Pomyślałem, iż świetnym pomysłem byłoby gdyby w Miraculum istniało multiwersum, że każdy świat przedstawia inny bieg wydarzeń, postacie mogą mieć inne role, mogą być nawet inne wersje przeszłości i przyszłości.
Jakby się to zaczęło? Mysterina ujawniłaby tożsamość Biedronki i pokazałaby nagranie jak przechodzi transformację zwrotną. Przy okazji wrobiła ją w przestępstwo.
Potem Marinette szuka z Czarnym Kotem nowych miraculi i znajdują mira rozgwiazdy, które ma moc otwierania portali do innych światów. Dowiaduje się od posiadacza tego miraculum. Dajmy na to, że miał na imię Josh, iż multiwersum to bardzo poważna sprawa, a podróże po nim mogą być niebezpieczne. Jednak to jest sytuacja ostateczna, gdyż Monarch może wygrać.
Josh przemienia się używając swojego miraculum i przenosi się z Biedronką i Czarnym Kotem do innego świata. Jest to wymiar pokazujący jedną z wersji przyszłości gdzie dzieci Emma i Hugo, których rodzicami są Marinette oraz Adrien są nowymi posiadaczami miraculi.
Co odcinek główni bohaterowie i Josh przenoszą się do nowego świata, poznając jego historię oraz pomagają tamtejszym bohaterom. Są np. w świecie gdzie Władca Ciem i Mayura są dobrzy, a Biedronka i Czarny Kot źli, albo w takim gdzie to Chloe jest posiadaczką kolczyków znaną jako Scarlet Lady, lub takim gdzie Gabriel to tak naprawdę Adrien z przyszłości, a Tom (tata Marinette) jest głównym złoczyńcą.
W pewnym momencie przenoszą się do świata gdzie posiadacz miraculum rozgwiazdy został zaakumizowany i sieje chaos mieszając różne światy, sprowadza różnych bohaterów, a innych wyrzuca do alternatywnych rzeczywistości. Drużyna trzech posiadaczek kolczyków (Marinette, Chloe i Kagami) walczą niczym trzech Spidermanów przeciwko złoczyńcom z różnych wymiarów.
Przejdą też do świata, w którym dzieje się akcja Cuckoo Bee i spotkają tamtejszą posiadaczkę miraculum pszczoły, która jest emo potworem stworzonym przez Mayurę po tym jak Gabriel naprawił mira pawia. Wyglądała jak prawdziwa osoba - Aimee Bordon i przedstawiała się jako ona. Jej celem jest zdobycie miraculum, zdradzenie Biedronki i Czarnego Kota oraz zdobycie ich miraculi.
Jednak uczy się wielu rzeczy i postanawia ukraść Nathalie przedmiot z jej amokiem, który jest kwiatem do włożenia we włosy. Używa na niej mocy miraculum pszczoły. Jej superbohaterskie imię to Honeybee. Następnie ucieka do swojego pierwowzoru, którym jest prawdziwa Aimee Bordon.
Gdy się spotykają opowiada jej co się wydarzyło i postanawiają, że emo potwór musi zmienić imię oraz wygląd. Sentimonster od teraz ma krótsze i nieco ciemniejsze włosy oraz swój kwiat z amokiem we włosach, aby sama mogła decydować co chce robić. Zmieniła imię na Annie.
Wymyśliłem ciąg dalszy. Otóż emo potwór przemieni się w Honeybee i odda Biedronce miraculum pszczoły. Potem opowie, że zmieniła imię i wygląd, żeby odróżnić się od prawdziwej Aimee Bordon. Potem wszyscy wracają do siebie. Sentimonster mieszka z prawdziwą Aimee jako jej zaginiona siostra. Dziewczyny opowiadają rodzicom tej prawdziwej co się stało, a oni zgadzają się, żeby emo potwór u nich zamieszkał.
Władca Ciem mówi Nathalie, aby zniszczyła emo potwora, ale ta na to, że jest za daleko i nie wie, iż nie wie gdzie emo potwór jest.
Czyli tak samo jak Władca Ciem nie mógł odebrać mocy Star Train, bo była za daleko. Potem Gabriel robi fuzję miraculi motyla i pawia, a później dzieją się wydarzenia podobne do sezonu 4, czyli Gabe staje się Władcą Mroku i może wysyłać akumę oraz amok. Jednak złoczyńcy oraz emo potwory są inni, bo jest inny bieg wydarzeń.
Pojawia się Zoë, która staje się następną posiadaczką miraculum pszczoły i walczy z zaakumizowaną Chloe. Pewnego dnia Annie wraca do Paryża, żeby spotkać się ze swoimi przyjaciółmi. Wyrusza tam z Aimee. Nagle Władca Mroku wyczuwa jej amok i postanowia ją zaszantażować, że ma do niego dołączyć albo ją zniszczy, po czym sprawiał jej ból mocą pawia tak jak kiedyś Mayura na Żarłoku.
CZYTASZ
Trik Marketingowy - Spongebob
FanfictionJest to moja wersja jak mógłby skończyć się Spongebob. Akcja fanfika dzieje się w Uniwersum 2006, więc w tym samym co wiele moich innych opowiadań. W moim opowiadaniu protagoniści mogą włączać i wyłączać kiedy chcą swoje super bohaterskie formy i m...