Şerefsiziklte Son Nokta

51 3 1
                                    

Kendimi toparlamak zorundaydım. Koşarak kızlar tuvaletine girdim. Arkamdan gaye ve eylem de geldi.gözüm hiç kimseyi görmüyordu. Ne yapmalıydım? Ağlamam Lazım. Ama çok geç. Yanağımdan aşağı bir damla düştü. Tutamadım kendimi... Yine bir erkek uğruna ağlayacaktım. Değer miydi? Peki ekimin yaptığı şerefsizlik değildi de neydi? Gözlerimden aşağı bir damla daha düştü. Daha fazla tutamadım hıçkırklarımı. O an kızlar tuvaletindeki tüm kızlar bana bakıyordu: Gaye,Eylem,Eylül, Işıl,Nergis

Eylül uzun kahverengi saçlı buğday tenli kahverengi gözlü zayıf bir kızdı. Işıl kısa siyah saçlara sahip,esmer tenli kahverengi gözlü standart kiloda uzun boylu bir kızdı.Nergis ise uzun kumral saçlı açık tenli ela gözlü kısa ve zayıf bir kızdı. Aynı zamanda çok da güzeldi.

Üçü de birlikte yanıma geldi. Ne oldu dedi ışıl. Hıçkıklarımı tutmaya çalışarak "sevdiğim çocuğu elerime sevdiğine verdim" dedim. Nergis ve Eylül anlamsız gözlerle bana bakıyordu.benim anlatmaya gücüm yoktu. Gaye ve Eyleme baktım anlatmaları için. Benim gücüm yoktu. Onlar anlattılar.ben duymamak için kulaklarımı tıkladım kaldıramıyordum. İnsanları kendimden  üstün görmem ama... Ben ondan gerçekten daha iyiydim, her halimle, ama o onu seçmişti.Neden?? Eylül yanıma eğildi. "Deymez Nehir o çocuk zaten okulun zorbasıydı" "ondan bir cacık olmaz" diye karşılık verdi Nergis. Sonra kendilerinin aşk hayatı olmamsı hakkında bana öğüt vermeye başladılar. Fazla siklemedim. Ama herşeye rağmen ağlamamı durduramamıştım. Azalmıştı hıçkırıklarım ama hala ağlıyordum.

O anda kapı aralandı. Ekim su ve Nisan Ada... Ay nolduuu diye bir ses geldi . Bu gıcık ses Ekim su dan başkası değildi. Tam yaptığı şerefsizlikle ona karşılık verecekken gaye kötü birşey söyleyeceğimi kestirerek atladı"karnı ağrıyor önemli birşey değil gidin şimdi" ay tamam beğ diye bağrıdı Ekim yine ve gitti. Cırlak sesli orospu.

~4 gün sonra~

Alışmışdım. Ama yinede de ekim ve Kasım ın ayrılması için elime geleni yapacaktım. Ama mutluluk bozmak istemiyordum.ama Hayır! O benim huzurumu bozdu. Ama tabi ağzından laf almak için arkadaşlığımı bozmuyordum. Ya inanırmısınız bilmem ama ekim ile birlikte kovalamaca oynuyorlar.

Araba durdu . Düşüncelerimi susturdum. Okula geçtin babamdan asansör çipi dilenci asansör ile sınıfa çıktım. Koskoca   sınıfta sadece ekim vardı. Günaydın dedim.oda vana Günaydın dedi. Bir şekle muhabbet başlatıp konuşmaya başladık. Koluna girdim koridorda turlamaya başladık. 2-3 turladıkdan sonra arkama baktım
Emir ve Kasım kol kola girmiş götümüzde dolanıyorlar. Ekim e fısıldadım . "Kızlar tuvaletine geçelim mi?" Kafasını salladı. Kızlar tuvaletine geçtik.Konuşmaya başladık.ve bir anda bana "ben Kasım'a aldatıyorum."dedi. NE? Bir dakika... Nasıl oluyor bu? "Nasıl?" Dedim bir an şok içerisinde. "Basbayağı snapdan sevgili yaptım hemde 4 tane" YUH ya yaptığın zaten bok gibi birşey bide 4 kişi ile mi?? Ya ben hayatımda böyle orospuluk görmedim.

Anlattı ... anlattı... birsürü şey anlattı... ınanmadım yazışmaları gösterdi şok geçirdim... nasıl yapar bunu?? Sevdiğimi çaldığı yetmiyor bide onu aldatıyor mu? Gerçekten bu orospuluk oluyor.

Bir anda tuvaletindeki kapısı açıldı. Eylem geldi. Allahım sana şükürler olsun . Bir bahane uyurum tuvaletten çıktık. Sonra eyleme " kanka sana acayip önemi bişey söyleyeceğim"dedim. Tam o sırada ekim beni çağırdı. Yanına gittim ve bana bu anlattıklarımı hiç kimseye anlatmayacaksın yemin et dedi. Yemin ederim dedim. Sonra koşarak eylemin yanına gittim ve olayı anlattım. Yaniii yaptığım şey yanlıştı ama bunu içimde tutamadım hem burda suçlu ben değil oydu. Eylem şok oldu. Kasıma söylememi gerektiğini çünkü bu durumun bok gibi olduğunu söyledi bende kabul ettim. Sonra biz Kasım yanına giderken ekim kasımı çağırdı. 2 dakika sonra geldiler.ekim geldi bana" ve ayrıldık" dedi. Neden dedim o anlattığı mevzu mu yoksa başka bişeyi dedim. Oda başka birşey dedi.eylem de salağa yatıp ne anlattı nehir bana da anlat dedi. Bende boşver dedim oda üffff peki dedi. Canım ayrılmak istedi dedi ekim bir anda. Ne oluyor amına koyayım bu nasıl senaryo. Ben daha fazla dayanamadım. Kasımın yanına gidip olayı anlattım. Oda şok geçirdi.

Yani inanamıyorum. Bir insan diğer insanı neden aldatır ki bu şerefsizlik dir. Ve onun yaptığı şerefsizlikle son nokta oluyor...

Aşk OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin