz bardziej dziwne sposoby i robi straszne rzeczy, bo według niej to sprawi, że zostaną parą. Potem znajduje zakazaną księgę czarnej magii i odprawia mroczny rytułał, aby wzmocnić swoje zdolności jako Biedronka i odblokować swój prawdziwy potencjał, a nie ograniczać się tylko do białej, dobrej magii. Gdy wykonała rytułał jej kolczyki zmieniły wygląd. Teraz były to płonące trupie czaszki z czerwonymi rogami. Gdy przemieniła się w Biedronkę miała odwrócone kolory, zamiast kropek były czerwone, zakrwawione ludzkie gałki oczne. Jej jojo miało wysuwane ostre jak brzytwa ostrza oraz otrzymała drugą broń - płonące widły. Gdy zobaczyła zaakumizowanego Ivana w Kamienne Serce pierwsze co zrobiła to strzeliła mroczną energią z wideł, która sprawiła, że złoczyńca rozczłonkował się na maleńkie kawałki. Użyła mocy kreacji, aby w jego brzuchu stworzyć bombę, która go rozerwała. Następnie przemienił się z powrotem w swoją ludzką formę, z której została tylko mokra plama.
Fragmenty jego ciała były porozrzucane kilka metrów od siebie. Gdy Czarny Kot to zobaczyć był przerażony. Nawet sam Władca Ciem widząc tą scenę się obrzydził i nie chciał na to patrzeć. Biedronka zaczęła śmiać się niczym największy psychol i podeszła do Czarnego Kota mówiąc:
- Widzisz? Teraz będę dużo szybciej pokonywać zaakumizowanych. Nie jesteś mi już do niczego potrzebny.
Czarny Kot pomyślał, że to musi być tylko zły sen i uciekł z miejsca zdarzenia.
CZYTASZ
Trik Marketingowy - Spongebob
FanfictionJest to moja wersja jak mógłby skończyć się Spongebob. Akcja fanfika dzieje się w Uniwersum 2006, więc w tym samym co wiele moich innych opowiadań. W moim opowiadaniu protagoniści mogą włączać i wyłączać kiedy chcą swoje super bohaterskie formy i m...