Sunghoon ve Heeseung 'ı gördükten sonra bir an kala kaldım (nasıl aynı sınıfa düşmüştük). Kendime geldikten sonra başıma bir ağrı girdi aslında biraz ağrım vardı ama bu kadar fazla değildi daha kötü olmuştu şimdi ağrı yüzünden gözlerim kararıyordu. Sınıfa kendilerini tanıttıktan sonra tam bizim (Jay ile benim) arkamıza oturmuşlardı içimden "ya niye tam bizim arkamızdaki sıra hani neden ya" diyip iç çekmiştim ama baş ağrım yüzünden gözlerim dolmuştu kafamı sıraya geri sıraya koydum.
Ama ne fayda bi 10 dk öyle yattıktan sonra geri kalkıp "Hocam pek iyi hissetmiyorum bi O² almaya dışarı çıkabilir miyim?" demiştim, hoca bana bakıp bir saniye bekledi sonra yaklaşmaya başladı elini anlıma koydu ve "Jake yavrum yanında biri de gelsin tek gitme. Hayır Jay sen gidemezsin!". Jay hemen ben giderim gibisinden atılmıştı ama en son böyle bir kere yaptığımızda okuldan kaçmıştık, kaçarken hoca camdan bizi görmüş olacak ki bir sonraki derste bize trip atmıştı hah. Neyse hoca bana bakıp etrafta bir göz gezdirdi sonra sınıftaki kızlardan birine bakıp benimde yakın bir arkadaşım olan Sejun'a el atmıştı ama Sunghoon atılarak "ben giderim hocam"diyip kalkmıştı. Hoca şok olmuştu "A şey tamam kendini iyi hissedene kadar gelme ve H²O'da iç tamam mı!" Diyip masasına gitti. Sunghoon kolumdan tutarak beni kaldırdı ve dışarı çıktık.
Bahçeye indikten sonra "Tamam Sunghoon bırakabilirsin kolumu"dedim, bana doğru bakarak "emin misin yürümekte zorlanıyor gibisin şuraya oturalım ondan sonra bırakırım" dedi ve en yakın banka doğru yürümeye başladık hala kolumdan tutuyordu. Beni oturtup yanıma geçti kafamı geriye doğru atarak derin nefes almaya başladım. Biraz kendime geldikten sonra kafamı yan tarafa çevirmiştim ki göz göze geldik, içimden "deminden beri beni mi izliyormuş" diye söylendikten sonra "Neden benimle geldin? Hoca Sejun'a söylemişti zaten bi de okula yeni geldiniz pat diye böyle yapman şaşırttı" demiştim, Sunghoon gülerek "Jay ve seni tanıyorum bu yetmez mi? Yani evet sabah tanıştık ama yine de tanıdığım sadece ikiniz vardınız ve sabah Jay ile seni öyle görünce belki bir şey olmuştur diye düşündüm ayrıca kız yani Sejun dimi bayılsan ya da bir şey olsa ne seni taşıyabilir ne de kucağına alıp revire götürebilir. O yüzden geldim" dedi. Biraz düşündükten sonra dedikleri mantıklı gelmişti ama keşke düşünmeseydim , düşündükçe ağrı daha çok artıyordu ve dayanılmaz hale geliyordu. Kafamı tekrar arkaya doğru atmıştım ama yüzüme güneş vuruyordu ve bu daha çok ağrı yapıyordu, gözlerimi kapattım ama ağrının artmasına pek engel olmadı. Acı çekiyordum ve daha kötü olmuştum Sunghoon anlamış olucak ki "Jake iyi misin bekle kantinden su alıp geliyorum" diyip kalkmıştı.
5 dk sonra elinde 2 tane soğuk su ile geri geldi birini bana uzatarak "iç hadi biraz rahatlarsın" dedi ve şişelerden birini bana uzattı, ona acının tatlı tebessümünü sunarak "teşekkürler" diyip şişeyi aldım, (Ya Jake yavrum çocum kuzum kendi migren ağrılarımı sana yaşatıyorum ama özür dilerim valla bak çok üzgünüm~yazar) konuşunca ağrı daha çok arttı gözlerim doldu ve 4 damla yanaklarımdan süzüldü. Sunghoon telaşlanmış olucak ki elimden şişeyi alıp, açıp bana içirdi o anki şokla Sunghoon'a baktım ama bi şey demedim. Suyu içirdikten sonra gülerek "üzgünüm öyle durunca açamayacağını düşündüm, o yüzden yaptım özür dilerim rahatsız olduysan" dedi aslında yapmak istediği şeyin iyi bir şey olduğunu fark ettim biraz gülmeye çalışarak "sorun değil" gibisinden kafamı salladım ama dünyamda sallandı ağrı o kadar arttı ki gözüm kararmaya başladı içimden de kendime küfür ediyorum" hay zihinsel yetersizliği olan gerizekalı mal niye yaptın aha gidiyorum azrail nerede beni almayı mı unuttu" gibisinden düşününce ağrı daha arttı (bu benim genel ağrı takvimim hep böyle oluyor yaptığım bir şey yüzünden kendime sövüyorum sonra ağrı artıyor sonra ağrıyı arttırdığım için ağlıyorum sonra ağrı yine artıyor falan benim klasik döngü hfkdk ve ve bi de ağrıyı sanki mucize yoluyla yok edicek gibi Skz ve Enha şarkılarını dinliyorum benim mallık işte tamam yeter hikayeye dönelim hadi). Sunghoon yanıma oturmuştu bunlar olurken acı çektiğimi fark edince elini enseme atmıştı, eli soğuktu ve iyi gelmişti, "kafanı yaslayabilirsin istersen" dedi ağrı yüzünden iyi değildim ve dediğini yaptım (omzuna yatırıyor arkadaşlar ağağğağa). Elleri soğuktu ama ağrının artmasına engel değildi evet iyi gelmişti ama şerefsiz ağrı çekilmeyecek duruma gelmeye başlamıştı bir de o yetmezmiş gibi güneş yüzüme geliyordu 'canım ağrım hiç durur mu daha çok artıyordu her fırsatta' gözlerimi kapattım ama benim kapatmamla gölge oluştu açınca Sunghoon'un diğer eliyle bana gölge yaptığını fark ettim bir süre bakıştık sonrasını hatırlamıyorum vücudum kendini boşluğa bıraktığını hissettim.
SUNGHOON'UN GÖZÜNDEN
Jake kucağımda bayılınca bir an içimi korku kapladı onu kucağıma alıp revire koşmaya başladım. Revirden içeri girince hemşire şokla bir bana bir Jake bakıyordu sonra sedyeyi işaret etti. Jake'i oraya yatırdıktan sonra odandan kovuldum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ay perfect comeback yaptım az bir korkutayım sizi spoi verim mi Revenge of other izlediniz mi orda oğlan vardı ya başrol belki onun gibi bir hastalığı olabilirrrrr bilmiyorum artık
Neysem inşallah yeni bölümü beğenirsiniz çok çok çok öptüm sizi aşkolar size Jay, Won ve Sejun bırakıp kaçıyorum
.
.
.
.
.
.
.Jay'imde Jay'im yani
.
.
.
.
.
.
.Jungwon aşkım bebeğim asalete bak maşallah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ben bir tık Sejun aşkımı yazarken Ryujin'e benzer hayal ettim ama kafamda net biri olarak yazmadım sadece benziyorlar kafamda o kadar.
Diğer bölümde görüşürüz aşkolar bye byeeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla seni özler ben seni gözler Hoon/Jakehoon
RandomJAKEHOON fic okul hayatı ve little bit love jaywon-sunki veee heejakehoon yapabilirm bana belli olmaz