Safkan Toplantıları

40 5 2
                                    

13 Haziran 1970
Rosier Malikanesinde sıradan bir gündü. Evin büyük çocuğu Evan, Hogwarts'a başlamıştı çoktan. Fakat evin ikizleri Felix ve Felicia nın 1 yılı daha vardı. İkizler çok meraklıydılar. Sürekli abilerine Hogwarts'ı sorarlardı. Ve bugün safkan toplantısı vardı. Rosierler de elbette katılıyordu. Kutsal 28 deki üstün ailelerdenlerdi. Felicia safkan toplantılarını pek sevmezdi. Sıkıcı gelirdi ona. Toplantının yapılacağı yere geldiklerindeyse işi gücü bir an önce bitmesi ve eve gitmekti. Ama safkan toplantıları kısa sürmezdi. Arkadaşı olmadığı için de canı sıkılıyordu.

Blacklerin kızları ondan büyüktü. Narcissa ile yaşıttı ama pek konuşmazlardı onla. Blacklerin oğullarıyla konuşurdu Felicia. Hatta Sirius ve Felix iyi anlaşırdı. Regulus ise sakin bir çocuktu. Köşeye çekilmiş otururken abisi Evan yanına geldi.

"Hadi ama Cia, boş boş oturacak mısın?" dedi. "Felix gitmiş Blacklerle konuşuyor, benimle ilgilenmiyor hiç. Ve benim canım çoook sıkılıyor."dedi Felicia karşılık olarak.

" Kardeşim, o zaman Blacklerin kızları var onlarla vakit geçir, burada yalnız kalmana izin vermek istemiyorum" dedi Evan. Ama annesi Evan'ı çağırınca ayrılmak zorunda kaldı. Felicia tek kalmıştı. Derken yanına kumral bir kız geldi.

" Şey, selam sen Felicia'sın değil mi? Ben Black kız kardeşlerin ortancası Andromeda. Yalnız oturduğunu görünce belki tanışmak istersin diye düşündüm." dedi Andromeda. "Evet, Felicia benim. Memnun oldum Andromeda. Sen benden büyüksün, abimle mi yaşıtsın?" dedi Fel.

"Evet, abinle yaşıtım. Bak sana okuduğum bir kitabı vereyim, çok güzeldir okuyup bana bir sonraki safkan toplantısında getirirsin" dedi Andromeda. "Çok teşekkür ederim, Andromeda. Çok incesin. Ben de sana okuduğum kitaplardan getiririm bir sonraki safkan toplantısına." dedi Felicia.

"Ah, lütfen bana Meda de ve olur kitap alışverişi yapabiliriz." Dedi meda. " O zaman sen de bana Cia de, Meda" dedi Cia. Meda onayladı ve bir süre daha konuşmaya devam ettiler.

Andromeda tıpkı abisi gibi Slytherin deydi. Felicia da Slytherin olmak istiyordu. Ailesini gururlandırmak, onların isteğini yerine getirmek istiyordu. Babası sert bir adamdı sonuçta. Safkan toplantısı bitince ayrılmak zorunda kaldılar. Felicia, Andromeda'yı sevmişti. Artık safkan toplantılarını iple çeker olmuştu. Felicia, elbette ki Felix e trip attı. Ama bu trip uzun sürmedi. Felicia affedici, merhametli biriydi. Eve geldiklerinde ise hemen Andromeda'nın verdiği kitabı okumaya başladı. Bir sonraki safkan toplantısı yaz sonundaydı, Felicia sabırsızlanıyordu.

22 Ağustos 1970
Sonunda safkan toplantısı günü gelmişti. Felicia, Andromeda'nın verdiği kitabı çoktan bitirmiş ve kitaba bayılmıştı. Yanına kitap almayı da unutmamıştı. Toplantı yerine gittiklerinde gözleri Andromeda'yı aradı. Ve sonunda Andromeda'yı görmüştü. Beyaz bir elbise giymişti. Andromeda, Felicia yı görünce yanına geldi.

"Cia, okudun mu verdiğim kitabı?" dedi. "Evet, okudum ve bayıldım. Gerçekten de güzel kitap zevkin varmış Meda. Ben de sana kitap getirdim bu sefer." dedi Cia. "Beğenmene çok sevindim. O zaman kitapları değiltirelim." dedi ve getirdikleri kitapları değiştiler. Toplantı bitene kadar konuştular. Birbirlerine yazacaklardı. Cia, Meda yı çok sevmişti. Aynısı Meda için de geçerliydi.

Evet ilk bölümümüz geldi. Biraz geçmişten almak istedim çünkü Andromeda ile bağını görmenizi istedim bunu ileriki bölümlerde de göreceksiniz zaten. Bu arada karakterimiz hakkındaki düşünceleriniz neler?
Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar!

Different | Remus Lupin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin