Felhők Védelme

88 6 0
                                    

Helló helló mindenki tudom hogy nagyon régen nem írtam de ennek leginkább magán életi okai voltak de mostmár vissza fogok állni a normális egy héten 2 rész minimum rendszerre

Jó olvasást

..............................

Wei Ying pov:

Ahogy azt megbeszéltünk Lan tanár úrral a kapuban találkoztam ahol el mondta nekem azt az unalmas maszlagot amit minden tanítás elején el mond aztán megmutatta a szobámat.
Szép Gususan unalmas szoba volt.
Mikor éppen zártam volna be az ajtot Lan Qiren megállított és tőle szokatlanul csillogó szemekkel így szólt :

-Látok benned valami különlegeset Shuan kisasszony,maga igazán
  tökéletes tehetséges és szép nő.

-Nem vagyok nő de azért köszi
Gondoltam magamba

-És tudja az ilyen tehetséges embereknek mint maga a Gusui oktatás unalmas lesz, mi lenne hogyha ön egy kicsit máshogy tanulna mint a többiek?

Kérdezte Lan Qiren

-Hogy érti azt hogy máshogy Lan mester??

-Tudja kisasszony a fiatalabbak unokaöcsém Lan Wangji biztos tartana magának órákat a saját szintjén külön a többiektől.

Mondta egy tőle igazán szokatlan furcsa mosollyal Lan Qirulen

Hogy miiii??
Én és Lan Zhan együtt. Az lehetetlen, emlékszem mi tőrtént amikor a könyvtár pavilonban voltam bűntetésben.
Mondjuk én igazán élveztem de abban nem vagyok biztos hogy Lan Zhan is.
De ha nemet mondok és az öreg be árul azoknak az embereknek (azok a Lanok akik meg vették  Wei - t) akkor nekem végem.
Az a nő azt mondta engedelmeskedjek bármit is mondanak nekem itt.
Áááá mit csináljak?!?!

Miközben ilyesmi gondolatok cikáztak a fejembe észre vettem Lan Qiren kérdőre vonó tekintetét magamon.

-Nos, kisasszony?

-Legyen.

-Remek, akkor holnap reggel 7 re menny a könyvtár pavilonba ott kell Wangjival találkoznod remélem jól fogjátok érezni  magatokat együtt.
Jó éjt kisasszony!

Mondta mikor el indult vissza a kis ösvényen ahonnan jöttünk.

Én gyorsan meghajoltam majd amilyen gyorsan csak lehetett be zártam az ajtómat majd az ágy szélére ülve gondolkodtam.

Ez meg mi a halál volt??
Mi történt Lan Qirennel az elmúlt egy évben?!?!
Ennek vagy el ment az esze vagy meg szállta valami.
Talán szólnom kéne Lan Zhannak vagy Lan Xichennek erről?!
Ez VIGYORGOTT!!!
EZ VIGYORGOTT!!!

Mikor ki hevertem a traumát amit az előző 20 perc okozott valami még furcsábbra lettem figyelmes.

Lan Qiren utolsó mondata az volt hogy reméli jól fogjuk érezni magunkat Lan Zhannal.
Mégis miért mondta ez egy számára idegen lánynak mármint persze elvileg most valami elválasztott ági család fő lánya vagyok de akkor is Lan Qirenről mindenki tudja hogy nem bízik meg egy könnyen sen- kibe.

Ahogy ezen gondolkoztam egy kopogást hallottam az ajtó felől.

Ahogy ki nyitottam az ajtót csak a korom fekete éjszakát láttam semmi mást.
Mikor vissza fordultam hogy be zárja az ajtót és körül nézzek ki szórakozik velem egy papír lapot vettem észre az ajtó kinti felére ragasztva.

Ez állt rajta:

-A-Shuan igazán jól viselkedtél az első Gusui napodon és ezért kapsz egy kis jutalmat tőlünk. Biztos vagyok benne hogy imádni fogod.

Szeretettel az új családod

Ui:remélem a továbbiakban is ilyen jól fogsz viselkedni mert ha nem mi se leszünk kedvesek. De tudom hogy erre  nem lesz szükség.

Puszi és érezd jól magad.

Ezt a levelet biztos az a Lan banya küldte.
Említette hogy fog "bátórító" leveleket küldeni nekem de erről a pátyolgatásrol nem volt szó na mindegy legalább adtak nekem ajándékot.

Azt mondta biztosan tetszeni fog nekem, remélem valami kaja vagy csípős szósz vagy nem nem, Császár mosolya remélem császár mosolya.

Ám ahogy rá néztem arra a bizonyos ajándékra se nem császár mosolyát láttam se nem kaját hanem egy éj fekete dobozt.
Zsörtölődvd de kinyotottam a fekete dobozkát.
A tartalma egy gyönyörű készi készítésű hajtű volt.

-Egy hajtű, wow csodás ajándék azt még hogy tetszeni fog.

Mérgelődtem még mindig a tágra nyílt ajtó előtt.

Ahogy bele nyugottam hogy se császár mosolyát se étlet nem fog nekem ide szülni az ég vissza vánszorogtam a szobámba ahol az ágyra vetettem magam.

Lan Qiren furcsa viselkedésére
gondolva merültem álomba aznap esete várva azt hogy mi fog még történni velem ez alatt a pár hónap alatt.

..............................

Heyo heyo mindenki

Nem a leg izgalmasabb rész de az~rt remélem olvasható lett.

Ezt a könyvet valószínűleg kicsit lassabban fogom írni mint a másik könyvemet ami a
MINDEN SZENVEDÉS UTÁN
címre hallgat szóval azt is érdemes le csekkolni.

Mára ennyi
Bye bye

Kényszerből szerelemWhere stories live. Discover now