Kényszer Vagy Szerelem

100 6 7
                                    


Lan Wangji pov:

A vadászat nem tartott sokáig, jóval kevesebb sétáló holt volt mint gondoltuk.
De ez a kevés idő pontosan elég volt arra hogy rá jöjek Wei Ying megutált.
Egész vadászat alatt kerűlt engem.
Ahányszor hozzá szóltam ő csak arébb állt vagy mássokal kezdett beszélgetni.
Sajnos a maszkja miatt nem látom milyen arcot vág ezért nem igazán tudom megmondani hogy mérges rám vagy szomorú vagy mit érezhet pontosan de azt tudom hogy biztosan megutált.

Már vissza felé mentünk a felhők védelmébe mikor a bátyám mellém repült a kardján.

-Wangji....

-Hmmm?

-Mi van közdted és Shuan kisasszony között? Nehogy azt hidd hogy nem látom rajtad mennyire próbálsz beszélni vele, de ő ignorál téged igaz?

Minden illemnek ellent mondva közelebb hajoltam a bátyámhoz és a fülébe sugtam
-Ha vissza érünk beszélnünk kell, amúgy is hamarabb érünk vissza.

-Rendben

Mikor el távolodtam a bátyámtol egy szúrós tekintetet éreztem meg magamon.
Amint hátra fordultam a nem sokkal mögöttem repülő Wei Ying szúrós nézésével találtam szembe magam.
Valószínűleg rá jött miről sugdolozhattam a bátyámnak  mivel az idegességtől a szemei halvány vörös árnyalatot kezdtek fel venni a maszkja alatt.
Tehát igaz hogy démoni kultivációt gyakorol.
Eggyel több dolog amiről ki kell faggasam.

Mikor vissza értünk Gusuba a bátyám és én azzonal a jingsinbe mentünk ahol mindent el mondtam neki amit eddig tudok.

-Szóval Shuan kisasszony valójában  Wei úrfi aki jelenleg Lan Mexin "tulajdonában" áll?

-Hmm

-Ez sokmindent megmagyaráz.

-Milyen sokmindent??

-Bizonyára tudod hogy Lan Mexin csak egy pár hónapja tért vissza Gusuba miután egy bizonyos le választott ágú családnál élt és dolgozott orvosként több mint 10 éven keresztűl.

-Hmm, ezt tudom.

-Nem sokkal miután vissza tért Gusuba arrol kezdett beszélni hogy a családnak akinél élt van egy nagyon tehetséges leánya akit szívesen látna itt Gusuba tanoncként. Elsőre a vének tanácsa nem akarta meg engedni hogy ide hozza lányt de miután eleget áradozott a lány képességeiről sikerült meggyőzni a klánt hogy el jöhessen a lány.
Ezután Lan Mexin 1 hétre teljesen eltűnt majd megjelent egy este a lánnyal akit "Lan Shuannak" hívnak. Miután Mexin idehozta Shuan kisasszonyt vagyis Wei urfit pár napra rá a Jiang klán be jelentette hogy Wei Wuxian el tünt.

-Szerinted el rabolták Wei Yinget??

Kérdeztem félve Xichent

-Nem tudom, de ma itt lesz a Jiang klán és beszélni fogok velük

-Ne!!

-Miért is?

-Lehet Wei Yinget bántani fogják hogyha bárki megtudja.
Mikor  meg láttam a maszkja nélkül nagyon ki akadt rám.

-Igaz, először deritsűk ki mi a teljes történet aztán cselekedjünk.

-De Wei Ying teljesen ignorál engem, neked pedig nem is szabadna tudnod ki ő.

-Most lesz a konferencia.
A legtöbb ember ott lesz vagyis nyugottan beszélhettek kettesbe senki nem fog zavarni.

-De nem pont a mi eskűvönkről lesz szó??

-Arról is. De nyugodj meg, majd fedezek neked.

Mikor ezt sikerűlt megbeszélnünk az ajtó felé vette az irányt.

Kényszerből szerelemWhere stories live. Discover now