Yeni Arkadaş Ortamı

64 5 0
                                    

Ertesi gün geldi hala Sarp ve İlke dışında sınıftaki hiçkimsenin ismini bilmiyorum. Sadece aklımda onların ismi var. Ama ben kendi sınıfımı tanımadan karşı sınıftan arkadaş edinmiş hatta aşık olduğum çocuğu bile bulmuştum. Şimdilik hayat güzeldi.

Saçma sapan derslere girdik ve en sonunda öğlen teneffüste geldi. Eylem bana Kasım'ın derste yaptıklarını felan anlatması için onu kızlar tuvaletine çektim. O bana anlatıyordu bende dinliyorum. Sonra tuvaletten bir kız çıktı ve bize "regl" ile ilgili bir soru sordu. Yüzündeki endişeden bile belliydi Yeni yeni regl olduğu. Sorduğu soruya ikimizi de cevap verdik. Kızı tanıyordum bizim sınıftandı. İsmini Ama hatırlamıyorum. Çekinden bir biçimde sordum. "Ya biz seninle aynı sınıftayız Ama ben seni  ismini hatırlamıyorum neydi İsmin? " 
"Gaye " diye cevapladı kız tüm samimiyetiyle. Sonra bir şekilde diyalogu devam ettirdik. Tenefüslerde felan da konuşunca iyice bizim kafadan olduğunu anladık.

Zaman geçti . Ben, Gaye ve Eylem oturmuş Kasım'ı dikizliyoduk.  Daha doğrusu ben dikizliyodum. Onlarda benim yanımda duruyordu. O sırada bizim sınıftan 2 kız birlikte Kasım'ın arkadaşı olan Emir'in yanına gitti. Emir orta boylu, mavi gözlü, kumral saçlı, orta boylu normal kilolu yuvarlak gözlüklü bir çocukdu. Yanlış hatırlamıyorsam birinin ismi "Ekimsu" diğerinin ismi "Nisan Ada" idi. Ekimsu kahverengi önlerinde ki lüleler pemde , normal uzunlukta saçlara sahip , kambur yürüyen, yüzü siviceden görülmeyen 7 yaşında taktığım gözlüğe benzeyen gri kemik gözlüklü ve zevki yaşına göre iğrenç olan bir kızdı. Nisan ada ise kumral kısa saçlı , çenesi normal bir insana göre daha geride , zayıf bir kızdı. Kızların görünüşünü süzerken bir yandan Gaye  ve Eylem'i dürtdüm. Gözümle Emir'i işaret ettim

"Ya Kasım benim kuzenime çok benziyo. Acaba kuzenimi tanıyo mu?" Dedi Ekim su . Bu ne biçim soru amına koyayım bir insan senin kuzenine benziyorsa nasıl ona benzeyen kişiyi tanıyabilir!? Düşüncelerimi susturup Emir'in cevabını dinledim.
"Ne oldu ki tanımıyordur bence... yoksa bir dakika... sen Kasım'a mi aşıksın?" Emir mal mısın amına koyayım.... Ama bir dakika... neden bu soruyu sorma gereği duydu? Yoksa Kasım ve Ekimsu.. Kasım Ekimsu yu mu seviyor amk?! Eylem'in gözünün içine baktım.  Eylemde bana.
"Yoksa sende iyi aynı şeyi düşünüyorsun? Kasım... onu seviyor olabilirmi?"  Hayır hayır hayır hayır hayır HAYIR o Olamaz olmamalı...
"Gidip ekimsu ile konuşmalıyım" koşarak Ekimsu nun yanına gittim , selam verdim.  O da bana selam verdi.  Direk konuya girdim hiç uzatmadım. "Ne oldu seni Emir'in yanında gordüm" yüzünde garipler gibi bir ifade vardı açıklama yapma gereği duydum yalan yanlış olsa bile.. "Ya hani onlar okulun buly'si gibi birşey o yüzden söyledim " "he evet kasımı kuzenime benzettim de onu söyledim "dedi.  Sadece basit bi gülümseme ve tamam demekle yetindim.

Bu kıza hiç güvenmiyorum. Ayrıca Kasım ondan hoşlanıyor isebu nasıl zevk yani. İnsanlardan kendimi üstün görmem ama ben cidden bu kızdan daha iyiyim hani gerçekten Kasım bunun neresini sevmiş acaba...

Aşk OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin