Sunghoon'un gözünden
Jake kucağımda bayılınca bir an korktum onu kucağıma alıp revire koşmaya başladım. Revirden içeri girince hemşire şokla bir bana bir kucağımdaki baygın halde yatan Jake baktı, kendine geldikten hemen sonra sedyeyi gösterdi. Jake'i sedyeye yatırdıktan sonra hemşire beni odadan kovdu. Koridorda beklerken içeri çağırmıştı " birazdan ambulans gelicek yanında git lütfen dersinize giren hocayı söylersen ona haber verebilirim" dedi (ders kimyaydı ama öğretmen kim olsun bilemedim söylediğim isim sallamasyon)
"Ders kimyaydı hoca sanırım Bayan Kim Sar-an" dedikten Jake'i kucaklayıp kapıya yöneldim hemşirede benimle çıktı odadan sağ tarafa doğru hızlıca yürümeye başladı ,bende merdivelere yönelip aşağı indik ve beklemeye başladık. Biz 5 dk boyunca öylece dikildikten sonra ambulans geldi, sesi duyan herkes camlara çıktı ve bize baktıklarını hissetmiştim. Tanıdık bir ses duydum ve bu ses Jay'indi tabiki de arkamı döndüm ve gözgöze geldik " Jake Jake iyi misin? Sunghoon orda kalın geliyorum hemen bende gelicem sizinle" diyip içeri girdi. Jay'e odaklandığım için kucağımdan Jake'i almalarını fark etmemiştim, sedyeye yatırdıkları güzel çocuğa baktım öylece hemşire "içeri gir hadi durumu acil olabilir hızlıca hastaneye gitmeliyiz" dedi bende acele ederek içeri girdim kapıyı kapattılar, ambulans hareket etmeye başladı arkadan da birinin koşma ve bağırma sesleri geliyordu"Jake hyung Jake hyung! nolur bekleyin beni de alın" ses kimindi bilmiyorum ama Jake'i nerden tanıyordu? Arkadan Jay'in de sesleri geldi "Jake merak etme arkandan geliyorum" dedi ve yavaş yavaş sesleri kısıldı.Jake'i izliyordum iyi miydi? Neden aniden bayıldı? Peki neden benim canım acıyor? Yandaki hemşireye döndüm ilaç hazırlıyordu nolduğunu sormak istedim ama ama soramadım sesimi çıkaramamıştım konuşamadım , " neden konuşamadım? sesim niye çıkmıyor? Durumu iyi mi?" Sürekli bunlar geçiyordu kafamdan bende sessizce güzel yüzlü çocuğu izlemeye başladım ama canımın acısına engel olamıyordum..
Ay kızz çok yazdım taslaklarda duruyordu yazim dedim djldlsls iyi etmişim demi
Neyse aşko no spoi
Hoon aşkım bir kalbine baktır sende hazır hastaneye giderken ne olmuş öğrenirsin heh.
"Jake hyung" diye bağıran Jungwon bu arada ağlıyor bebek kedim kıyamam aşkıma neyse
Bir sonraki bölümde görüşürüz byeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla seni özler ben seni gözler Hoon/Jakehoon
LosoweJAKEHOON fic okul hayatı ve little bit love jaywon-sunki veee heejakehoon yapabilirm bana belli olmaz