~8~

815 70 33
                                    

" Choi beomgyu 18 yaşındasın kaykay sürmeyi seviyorsun aynı okuldayız aynı siniftayiz 8 senelik arkadaşımsın ayyyyy daha ne kadar söyleyeceğim beomgyu seni hatırlıyorum"

"Zaten hatirlayacaksın yoksa ben sana hatırlatırım"

" Ama bir şey sorabilirmiyim"

"Sor"

"Allah aşkına beomgyu siz taehyun ile ne ara sevgili oldunuz"

" Ya sen hasteneden hele bir çık ben sana en ayrıntısına kadar anlatacağım ayrıca Choi yeonjun sende sana ne olduğunu en doğru bir şekilde anlatacaksın"

"Offf tamam tamam anlatırım ama sende anlatacaksın ve benim başım çok ağrıyor"

" Salak kafana darbe almışsın ağrıması çok normal dur ilaç vereyim"

"Saol beomgyu iyiki varsın"

" Tabi oğlum bana sahip olamayanlar üzülsün"

Beomgyu bu halde bile beni güldürmeyi başarıyordu o gerçektende çok iyi bir arkadaş. Ben bunu sormayı atladım beni buraya kim getirdi acaba.

"Beomgyu ben hastaneye nasıl geldim"

" Seni hastaneye soobin getirmiş"

"He? Nasıl"

"Basbaya derste taehyun'un telefonu çaldı sonra taehyun dışarı çıktı bende arkasından çıktım.Baktım soobin,sende yerde yatıyorsun ulan o an öyle korktumki soobin yaptı zannettim ama o yapmamış.Kimin yaptığını söylemediğin için  sana sinirliyim ama neyse arkamızdanda hemşireler geldi işte sedye getirip seni kaldırdılar götürdüler ve soobin de geldi hastaneye ama sen uyanmadan bir saat önce eve gitti bir kaç işi varmış"

"Hmm anladım"

"Neyse ne sen daha iyimisin beni hatirliyorsun dimi"

"Beomgyu yeter artık yaaa seni hatırlıyorum bak adını söylüyorum 'beongyu' bak söylüyorum ve iyiyim teşekkür ederim"

"Ay tamam be sorman bir daha iyi olmanada sevindim"

"Neyse ben ne zaman taburcu olcam"

"Serum bittikten sonra cikabilirmişiz"

"Şükür"

Serumun bitmesini beklerken tavanı ile izliyordum ve taburcu olup dans etmesem bile canlı açıp şarkı söylemek istiyordum ama bunu suanlık yapamam çünkü konuşurken bile kafamda keskin bir ağrı oluşuyor. Aslında düşündümde neden yardım etti. Hayır şimdi ölsen üzülmüyeceğim diyen insan ölmeyeyim diye uğraşmış. Şuan bu bana o kadar tuaf geliyorki son zamanlardada benim ile uğraşmıyor hatta yüzüme bile bakamiyor acaba neden. Neyse bunlara bu kadar kafa yormayacağım. Evet tavan çok beyaz.

Serumum bitti şükür çünkü hastane yataklarında yatmak bana göre değil.
Eve gelmiştik. 'Gelmiştik' çünkü beomgyu beni asla yalnız bırakmıyordu.

"Yeonjunum canım arkadaşım, arkadaşların arkadaşı , pembişim , yedi cihanın prensi, neyse senden bir şey isteyebilirmiyim hıh "

"Söyle gyu söyle"

"Lütfen lütfen lütfen lütfen bu akşam bize taehyun gelebilirmi"

"Ben odada otururum ama basım ağrıyor"

"Ahh sen iste yeter jun'cum çıtımız çıkmaz"

"İyi neyse ben odaya geçiyorum"

"Tamam pembiş"

Evet inşallah duvarlarım ses geçirmezdir.
Aradan iki saat geçmişti ve kapı çaldı.
Beomgyu'nun hızlı ayak sesleri bile odaya geliyordu bu akşam kulaklik takmam lazım.
Beomgyu kapıyı açtı ve taehyun'un sesi geldi ama bir kişi daha vardı. Bu sesi bir yerden hatirliyordum evet bu soobin'in sesi.

Beomgyu soobinidemi çağırmış o cagirmamistir ya umarım cağırmamıştır yoksa seni taehyunda önce sikicem gyu.

Odaya adım sesleri geliyordu ve ben hızlıca yorganın içine girip uyuma taklidi yapmaya başladım.

Odanın kapısı açıldı ve bir kaç dakika galiba durdu sonra kapıyı yavaşça kapatarak çıktı.
" Ohhhh yarabbi şükür oksijen alıyorum, fotosentez yapmaktan sıkılmıştım, bismillah ohh oksijennnn"

Kapım açıldı evet kapım açıldı.

"Lan yeonjun uyandınmı hadi salona gelsene bir"

"Neden" gyu'ya trip atiyordum.

"Oğlum eve misafir geldi hadi geç salona"

"Beomgyu seni taehyundan önce sikiceğimi biliyorsun dimi"

"Yok abisi benim götüm taehyun'a ait almiyim saol neyse sen soobin den dolayı gelmion dimi"

"Yoo kim demiş yorgunum"

"İyi be gelmezsen gelme ama bence bir teşekkür et çocuğa"

"Sonra sonra gyu hadi sg odamdan"

"Annalık sütüm haram olsun hıh"

Kafayı bozmuş bu çocuk. Benim annem var sen benim annem değilsin. Allah'a şükür senin gibi annem yok yoksa evden yetimhaneye giderdim.

Odada bir saat durdum ama gitmediler.
Bende artık çok sıkıldığım için odadan çıktım. Salona doğru yürüdüm. Salondan sadece soobin'in sesi geliyordu ve bişeyler anlatıyordu. Kapıdan içeri baktım. Hepsi bana döndü onlara kısa bir bakış atıp mutfağa geçtim.
Elime kocaman bardak alıp su doldurdum ve hızlı bir şekilde içmeye başladım.
Gerçektende çok susamışım.

Suyumu içtikten sonra bardağı tezgaha bıraktım ve mutfağa soobin girdi.

"İyimisin?"

"İyiyim"dedim. Hızlı bir şekilde mutfaktan çıktım.

Salona girdim ve tyun ve gyu yanyana gülüşüyorlardı .

"Uyandınmı çocuk"

"Uyandım"

"Daha iyimisin jun"diye sordu taehyun.

"Evet"dedim.

Soobin salona girdi.

"Taehyun ben eve gidiyorum beomgyu teşekkürler yeonjun tekrardan geçmiş olsun" dedi.
Beomgyu ve taehyun ayağa kalkıp soobini kapıdan geçirdi.

Soobin gittikten sonra biraz oturup konuştuk taehyun bana beni anlatiyordu yani dansçı ve şarkıcı ben o kadar övdüki sesimi ve dansımı o benim diyemedim.

Biraz daha oturup film izledik. Saat geç olduğu için taehyun'da gitti. Bende odama geçip uyumaya hazırlandım.

Evet yarın canlı açıp deli gibi dans etmek  ve bütün enerjimi ona vermek istiyorum.



.
.
.
.
.
.




ŞÜKÜR YENİ BÖLÜM ATTIM.
AYRICA DEDİĞİM GİBİ BEN O KADAR ÜZÜCÜ BİR SEY YAPMAYI SEVMEM DİGER BÖLÜMLER ÜNLÜ YEONJUN GÖRCEKSİNİZ VE TABİ SOOBİN YİNR YEONJUNA YAZICAK VE KAİ İLE İLGİLİ BİR SEY YAPMAK İSTİYORUM AMA AKLİMA GELMİYOR AMA KAİ COK EĞLENCELİ BİR KARAKTER ONU SOYLEYEYİM İNŞ FİC KÖTÜ GİTMİYORDUR.
OKUDUĞUNUZ İÇİN SAOLUN :)

𝗣𝗶𝗻𝗸-𝗛𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗕𝗼𝘆 »𝖸𝖾𝗈𝗇𝖡𝗂𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin