Zdravíčko vespolek! Tohle plánuju už dlouho, ale konečně jsem se rozhodla to udělat. JSOU TU DALŠÍ ZAJÍMAVOSTI!!! Ti z vás, co sledují mé knihy od začátku vědí, co myslím😁. Úplně se mi nechtělo přepisovat kapitoly se zajímavostmi o Marcovi a Nathanielovi, tak jsem se rozhodla, že jejich superhrdinská alter-ega si zaslouží vlastní kapitoly. Nejspíš si říkáte, že to bude krátké. No..... Opak bude pravdou. V téhle kapitole nebudu probírat jen Kohouťáka samotného, ale i jeho mirákulum, kwamiho, schopnost i zbraň. Snad se dovíte něco nového a možná i pobavíte. Ti z vás, co mě sledují delší dobu vědí, že leccos beru s humorem. Tak se na to vrhnem.
Nevlastním Kouzelnou Berušku ani zde použitý materiál.
__________________________________________________________________O Kohouťákovi samotném:
- Že by Marc mohl být držitelem kohoutího mirákula bylo poprvé naznačeno ve videu s teoriemi od Mundo Gloob na YouTube 24. března 2021.
- Kohouťákovo jméno bylo vůbec poprvé zveřejněno 10. dubna 2021 ve francouzštině na jednom blogu jménem leblogtvnews spolu s ostatními držiteli pro čtvrtou sérii.
- ve francouzštině se Kohouťák jmenuje Coq Courage a v angličtině Rooster Bold.
+ Coq je francouzsky kohout a courage je odvaha.
+ Pro anglickou verzi seriálu museli tvůrci Kohouťákovo jméno změnit kvůli nevhodně znějícímu slovu.
+ Jeho anglické jméno Rooster Bold je nejspíš napodobením jména DC hrdiny Booster Gold.
- Úplně první obrázek Kohouťáka byl zveřejněn na YouTube kanále brazilské stanice Gloob 23. listopadu 2021 v rámci ALERTA MIRACULOUS, kdy se zveřejňovaly obrázky pro novou sérii. Ovšem nebylo k poznání, zda se jedná o Marca či Nathaniela.
- 28. prosince 2021 stanice Gloob vydala trailer na nové epizody čtvrté série, ve které se Kohouťák mihnul. Ale pořád nebylo jasné, kdo to je.
ČTEŠ
Miraculous MARCTHANIEL 2
FanfictionPokračování mé již dokončené Miraculous MARCTHANIEL knihy. Takže další řada obrázků a one-shot komiksů na téma Marc x Nathaniel ze seriálu Kouzelná Beruška a Černý Kocour.