A jsem zpět s dalšími zajímavostmi! Bohužel musím říct, že tato kapitola bude nejspíš o něco kratší než ta o Kohouťákovi. A taky že některé informace jsou shodné s těmi o Kohouťákovi, jelikož se objevili poprvé ve stejné epizodě. No nic... Tak se pohnem dál, ne?
(Nevlastním Kouzelnou Berušku ani zde použitý materiál.)
__________________________________________________________________O Klukorožci samotném:
- Silueta Klukorožce byla poprvé vidět na zveřejněné ukázce znělky pro čtvrtou sérii.
- Že by držitelem kozího mirákula mohl být Nathaniel bylo poprvé zmíněno při rozboru znělky ve videu s teoriemi od Mundo Gloob na YouTube 24. března 2021.
- Klukorožcovo jméno bylo zveřejněno 10. dubna 2021 ve francouzštině na blogu leblogtvnews.
- ve francouzštině i v angličtině se Klukorožec jmenuje Caprikid.
+ Jeho jméno je odvozeno od latinského slova Capricorn, což je astrologického znamení v češtině známé jako Kozoroh.
+ Ta část jeho jména kid je z angličtiny a může znamenat buď dítě, nebo kůzle.
- 29. prosince 2021 se omylem na Twitter dostaly původní kresby Klukorožce i Kohouťáka, které nakreslil sám Thomas Astruc. Nikdo však nevěděl, zda je to pravé.
+ Odpovědí se stala upoutávka z 23. ledna 2022 od francouzské televizní stanice Tfou pro nové epizody čtvrté série.
- 24. ledna 2022 byl zveřejněn tento obrázek z epizody Penaltým.
ČTEŠ
Miraculous MARCTHANIEL 2
FanfictionPokračování mé již dokončené Miraculous MARCTHANIEL knihy. Takže další řada obrázků a one-shot komiksů na téma Marc x Nathaniel ze seriálu Kouzelná Beruška a Černý Kocour.