Lassan 1 órája voltak úton.
Wei Ying már éppen elbobiskolt volna mikor a kocsi meg állt.A két idős Lan klán tag kirángadták őt a kocsiból majd be lökdösték egy kis szobába.
A szobába még több Lan egyenruhás ember állt.
Wei Ying már éppen rákérdezett volna hogy mit akarnak vele mikor az egyik Lan elnémította-Na ide figyelj köjök, te mától nem Wei Ying vagy hanem
Lan Shuan egy női tanítványa a Gusu Lan klánnak.Mondta Lanokhoz illő hidegségel a nő
-Nőiiii?!?!!
Esett le Wei Ying álla de csak magába mert még mindig a Lan klán némaság varászlata alatt volt.
És mégis hogy akarnak nőt csinálni belőlem?
Gondolkodott Wei YingA nő mintha csak a fejébe látott volna gonosz mosolyt villantott majd egy gyönyörű női tanítvány ruhát, sminket egy fehér fágylas maszkot és néhány pirulát hozott elő.
-Na mit gondol Wei úrfi mármint Lan kisasszony?
Nevetett a nő.-De mégis miért kellek én a Lan klánnak én a Jiang klán hoz tartozom!?
Nyögte ki a hallgatás varázslat végeztével Wei Ying-Először is te már nem vagy a Jiang klán tagja mostmár a Lan klán egy elválasztott ágú családjának a kisasszonya vagy, és Gusuba jöttél tanulni.
-Állj, mi az hogy már nem tartozom a Jiang klánhoz?
-Nem világos te idióta, eladtak.
-Miiiii?!? De miért és amúgy is nektek mi a hasznotok van belőle hogy "megvetettek"??
-A hasznunk??
A nő egy gonosz kacaj hallatott majd a lehető legközelebb hajolt Wei Ying füléhez.-Nehogy azt hidd hogy nem tudjuk milyen piszkos kis trükket használsz.
Wei Ying igaz még csak 18 éves volt de egy igen erős pletyka kapott szárnyra miszerint nem csak hogy démoni kultivációt gyakorol de még saját találmányai is vannak amikkel erősíti a Jiang klánt.
Erre persze a többi kultivátor klán azzonal felfigyelt.
Minden klán vezető tett már valamit hogy megszerezze Wei Ying kisebb klánok még ember rablással is probálkoztak de valahogy soha nem sikerült senkinek el venni Wei Yinget jelenlegi klánjától.
A Lan klán eddig a háttérben hallgatott ezzel elnyerve a Jiangok bizalmát így mikor Yu Ziyuannak akadt alkalma hogy túl adjon a klánját fenyegető veszélyen rögtön a Lan klánhoz fordult.Csupán néhány szóból Wei Ying rájött hogy még nagyobb bajban van mint hitte.
-El kezd hetünk készülődni Lan kisasszony?
-Ez a készülödni szó nagyon nem tetszik nekem
Gondolta Wei Ying magába.
Ez az érzés csak fokozódott mikor a nő elkezdtem ki oldani az övét.-Mi.... mit csinálsz??!!
-Át öltöztetlek, mégis minek tünik?
Wei Ying pov:
-KB 5 percig tartott az egész
Rám adta azt a tanítvány ruhát mit az előbb hozott majd a megcsinálta a hajam és sminkem. Egy pillanatra eltünt a másik szobába majd egy pohár vizet és néhány pirulát nyomott a számba mikor vissza tért.-Ez meg mire kell?!
Kérdeztem felháborodva.
De a szó belém is akadt mikor nem normális hangomon szolaltam meg hanem egy bársonyos női hangon-Látod pont erre. Ha fiuként mennél oda még a végén valaki felismer viszont hogyha lánynak álcázunk akkor biztos hogy se más Lanok se senki más nem fog felismerni.
Szóval a többi Lan se tud róla csak ez a nő és akik ide hoztak.
Gondolkodtam magamba.A gondolataimból a kezei ébresztettek amik arcomon csináltak valamit.
Mire feleszméltem egy fehér maszk volt az arcomon, kékes fágyol lobogott az arcom előtt.-Nem volt elég ez a rengetek smink még ez is kell az arcomra?
Akadékoskodtam egy sértődött pilantást vetve a nőre.-Biztosra megyünk.
Mondta miközben még mindig a maszkomal babrált.
-Kész is!!
Mondta boldogan miközben a szoba sarkában álló tükör felé tolt.Alig ismertem meg tükörképem.
Ki gondolta volna hogy ilyen csinos nőt csinál belőlem.-Tetszik, igaz?
-Végülis nem rossz.
-Ennek nagyon örülök.
-Furcsa milyen kedves vagy velem, hiszen még is csak "rabotok" vagyok.
-Azért vagyok veled ilyen kedves mert eddig betartotad a szabályainkat.
-De nem is tartottam be hisz kiabáltam, ugráltam, káromkodtam.
-Nem a Lan klán szabályairól beszélek, idióta.
-Akkor??
-Nem is mondta el nekem a szabályainkat??
-Nem igazán.
-Akkor tisztázzuk te most Lan Shuan vagy a Gusu Lan klán egy elválasztott ági családjának a lánya aki Gusuba jön tanulni.
Ezért vagy most itt.
Eddig tiszta?-Inkább azért mert a démoni kultivációmra fáj a fogatok.
A nő ekkor egy erős csapást mért a fejemre.
-Hééé..!!
-Mondtam hogy addig leszek kedves amíg tartod a szabályokat és éppen most szegted meg az egyiket.
-De hát még mindig nem mondtad el a szabályokat!!
-Rendben összesen 5db van.
Első és legfontosabb senkinek nem mondod el hogy ki vagy vagyis ki voltál igazából.
Második a maszkot soha de soha nem veheted le.
Harmadik a hangváltoztató pirulákból minden reggel 3 db. - t beveszel.
A negyedik nem kötekszel senkivel.
Ötödik soha nem hagyható el Gusut.
Mi mindig figyelünk és ha bármelyiket is megszeged akkor nagy baj lesz.
Értve??
Kérdezte a nő olyan hangnemben mivel még a legbátrabb ember is fülit farkát behuzva merne csak kötekedni.-Muszály igent mondanom különben tényleg meg fogom bánni.
Gondoltam magamba-Szóval??
-Értve!!
-Remek és ó még egy dolog ez az egy hónap amit tanulokémt töltesz a próba időd amig mi szerzünk egy kis információt a te kis démoni kultivációról.
Ez egy hónap leteltével mi szépen ki fogunk vallatni majd a taniványként töltött időd alatti viselkedésed alapján kiszedjük belőled az információkat. Szóval mindenki jobban jár ha viselkedsz.
Újra megkérdem értve??-Igen
Mondtam kicsit remegő hangon
Tényleg jobban járok hogyha ezúttal viseledek ki tudja mit tesznek velem ha nem.-És most siess Gusu főkapujához ott kell találkoznod az öreg kecskével.
-De mégis miért kell találkoznom az öreggel?
-Hogy megmutassa a szobád elmondja a szabályokat stb..
Az ajtó felé lökdösött. Mikor az ajtó kinyil a szám szinte a padlót ütötte. Gusu egyik hegyén voltam.
A nő útba igazított majd sietve a főbejárathoz rohantam.A kapu előtt állva azon gondolkoztam vajon mi fog itt rám várni.......
..............................
Helló kedves olvasók, ez a rész egy rohadt hosszú lett kettő kicsit uncsi de az~rt remélem olvasható
Ja és ön promo
Van egy másik könyvem a "minden fájdalom után"
Naon boldog lennék hogyha azt is le csekkolnátok.
Köszi, puszi, sziaSee yaaa
YOU ARE READING
Kényszerből szerelem
RandomÚjabb Wangxian könyv. Rövid bevezető: Wei Ying 18 éves és a Yumeng Jiang klán tagja Jiang Femiang a klán vezetője fogadta be mikor kicsi volt. A család nagy szeretettel fogadta őt annak idején kivéve Yu Ziyuant aki szívből gyűlölet Wei Yinget. Yu Zi...