W Spongebobie postacie pod wodą miały inną wodę. Ciekawe ci by się stało jakby wzięło się tą wodę ba powierzchnię lub do domu Sandy.
No i też pod wodą był ogień, ale inny, bo prawdziwy zgasł by od wody.
Albo elektryczność by wszystkich poraziła, bo woda przewodzi prąd. Myślę też, że mają inne Słońce, Księżyc i gwiazdy, bo nie wyglądają jakby świeciły z powierzchni.
Zapewne są mniejsze od prawdziwych - ich Słońce większe od pozostałych gwiazd.
Ciekawe co by było jakby człowiek nadepnął na któreś z nich albo wieloryb połknął.
Wymyśliłem własnego pokemona. Jego umiejętnością będzie łapanie innych pokemonów. Nie walczy, tylko łapie innych. Taki bardziej pomocnik niżeli wojownik. Ma pas z pokeballami i potrafi je pochłonąć, aby później strzelać z pyska niczym Peashooter groszkami. Może też nimi rzucać, bo ma sześć długich i zwinnych rąk. Ma też na plecach wielki pojemnik, do którego może wkładać pokeballe, aby je potem pochłonąć. Ma też strzelbę z serialu Slagteria i strzela tymi małymi stworzonkami, aby łatwiej złapać inne pokemony. Bo w końcu crossover Slugterii i Pokemonów to by było coś ciekawego oraz pasują do siebie.
Moja wersja Epizodu 8. Do kasyna lecą Pou i Finn. W kasynie są również niektórzy kultyści Palpatina z E9, niektórzy rycerze Ren i czerwony robot Palpatina z pośmiertną wiadomością (z gry, chyba Battlefronta). DJ z więzienia okazuje się jednym z rycerzy Ren.
Jego rodzina zginęła podczas ataku bombowców, które sprowokował na początkubo Pou Dameron. DJ mu to wypominał.
- Nie martw się stary. Chciałem dobrze. -
- Dobrze? DOBRZE!? Moja rodzina nie żyje i to wszystko twoja wina! -Rycerze Ren:
1. DJ
2. Ashoka
3. Jar Jar Binks
4. Ezra
5. Mara Jade
Oczywiście niektórzy końcowo zmienią stronę, lub byli tylko agentami
CZYTASZ
Trik Marketingowy - Spongebob
FanficJest to moja wersja jak mógłby skończyć się Spongebob. Akcja fanfika dzieje się w Uniwersum 2006, więc w tym samym co wiele moich innych opowiadań. W moim opowiadaniu protagoniści mogą włączać i wyłączać kiedy chcą swoje super bohaterskie formy i m...