••••• Diana Moore szemszöge •••••
Egy év telt el, mióta mondhatni minden vissza került a régi kerékvágásba, és mindenki beleszokott abba az életbe ami miattam és Harry miatt átalakult, hisz tudjuk, hogy miattunk változott meg minden, a körülöttünk lévő emberek élete, hisz ha nem szeretünk egymásba, nem keressük fel egymást, nem borítjuk fel azt a életet, amit itt születésünktől kezdve szép lassan építettünk fel magunknak, és vissza térünk a régi kerékvágásba, akkor minden olyan maradt volna mint régen, de mi ezt felborítottuk, és az álom beleépült a valóságunkba...
Az óta a nap óta sok minden történt, Harry és én továbbra is együtt vagyunk, annyi változás történt, hogy összeköltöztünk, egy kis albérletbe, amit közösen bérlünk, közel mind a kettőnk egyeteméhez. A többiekkel az óta is tartjuk a kapcsolatot, plusz, a kis csapatunkhoz még hozzácsapódott Frank és Juan is, kiderült, hogy tök jó fejek, és hogy sok közös van bennünk, és így mindannyian hónaponta egyszer összefutunk egy néhány órára, beszélgetni, szórakozni, hisz mindenkit máshova vettek fel, mindenkit máshova sodort az élet, vagy volt olyanunk, mint Martin, Raymond és Frank, akik nem akartak továbbtanulni, inkábbb elementek dolgozni, és most van egy kis vállalkozásuk, amit együtt, közösen hoztak létre.
A lányok, akiket a barátaimnak hittem, olyanok lettek, mint az álomban, nem is tartom már velük a kapcsolatot, de nem is bánom annyira, hisz itt vannak nekem a srácok, akiknek nagyon hálás vagyok, és örülök, hogy az életem részei lettek.
Eközben Raymond szakított a barátnőjével, aki az én egyik volt legjobb barátnőm, akivel az álomban nem volt együtt, Lisaval, mert rájött, hogy sokkal jobb az élete nélküle. Davis is ugyan így látta jónak, és szakított Katheyvel, majd végül Wandaval lassan egymásra találtak, így igazivá téve azt, ami az álomban is volt köztünk, ők is egymásba szerettek, és végül együtt, egymás mellett kötöttek ki, bebizonyítva ezzel azt, hogy Harryval egymást választottuk, több embernek is boldogságot hoztunk az életébe, és ha ez újra megtörténne, akkor is ugyan így cselekednénk, hisz lehet, hogy ez csak egy álom volt, de mégis valóság lett a vége...336 words
KAMU SEDANG MEMBACA
Az álom és a valóság között - Befejezett -
Fiksi Remaja"Ha valaki egyedül álmodik, az csak egy álom. Ha sokan álmodnak együtt, az egy új valóság kezdete." - Friedensreich Hundertwasser Az álom és a valóság két külön világ. De mi van akkor ha ez a két világ találkozik egymással? Az minden bizony, hogy...