Gelmiyorum.(Gitti)

57 6 1
                                    

Şuanda okuldayım ve kaçmamak için zor tutuyorum kendimi.Hemde en sıkıcı gün. Biyoloji ,coğrafya ne ararsan var.
E tabi bunların yanında Bade'nin anlattıklarını dinlemek zorundayım. Facebook'ta gördüğü capsleri,twitterda kimin onu takip ettiğini ve o an ne hissettiğini,wattpad'de okuduğu hikayeleri... Bitmiyor. Susmuyor.
Neyse ki son derse sağsalim girebildim eve koşarak gitmek ve uyumak istiyorum.
Ahh hayır tabii ki herkes gibi okul çıkışında bir şeyler yapmıyorum. Yani sevilmediğim için sanmayın hergün teklif ediliyor da ben takmıyorum. Şu formalarla sokakta yürümeye utanıyorum birde gezeceğim ?
Bugün ne teklif edilecek merak ediyorum açıkcası.
Diyordum ki Seyda soluğu yanımda aldı :
- Efser çıkışta bowlinge gidiyoruz grup kurduk ama bir kişi eksik. Lütfen hemen hayır deme.
-Kaç dakika sonra diyeyim ?
-Ya eve gitsen sonra gelsen yanımıza üstüne değişirsin falan ? Hem Yağız'da geliyor. Çok eğlenirizz !
-Bir an için olumlu baktım ama sen en son ne dedin Seyda ?
Pot kırdığını farketti ve işi espriye vuruyor aklınca.
-Çok eğlenirizz ! dedim Efser.
-Yok canım yok ondan önce ne dedin ?
-Of Efser yeter. Aman Yağızla göz göze gelmeyelim aman yüzünü görmeyeyim. Ya yüzleş. Korkaksın sen korkak.
-Gelmiyorum Seyda size iyi eğlenceler. O gerizekalıyla aynı ortamda bulunmak istemiyorum sadece.
Kendi kendine fısıldadı. "Bir zamanlar öldüğü çocuğa şimdi gerizekalı diyor,gerçi hala ölüyorda kendine itiraf edemiyor daha"
Hiç duymadım zaten.
-Efser bir şey söyleyeceğim sana.
-Söyle.
-Kızmak falan yok ama ?
-Ya uzatma söyle işte.
-Gülse'de geliyor.
-O Yağız'a yalaklanan kız mı ?
-Ben bilmem valla sen gelirsen çağırmayacağım 1 kişiye ihtiyacımız var . Ne diyosun ?
Nolursa olsun hayır diyecektim ki öğretmen ne konuşuyorsunuz siz orda deyip susturdu bizi. Yoksa hayır dememe engel mi oldu ?
Gitmezsem neler yapacaklarını deli gibi merak ediyorum. Daha doğrusu Gülse pisliği Yağız'a neler yapacak onu merak ediyorum.
Zil çaldı hiçbir şey demeden ayrıldım sınıftan. Hızlı adımlarla eve doğru yürüdüm. Yürürken düşündümde hazırlanmam gerekiyor koşsam iyi olacak.
Bade arkamda bağırdı "Efseeeer bekleee"
Arkamı döndüm :
-Noldu Bade ne bağırıyorsun ?
-Ya niye beklemiyorsun ne bu hız ?
-Bowlinge gidiyorum. Hazırlanıp çıkıcam.
-Konuşmanızı duydum Gülse'nin göreceğini duyunca dut yemiş bülbüle döndün.
-Ne alaka ? Ben Seyda çağırdığı için gittim.
-Tamam tamam bende geliyorum zaten. Ama seninle beraber gideriz diye düşündüm hadi gidelim de giyin çıkalım.
Gülümsedim,koluna girdim ve yürüdüm.
Eve girdik sonunda. Yengeme söyledim be giyinip hemen çıktım.
Yengeme söyledim evet çünkü annem ve babam Almanya'da çalışıyorlar ,ben burda okulumu bitirip üniversite için oraya gideceğim.
Bu arada Yağız ile eski sevgili olduğumuz falan düşünülmesin. Lise son sınıftayız 3 yıldır seviyorum ruhu duymuyor salağın. Ya da biliyor ama bilmek istemiyor.Bende bir şey demiyorum çünkü hayır demesinden korkuyorum. Ben böyle mutluyum arkadaş.
Sonunda geldik.
Yağız hemen atladı ;
-Hiç gelmeseydiniz kalkıyorduk bizde saat kaç ya süslendiniz falan desek, Bade zaten okul kıyafetleriyle, Efserde de zaman kaybedilecek bir şey göremiyorum. Dedi.
-Aman zaten takılmasan olmayacak. Bakıyorum kaybediyorsunuz aklın hangi kızdaydı da konsantre olamıyorsun acaba ?
Gülse'nin tabii ki ben kahkahasını duyar gibi oldum.
Cevap vermedi gülüp önüne baktı ve devam etti.
Ben Bilal,Bade ve Seyda ile birlikteydim.
Onlarsa Gülse, Yağız , Meriç ve Kenan ile birlikteydi.
Gülse'nin erkeklerin arasında olmasına şaşırmadım.
Biz öndeydik.Bilal ve Seyda bir araya gelince 4 kişi falan dinlemez her türlü alırlardı.Birbirlerini seviyolar.Hatta sevgililer bile.
Kenan saf bir çocuk. Bu kanıya nerden vardığımı sorarsanız Gülse'yi seviyor.
Meriç şimdiye kadar o konuları hiç açmadı asla söylemiyor . Nedenini bende bilmiyorum aslında yakışıklı çocuk ama...
Biraz geç kaldığımız için çok oynamadan geri döndük. Meriç ;
Bırakayım mı sizi ?diye sordu.
Yani Meriç ve Yağız en yakın arkadaşlar.Onunla gider heralde.
Ben yürümek istiyorum dedim. Bade ve Seyda da benimle gelmek istediler.
Kenan ve Bilal onlarla gitti. Ve tabii ki Gülse deee.
Umrumda bile değil açıkcası. Sonuçta Yağız onun yüzüne bile bakmıyor.
Biz kızlarla beraber Badelerin evine gittik günü değerlendirmek için.Eve vardığımızda Seyda bize oturun hemen geliyorum dedi. Biz oturduk .Biraz bekledikten sonra baktık ki Seyda saatlerce konuşmaya hazır halde pijamalarını giymiş ve kahveleri alıp gelmiş.Hemen bize dönüp :
-Yaaa Bilal bana nasıl bakıyordu gördünüz mü sizde ?
Söylenmek istenen : yoo hayır normal bakıyordu.
Söylenen :
-Görmez miyiim bu çocuk sana aşık.
Biraz sohbet ettikten sonra ben kalktım. Onlar oturdular.
Sokağa çıktığımda Yağıza rastladım beni görünce sanki bekliyormuş gibi yanıma koştu ne diyecekti ki ?

İlk bölüm kısa oldu farkındayım 😂
İlk kez deniyorum yorum yapın zirvede bırakayım mı ? Devam etsem bir şeyler olur mu ?🙈❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin