Şimdi bölüme geçmeden önce yarın tekrar gelicem demişim ama kaç ay olmuş kimse okumuyor zaten biraz moralim de bojuk neyse ben yazim kendi kendime eğlenirim en azından
.
.
.
Sunghoon'un gözündenJay sessizce Jake'in yanına gitti o sırada benimkiler odaya girdi Heeseung kafasıyla "bura gel" şeklinde salladı bende dediğini yapıp yanına gittim olanları anlattım bana bakıp "sen yapman gerekeni yapmışsın üzülme tamam mı?" Kafamı "tamam" der gibi salladım ve Jay'lere yöneldim biz konuşurken içeri doktor geldi. Elindeki testlere bakıp konuştu "arkadaşınızın ağır derece migreni var ve bu tümöre sebeb olmuş sanırım ameliyat kayıtları varmış hastanede sanırım?" Jay söze atıldı ve "evet ortaokuldayken ameliyat olmuştu ama iyileşiyordu kötü bir şey yok dimi?" Doktor "anladım" der gibi kafa salladım tekrar konuştu"ailesine haber verir misiniz tümör tekrar nükse etmiş ama eskisi gibi değil iyi bir tümör durumu kötü olursa ameliyat ederiz ama şu anlık tedaviye devam etmeli" diyip odadan eğilerek çıktı, Jungwon'un rengi gitmişti aniden yere düştü Jay ona atıldı tabi bizde bir kolunda ben bir kolunda Niki koltuğa oturttuk yanına da Jay'in oturmasını söylemiştik ikiside çok kötüydü sessizce ağlıyorlardı .
Aniden Jake'in annesinin aradığı geldi Jay'in yanına gittim ve " Jay biliyorum kızabilirsin ama siz gelmeden önce Jake'in annesi aradı endişeliydi sesi bende uyuduğunu söyledim ama" Jay başta anlamaz bir şekilde baktı bir bana bir Jake baktı sonra "tamam Sunghoon iyi yapmışsın fenalaştığını ve hastaneye geldiğini söylerim ben sizde gidin isterseniz yük olduk" Sunoo sinirle lafını kesti ve "ya hyung ne yükü ya arkadaşız burda sakın bir daha duymıyım Jungwon sende anladın mı?" İkiside gülüp "teşekkürler" dedi. Jay , Jake'in annesine haber vermek için odadan çıktı bizde kenardaki sandalyelere oturup sessizce beklemeye başladık içimden kendime kızıyordum "ya bir şey olsaydı, of Jake en azından söyleseydin daha tedbirli olurdum belkide sejun biliyordu o yüzden onla gitmeyi kabul etmişti salak mısın Hoon niye hemen bilip bilmeden atıldın ki aptal Hoon"diye söyleniyoedum.
Jay odaya girip "annesi ve babası 5 dk burda ve Sunghoon sana teşekkür ettiler gelince zaten tanışıp konuşursunuz" demişti yerine geçerken biri "kim kimle tanışıyor ki?" Jay "efendim ha şey annenle baban Sunghoon'a teşekkür ettiler ve tanışmak istediler gelince tanışırsınız demiştim" diyip oturdu hepimiz onun ve Jake arasında gidip gelen bakışlarımızı fark etmiş olacak ki "noldu" der gibi kafa salladı Heeseung hemen koridara fırlayıp doktora sesleniyordu, Jungwon kalkıp Jake'e sarıldı ve ağlamaya başladı. Jay tüm bunlar olurken aniden kaskatı oldu ve Jake'in üzerine yürümeye başladı o sırada konuşuyordu "lan it madem uyandım ilk başta söyle dimi ben uyandım diye nerdeee ya böyle şaka yap ya da deli gibi küfür et aptal yaratık çok korktuk bir şey oldu diye bari kötü hissettiğini söylesene şerefsiz ilaçlarını alırdım yanıma onu da söyleme sen bana hiçbir şeyi söyleme zaten" diyip sarıldı ve ağlamaya başladı Jake şok olmuş olucak ki "tamam bak iyiyim gördüğün gibi turp gibiyim taş gibiyim parlıyorum aslanım ayrıca seni ve Jungwon'u bırakıp hiçbir yere gitmem eğer öyle bir planınız varsa vaz geçin evlenip balayına bile çıkınca bende gelcem tamam ağlama o yüzden Jungwonie wonie bebek sende ağlama gelin sarılalım şapşallar" diyip gülmüştü tam o sırada içeri Hee ve doktor girdi.
Jake muayene olduktan sonra doktor sakince konuşmaya başladı " şimdilik iyi gibisin ama bir kaç saat daha gözlem altında durucaksın, mr ve tomografi çektircez ailen gelince kan testi sonuçlarında ileri derece migrenin olduğunu ve tümör nüksetmesi gördük sanırım daha önceden ameliyat olmuşsun bu konuda tedavi görüyormuşsun sanırım hala şimdilik tedaviye devam etcez ama büyüme olursa tümörde ameliyat olman gerekebilir. Şimdilik biraz daha dinlen ailen gelince onlarda konuşup seni mr ve tomografiye göndericez tamam mı?" Jake "tamam" diyip kafa salladı doktor tekrar söze girdi "ağrı kesici serum verdik haberin olsun" dedi ve çıktı Jake bize dönüp " eeee turp gibiymişim işte bu ne surat ya kendinize gelin" Sunoo anlamaz bir halde konuşmaya başladı " Jake hyung yanlış anlama ama daha sabah tanıştık ama niye her şeyi dalgaya vuruyorsun hani ciddi bir mevzu bence" Jay alayla gülerek cevap verdi "Sunoo valla 17 yıllık arkadaşız ben bile hala şaşırıyorum, şunu diyebilirim şu an böyle diyor ama aslında kendini yiyor içinde sonra dediği dank edince suratı asılcak merak etme sen düzelir birazdan" Jake ağlamaklı sesle " yiaaaağ Jay aptal çocuk çok duygulandım neyse wonie wonie bak ben şu an hasta yatağındayım ne olcağı bilinmez " böyle konuşunca Jungwon aniden "HÜĞĞĞĞĞĞĞ HYUNG NE DİYORSUN YA " arada burnunu çekiyordu "NİYE ŞİMDİ BÖYLE KONUŞUYORSUN Kİİİİ HÜĞĞĞĞĞ" şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı ,Jake "hayır dur ağlama ağlama tamam valla üzülceğini düşünmemiştim kötü bir niyetim yoktu Jay ile barışın dicektim valla özür dilerim" Jungwon haşa ağlıyordu "HYUNG ASIL BEN ÖZÜR DİLERİM BÖYLE KONUŞMA BİR DAHA AYRICA AFFETTİM ZATEN" burnunu çekmişti yine Jay ona sarıldı ve "tamam wonie wonie bak Jake yine şaka yapıyor eşek işte ağlama iyi şu an" Jungwon biraz olsun sakinleşmişti " temam" diyince hepimiz güldük.
Biz konuşmaya öyle bir dalmıştık kapı aniden laps diye açılınca hepimiz şokla kapıya baktık iki kişi odaya girdi ve Jake'in yanına gitti ve o anda annesi ile babası olduğunu anladım. Jake'in annesi "kuzum sen iyi misin doktorla konuştuk annecim özür dilerim seninle ilgilenmedim ben çok kötü bir anneyim" Jake " anne hayır sakın öyle düşünme ben iyiyim bak gördüğün gibi oğlun çok yakışıklı ve turp gibi maşallah diyin bakim" babası aniden bir tane koluna vurup " lan it oğlu it ne kadar korktuk biliyor musun geçmiş karşımıza dalga geçiyor" Jake "ağğh ama acıdı ya size de yaranamıyoruz aman ya annecim bak valla iyiyim" annesi Jake'e sarıldı bir süre öyle kaldılar ve Jay araya girdi "bay ve bayan Shim doktor size de farklı bir şey söylemedi sanırsam" bay Shim " demedi Jay sizinle zaten konuştuğunu söyledi biraz dikkatli olmamız lazım o kadar ve Sunghoon hanginiz acaba?" Bize doğru dönmüştü sessizce " benim efendim böyle tanışmak istemezdim sizle ama kusura bakmayın" bayam Shim" yok çocum estağfurullah ayrıca sana çok teşekkür ederiz Jake'i hastaneye sen getirmişsin tekrar teşekkür ederiz Sunghoon yavrum" diyip bana doğru geldi ve sarıldı bende " ben sadece doğru olanı yaptım efendim kim benim yerimde olsaydı aynısını yapardı" diyip bende bayam Shim'in sarılmasına karşılık verdim ve ayrıldım. Hepimiz muhabbet ederken içeri 3 hemşire girdi ve Jake'in mr ve tomografiye gitmesi gerektiğini sonrasında tekrar odaya gelip bir süre dinlenmesi gerektiğini söylediler. Ve Jake yine sedyede odadan çıktı annesi ve babasında onunla beraber çıktı, bizde odada onu beklemeye karar verdik.
..
.
.
1000 kelime olmuş wOwwww neyse bakalım yb atarım inş atamazsam sövmeyin öptüm bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla seni özler ben seni gözler Hoon/Jakehoon
RastgeleJAKEHOON fic okul hayatı ve little bit love jaywon-sunki veee heejakehoon yapabilirm bana belli olmaz