Ahoj všichni.
Nejspíš jste čekali novoroční obrázek našeho milovaného páru, jako jsem to dělala posledních několik let.
Ale tentokrát tomu bude jinak.
Letos se s vámi chci podělit o pár věcí.
Některé vás možná potěší a některé až tak ne.
Tak se na to vrhnem.
CO MŮŽETE ODE MNE ČEKAT V ROCE 2024:
1) Ruším komiksové dílo Miraculous: Tales of P-Wave & ShepBoy.
- Příběh se až tak neujal a celkově mě nenaplňoval jako jiná má díla.
2) Opět vydám knihy se zajímavostmi.
- Když první etapa příběhu seriálu skončila, řekla jsem si, že by nebylo od věci to zase rozjet se zajímavými fakty.
- Tyto knihy vyjdou poté, co na Disney Plus přidají pátou sérii a speciál Berustínu a Černého Drápu.
3) Opět s DestinyDraco vydáme Miraculous DRAGONS.
- Ano vím, že jsme to slibovali už dávno..... Ale tentokrát už vážně. Des dělá na příběhu a já mezitím dolaďuju postavy a začínám předělávat předchozí kapitoly do grafické podoby.
Ale aby se tak vážně stalo, musím udělat jednu zásadní věc.
4) DOČASNĚ POZASTAVÍM SVÁ PŘEDCHOZÍ DÍLA.
- Ale ještě bych měla vydat dva obrázky, které jsem slíbila pro své anglicky mluvící čtenáře.
A to poslední....
5) ZMĚNA JMÉNA NA MÉM ÚČTU
- Celkem velká změna, co? Nově si budu říkat Hope Miracle, ale stále mě najdete pod MarcKurtzberg. To se nebojte.
Zní to hrozně, že poté pozastavím svá předchozí díla, já vím. Ale nezoufejte. Jednou se všechny v plné síle vrátí.
Snad je to vše. Doufám, že někteří z vás nade mnou nezlomí hůl. Ale tohle všechno jsem popravdě chtěla udělat už dávno. A doufám, že to bude za to stát.
Přeji všem to nejlepší do nového roku.
Pá.
ČTEŠ
Miraculous MARCTHANIEL 2
FanfictionPokračování mé již dokončené Miraculous MARCTHANIEL knihy. Takže další řada obrázků a one-shot komiksů na téma Marc x Nathaniel ze seriálu Kouzelná Beruška a Černý Kocour.