Hastaneye gelince iki doktor geldi ve direkt içeri aldılar Jake'i. Arkasından sadece baktım (aşık bence-yazar).
Hızlıca içeri girdim yanına gittim serum takıcaklardı sanırım koluna ama telefonumun çalması ile şok oldum cebimden telefonu alıp baktım *WHY SO HOT HEE* arıyordu.
(lütfen isim konusuna takılmayın hot biri çünkğ Heeseung hem keyfim öyle istedi yani jdkslsl) :Heeseung
-alo alo Sunghoon nerdesiniz oraya gelicez
Sunghoon
-e şey bilmiyorum bekle sorim birine
Hee
-kardeşim mal mısın sen gittiğiniz hastaneyi nasıl bilmiyon amk
Hoon
-nerden bilim ya ne kızıyon bakıyom dedim ya it bekle işte
Jay
-lan bana bak keserim seni hızlı ol almışsın zaten çocuğu kucağına falan dellendirme beni duydun mu
Hoon
-yav Jay sakin ol ben sanki bana yap dendi bende yaptım kızma ha bir de ***** hastanesi (isim bulmaya üşendim)
Jay
- tamam bekle geliyoruzYüzüme kapadı dedikten sonra.
Doktor yanıma geldi ve bir şeyler sordu bende anlattım nasıl olduğunu ve bir kaç test yapıcaklarını bu sırada Jake'i bir odaya alıcaklarını söyledi. Aradan 3 dk sonra Jake'i odaya aldılar bende yanına oturdum sessizce onu izlemeye başladım. Daha bu gün tanıştık ve olanlara bak ya (yani şimdi şöyle ben yazmasam olmazdı sorry not sorry) kendi kendime gülmeye başladım sinirlerim bozulmuştu doğal olarak yani düşünsenize sabah kavga etmekten ayırdığınız çocuk aynı zamanda sınıf arkadaşınız çıkıyor ,kucağınızda bayılıyor sonra hastanede karşınızda güzel ve masum yüzüyle tepkisiz yatıyor (açıklayabilirim) ve bu sizin canınızı fena halde acıtıyor (pardon açıklayamazmışım). Durum böyle yani ben bunları düşünürken telefon çaldı ama benim değildi Jake'indi alıp baktığımda *MY MOM* yazıyordu telaşlandım ne dicektim yalan söylemekten başka çarem yoktu gerildim tamam sakinleşmeliyim oldu ben kaçar yapamam ben bunu olmazzzz no no noooo. Açtım telefonu "ananskm naptım lan ben" diye düşünürken sevimli ama endişeli bir ses konuştu :Annesi (anneniz olur inşallah)
- Jake annem niye geç açtın bir şey oldu sandım
Hoon
-pardon efendim ben Jake'in bir arkadaşıyım o uyuya kaldı da ondan ben açtım telefonu
Annesi
-ah sorun değil çocum ben merak ettim de kendisini ne zaman geliyor diye uyanınca beni aramasını söyler misin
Hoon
- tabi efendim söylerim
Annesi
-tamam o zaman teşekkürler çocum görüşürüz
Hoon
- rica ederim görüşürüz efendim
Dedim ve kapattı.Ben yine sessizce düşüncelerime dönerken tekrar telefon çaldı yine Jake'indi *KALLEŞ BROM JAY*
(şimdi jay ve jake aşırı yakınlar ve bayadır beraber oldukları için ve benim gözümde Jake duruma göre nickname değiştiren biri gibi o yüzden öyle yazdım diğer bölümlerde değişir) telefonu vakit kaybetmeden açtım ve Jay bağırarak konuşmaya başladı:Jay
- alo hoon sen misin
Hoon
-yok jake
Jay
-şakanın sırası mı it
Hoon
-doğru
Jay
- hangi odadasınız
Hoon
-3. Kat oda dur bekle bakıyorum
Jay
-lan bir kerede önceden bak ya
Hoon
-oda 143( ıloveyou yeter öpüşün hadi )
Jay
-tamam kapa geldik
Hoon
-ok
Ve kapattım.Kapı direkt açıldı ve içeri kedi suratlı biri girdi kim olduğunu bilmiyordum ve Jake'e doğru ağlayarak yaklaşmaya başladı " hyung ,Jake hyung ben geldim kalk hadi" arkasından Jay odaya girdi ve bir bana bir Jake'e bakmaya başladı, aniden hızla bana doğru yürümeye başladı sonra omuzlarımdan tutup sıktı "it bu çocuk niye bayıldı bir şey mi yaptın noldu?" Sakince Jay'e baktım sabahki duruma benzerdi şu anki halimiz. Konuşmak için ağzımı açtım ama bir şey diyemeden gözlerinin dolduğunu fark ettim ve kötü duruyordu haklıydı çünkü en yakın arkadaşı hastanelik olmuştu biraz benimde hatam vardı,sessizce "özür dilerim haber edemedim" Jay şokla bana baktı ve ağlamaklı bir sesle "tamam doktor bir şey dedi mi peki" diye sordu bende her şeyi anlattım benim konuşmam bittikten sonra gözüm arkadaki kedi çocuğa kaydı ve Jay'e sorar gibi baktım anlamış olucak ki "sabah ağladığım çocuk varya sevgilim diye o çocuk, benim minik sevgilim Jungwon" diye açıkladı, Jungwon bana baktı ve "merhaba ve teşekkür ederiz Jake hyungumu hastaneye sen getirmişsin" dedi . Ona hafifçe bir gülüş sunduktan sonra "benim yerimde kim olsa aynısı yapardı ben özel bir şey yapmadım yani teşekkür etmene gerek yok Jungwon. Ben Sunghoon bu arada" dedim, Jungwon da bana aynı sıcaklıkta bir gülüş sunduktan sonra "memnun oldum Sunghoon hyung" dedi. (Ay bak kayınçolarınla tanıştın annenle tanıştınız hadi evlenin be gayrı)
Ta daâh ay iki gündür bölüm atıyorum şok şok jdksksls
Neyse şuraya bir sunoo birde niki selca salim ve kaçim dimi yarın tekrar gelicem byeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla seni özler ben seni gözler Hoon/Jakehoon
DiversosJAKEHOON fic okul hayatı ve little bit love jaywon-sunki veee heejakehoon yapabilirm bana belli olmaz