1. Bölüm

20 7 1
                                    

Charlie gözlerini açtı, neresiydi burası? Birden hatırladı.
                            ...  
Adam ona gülümsedi.
"Elbette Bay Jones! Hiç bir sorun olmayacak! Sadece bir hazine avı oyunu! Size birşey olursa hemen ambulans ve polis arabaları gelecek!"
Charlie derin bir nefes aldı, önündeki evrakı imzaladı. Adam gülümsedi.
"Yanlız... Ödeme efendim."
Charlie cebinden 200 dolar çıkardı. Adama verdi. Adam asistanına seslendi.
"Evet, Bay Scott! Ah, gelin Bay Jones! Sizi hemen yarışma alanına götüreyim!"
Kadın sürekli konuşuyordu.
"Ah, Bay Scott... O çok iyi bir adamdır. Bakın, ne kadar da güzel bir hazine avı hazırladı. Yarışma hemen başlayacak!"
Kadın onu dışarı, bir arabaya götürdü. Charlie arabanın yanında durdu.
"Eee, neden durduk, neden buraday-"
Arabanın kapısı açıldı ve birkaç el onu arkasından kavrayıp arabadan içeri çekti.
Charlie kadının en son dediği şeyi zorla duydu.
"Ölüm oyununda iyi şanslar Bay Jones!"
                            ...   
Yanında birisinin uzandığını faketti. Kafasını sola doğru çevirdi, bir kadın vardı yanında. Kadın beyaz bir bluz ve kot pantolon giymişti (baştaki resim). Kadın büyüleyici güzellikteydi. Kızıl saçları, çilleri vardı.
Kadın bir anda gözlerini açtı. Kadın korkuyla haykırdı. Kadın haykırınca Charlie de haykırdı.
"Kimsin sen be!"

Avlar ve Avcılar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin