,,Ne! To neudělám!" ,,Sakra, Sakuro! Přestaň se vztekat!" Dvě dívky stály na školní chodbě a hádaly se. ,,Nemůžu jí to říct!" Odporovala Sakura blonďaté kamarádce. ,,Proč ne? Stejně se to dozví tak, jako tak!" Nenechala se Ino a rýpala do druhé. Třeťí dívka právě otevřela dveře od učebny a vyšla na chodbu. Ino a Sakura ztuhly. ,,Ahoj, Hinato!" Dostala ze sebe Skura nakonec. ,,Co, co jsem udělala?" Zeptala se Hinata a měla slzy na krajíčku. Vždycky, když někam poslední týden přišla všichni zmlkli. ,,Ne... ne nic." Odpověděla Ino nervózně. ,,Hinato? Jedeš na tu školní akci?" ,,A...asi ano." Odpověděla Hinata Sakuře. ,,Budou tam přeci všichni." Dodala a začala se červenat.
Mezitím na druhé straně školy...
,,Tak co? Kdy jí to řekneš?" Blonďák znervózněl a podrbal se na krku. ,,Asi na tý školní akci-tebayo!" ,,Nebuď nervní, Naruto. Já to Sakuře řekl taky." ,,Ale já nejsem ty, Sasuke!" Nenechal si blonďák ujít narážku a šťouchl loktem do svého černovlasého kamaráda, který se jenom uchechtl a dal si ruce do kapes. ,,A jak si jí to vlastně řekl?" Zeptal se Naruto Sasukeho, když zašli za roh chodby a vydali se do učebny ekonomie. ,,No.." Začal ,,Vzal jsem jí do parku, dal jí růži a zeptal se jestli se mnou bude." ,,Ty jsi tak romantickej." Odpověděl mu se smíchem Naruto. ,,To víš." Odpověděl mu Sasuke a strčil do něj ramenem. ,,Jdi napřed. Ještě si skočim pro věci, jo?" ,,Budu ti držet místo brácho!" Mávnul na něj Sasuke, než zmizel na schodech. Naruto zahnul na konci chodby a rozešel se ke skříňkám. ,,Mám, nebo nemám?" To jediné mu proletělo hlavou. Ano... byl zmilovaný... Ale nedokázal se rozhodnout. ,,Ta moje nerozhodnost." Zakroutil hlavou, vyndal učebnice a vracel se zpátky. Bezhlavě se otočil a někoho srazil. ,,Au... omlouvám se! Moje vina! Já nechtěl...." Zarazil se. Podíval se, koho vlastně sejmul.... rajče na něj nemělo.
,,Promiň, Hinato! To... to jsem nechtěl!" Omlouval se a sbíral papíry, které při pádu upustila a rozlétly se na všechny strany. ,,Ne... to je dobrý. Já nedávala pozor. Zamyslela jsem se a zapomněla jsem se." Vyhrkla a sbírala listy na své straně. 'Ona je tak nádherná!' Pomyslel si Naruto a po očku na ní koukal. ,,Na co si myslela, smím-li se ptát." Zeptal se blonďáček jak nejvlídněji dokázal. Hinata zrudla 'Na tebe, ty troubo!' ,,Na..." Nevěděla co má říct. ,,Na to, jestli pojedu na tu školní akci." Dostala ze sebe nakonec. Naruto jí chytil za ruku a podíval se jí do očí. ,,Tam jet musíš!" Vyhrkl a byl zase úplně rudý. ,,Proč?" Zeptala se Hinata a přijala Narutovu ruku. ,,Byla by škoda o to přijít. Sasuke tam bude se Sakurou, Shikamaru s Temari, Sai s Ino... nechtěla..." Pomohl jí vstát. ,,Nechtěla bys.... tam jít se mnou?" Ona se postavila, ale nevšimla si posledního papíru, který zapomněla zvednout. Koukala na blonďáka s otevřenou pusou. ,,Naruto... já..." Větu už nedokončila. Udělala krok a noha jí po papíru uklouzla. Převážila se dopředu a spadla mu do náruče. Něžně jí chytil a podíval se jí s úsměvem do očí. Byla úplně rudá. Rukou se mu opírala o hrudník a nevěděla co má dělat. 'To jeho tělo!' Z myšlenky jí probral jeho hlas ,,Nenutim tě, takže jestli máš jiný plány, tak to pochopim." ,,Naruto já... půjdu s tebou ráda!" Odpověděla mu a zadívala se mu do nebesky modrých očí. Blonďák se rozzářil. ,,Opravdu?" Hinata jen kývla a usmála se na něj. 'Ten její dokonalej úsměv!' Hinata se ho do teď nepustila. Pořád se snažila být co nejblíž u něj. Najednou se zarazila. Uvědomil si, že na něm leží celým tělem a na její poměry u sebe měli rty moc blízko. ,,Hinato?" Když vyslovil její jméno, přeběhl jí mráz po zádech. ,,Děje se něco?" Zeptal se a naklonil hlavu na stranu. ,,Já jenom... on.. on tam bude i závěrečný ples, viď?" Zeptala se blonďáka a nevědomky si ho přitáhla ještě blíž. ,,Jo. Kakashi-sensei nám o tom něco řikal. Proč se ptáš?" Hinata znovu znervózněla. ,,Já... nikdy jsem s nikým netancovala." Odpověděla mu a už se od něj odtáhla. Ještě chvíli a touha ho políbit, by vyhrála. Naruto jí pustil a lehce se usmál. ,,Ehm.... tancovat doma s polštářem.... to taky neni nic moc, hele." Hinata si ho představila, jak objímá polštář a tančí s nim v pokoji. Musela se smát. ,,Co je?" Řekl blonďák se smíchem. ,,Promiň, představila jsem si tě." Odpověděla Hin se smíchem a ruce si dala přes pusu. ,,Ha, ha... jak vtipné paní Hinato." Smál se pořád Naruto. ,,Promiňte, pane Uzumaki." Řekla se smíchem, vyšvihla malou úklonu a protáhla se kolem něj. ,,Takže platí?" Zavolal na ní Naruto. Hinata se otočila ,,Jako, že se Hyuuga jmenuju!" a zmizela za rohem. Naruto se vydal do třídy. ,,Dokonale zabitá volná hodina!" Říkal si pro sebe s lehkým úsměvem na tváři.
,,Debile! Kde si tak dlouho?" Říkal Sasuke a dál se krčil nad noťasem. ,,Já jenom.... no nic." Řekl blonďák a sedl si na svoje místo. ,,Já myslel,že si ještě zahrajeme, než.... Naruto? Posloucháš mě?" ,,Ehm...co? Jo promiň!" Naruto byl duchem úplně jinde. Sasuke se k němu naklonil a podíval se mu do očí. Blonďák se na něj udiveně podíval a pohkedem uhnul. ,,Ty si jí potkal!" Vykřikl Uchiha a ukázl na něj prstem. ,,Co? Ne!.... no... možná... jo... potkal." Řekl blonďák zasněně a podložil si hlavu rukou. ,,Naruto! Tak co Hinata?" Zavolal na něj Kiba a mrknul na něj. ,,Co by bylo?" ,,Já jenom, že jsem jí potkal a vypadala, jak rajče." Odpověděl mu Kiba a Naruto byl zase rudý. ,,Nic... to nereš." Nervózně se otočil na Kibu, který si sedl na lavici za ním. ,,Co si jí řekl?" Zeptal se Sasuke a šťouchl do něj. ,,Nerešte to!" Řekl blonďák se smíchem. ,,No tak!" Přidal se k výslechu Shikamaru. ,,Sakra! Co vás to všechny zajímá? Řikat vám to nemusim, takže..." Větu nedokončil, zarazil ho řev ve dveřích. ,,Naruto!?" ,,Ale, ale... Ahoj zlato, taky tě rád vidim." Zdravil Sasuke svojí přítelkyni. Sakura se rozešla za Narutem, který kulil oči a nevěděl, co udělal. ,,Co si udělal Hinatě? Sedí a je totálně mimo! Nevnímala ani Tenten!" Koukala mu zpříma do očí. Blonďák poznal, že nemá cenu zapírat. ,,Jenom jsem jí.... zeptal jsem se jí, jestli by se mnou nešla na tu školní akci." Celá třída mu začala tleskat. ,,Tak tím se všechno vysvětluje." Řekl Sasuke se smíchem a Sakuru si k sobě přitáhl. Ta si ho chytla a políbila ho. ,,To se na vás těšim až budete tancovat." Řekla Sakura a podívala se na Sasukeho. ,,Pamatuješ na nás?" Zeptal se jí Uchiha a chytil jí kolem pasu, ruku jí zvednul a začal s ní tančit mezi lavicema. Sakura se jenom smála a nechala se jím vést. ,,Naruto?.... umíš ty vůbec tancovat?" Zeptal se ho Shikamaru. ,,Jo... to problém neni." Odpověděl mu a dál pozoroval Sasukeho se Sakurou. ,,Jo a Naruto?" Řekla Sakura, než vyšla ze třídy. ,,No?" ,,Počkej na ní před školou!" Mrkla na něj, políbila Sasukeho a vyběhla ze třídy. ,,No kámo... jsem na tebe zvědavej." Dodal Uchiha a poplácal Naruta, který seděl s otevřeou pusou, po zádech. Hystericky popadl kamaráda a začal s ním třást. ,,Co mám dělat?!" Kiba ho se smíchem od Sasukeho odtrhl a klidně mu řekl. ,,Uvidíš."
ČTEŠ
Neopustím tě! - NaruHina
RandomŽivot není lehký. A v lásce to platí dvojnásob. Jak si s nástrahami osudu poradí Naruto a Hinata?