"Bu çocuk gerçekten çok iyi dans ediyor ve çok iyi şarkı söylüyor"
"Bu çocuk çok iyi"
"Keşke yüzünü gösterse"
"Okulun yarisindan fazlası bu çocuğa hayran"
"Dans derslerini nerden aldı acaba çok rahat yapıyor bütün hareketleri"
"O gerçekten çok iyi"
"Keşke yüzünü görebilsek"
Bütün sınıf beni konuşuyor ama benim o olduğumu bilmiyorlar. Acaba yüzümü göstersem benden tiksinirlermi yada yine severlermi.
"Ya yeonjun kalk bugün orada ben oturucam"dedi.Sınıfın zorbalarından yeji gerçekten anlamıyorum bunları, konuşmadığım için onlarla bana böyle davranmaları çok iğren birşey.
"Burası benim yerim başka nerde oturabilirim"dedim.
"Bu umrumdamı ama ryujin ile ben oturucam kalk şurdan!"dedi.Yeji sonsözü sınıfta bağırarak söylediği için sınıftakiler bizim olduğumuz yere baktılar ve hepsinin yüzünde bana karşı sanki onların midesini bulandırıyormuşum gibi bir yüz ifadeleri vardı.
Daha fazla konuşmak istemediğim için yerimden kalktım ve bulduğum en arkada boş bir yere oturdum.Aradan beş dakika geçmişti ve sınıfa Choi soobin, kizların ideal tipi olan okulun popüler çocuğu,herkez tarafından sevilmesi onu ne kadar mutlu ediyordur gerçekten.
Soobin ve arkadaşları siralarına geçtiler benim oturduğum sıranın yanı soobin'in sırasıydı.
O gerçekten çok yakısıklı ve çok çekici.Neden zorbalığa uğradığımı söylemeyi unuttum soobin ve arkadaşları geçen sene benim yönelimimi bütün sınıfa yaydığı zamandan beri zorbalığa maruz kalıyorum.
Hakaretler,tehditler,
psikolojik şiddetler,kaç kere şiddet gördüğüm de olmuştu ve haketmediğim uygunsuz sözler gerçektende bunları duyunca bende kendimden tiksinmeye başladım. Dedikleri şeyleri gerçektende hiç bir zaman yapmadım sadece insanların bilip bilmeden laf olsun diye söyledikleri şeyler ve bu çok acımasızca tabi bunlar insanın doğasında var artık. İnsanlar hiç bir şey bilmeden duyduklarına inanıp yada duymadan uydurup böyle bir şey söylemeleri gerçekten bana çok normal gelmeye başladı.
Bana erkeklerin sürtüğü olduğumu söylediler ama ben hiç bir zaman böyle bir şey yapmadım. Hiç erkek sevgilim olmadı sadece hoşlandım bunu içimde yaşadım. Bunu arkadaşıma söylediğim zaman soobin ve arkadaşları arkamızda olduğu için duydular ve ertesi gün bütün sınıfa yaydılar ve sınıftakiler ise okuldakilere yaydığı için şuan herkes yönelimimi biliyor.Gerçekten de ondan ve arkadaşlarından nefret ediyorum soobin yakışıklı yada çekici olsada ondan tiksiniyorum.
Bu okulda tek arkadaşım var o da beomgyu ne olursa olsun hiç bir zaman beni bırakmadı ve her geçen gün beni daha çok korumaya çalışıyor bunu farkediyorum ama onada üzülüyorum benim yüzümden onada laflar söyleniyor ama beomgyu gerçektende onları duymamazlıktan geliyor ama benim duyduklarım şeyler gerçektende çok ağır bunları duymamazlıktan gelemiyorum gerçekten.İlk dersimiz edebiyat ve bu hoca gerçektende çok sıkıcı ders anlatıyor.
Dersin ortalarına doğru uykum gelmeye başladı ve kafamı yavaşca sıraya koydum ve gözümü kapadım.
Zil çaldığında gözümü açıp lavaboya ilerledim çünkü gözümden uyku akıyordu ve diğer dersi az da olsa dinlemem lazım yoksa sınavlardan kalabilirim ve bu benim en son istediğim şey.Lavaboya girdim ve suyu açıp soğuk suyu yüzüme çarptım bir kaç defa yeterli olduğunu düşündüğümde suyu kapatıp ellerimi ve yüzümü kuruladım.
Lavabodan tam çıkıcakken birisi bileğimi sıkı bir şekilde kavradı.
Bu gerçektende canımı acıttığı için ağzımdan küçük bir inleme çıktı.
Bileğimi sıkan kişiye baktığımda onun Choi soobin olduğunu gördüm ve asla şaşırmadım çünkü o da diğerleri gibiydi o da bana zorbalık yapıyordu.
"Bu okula nasıl gelebiliyorsun"
"Ne?"
"Diyorumki herkes senden nefret ediyorken bu okula nasıl gelebiliyorsun"
"Bende meraklı değilim ama maalesef böyle olmak zorunda"
"Gerçektende mide bulandırıyorsun"
"Özür dilerim"dedim. Koluma çekmeye calıştım ama o daha çok sıkmaya başladı ve acıdan gözlerim dolmaya başlamıştı şimdiden.
"Senin gibilerin ölmesi gerek ibne! Neden yaşamak için inat ediyorsun"
"Gerçekten canım çok acıyor kolumu bırakırmısın" dedim ve bunun üstüne biraz daha sıkmaya başladı ve gözümden artık yaşlar dökülmeye başladı.
Bunu görünce dudağının yanı bundan memnun olmuşcasına kıvrıldı ve bileğimi hızlı bir şekilde bıraktı ve lavabodan tam çıkarken "ibne!"dedi.
Soobin lavabodan çıkınca bacaklarım artık ayakta duramadı ve yavaş bir şekilde kendimi yere bıraktım.
Bir ders boyunca tuvalet kabininde sessiz bir şekilde ağladım..
.
.
.
.
.Merhaba öncelikle bu benim ilk FİC'İM o yüzden yazım yanlışlarım olursa şimdiden üzgünüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗣𝗶𝗻𝗸-𝗛𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗕𝗼𝘆 »𝖸𝖾𝗈𝗇𝖡𝗂𝗇
Short StorySosyal medyada ünlü olan, fakat okul hayatında zorbalığa maruz kalan Yeonjun ve hem zorbası olup hemde sosyal medyada Yeonjun'un en büyük fanı olan Soobin.