Merhaba, bayağı oldu buraya yazmayalı, bir uğrayayım dedim.
Hayatım boyunca yazdığım en uzun bölüm oldu ahahsahshah
Umarım bol bol yorum yaparak hakkını verirsiniz, öptüm..
Antrenmanın yorgunluğu duştan sonra iyiden iyiye kendini belli ederken, L koltukta biraz daha geriye yaslanıp bacaklarımı açarak uzattım ve başımı yasladım. Az önce yaşanan saçma olaydan sonra pek bir şey konuşmamış olsak da temaslarımız devam etmişti bir süre.
Bir türlü sarmayan ama hala ekranda oynamaya devam eden filme bayık gözlerimle baktım. Yemek yerken bir şeyler izlemeyi sevdiğim için film açmıştı Yoongi ama bir boka benzediği yoktu.
Sıkıntıyla bir nefes verip telefonumu çıkardım cebimden. Bir süre boş boş orada burada gezinmiş, daha sonra filmden gelen değişik sesleri duymamla kafamı kaldırıp televizyona bakmıştım merakla. Evet, değişik olarak adlandırdığım sesler inleme sesleriydi. Olmazsa olmaz sevişme sahnesi gelip çatmıştı demek.
Yoongi, "Orospu çocuğu yedin lan kızı!" Diye ters bir şekilde söylendiğinde, yandan bir bakışla ona baktım. Elindeki şişeyi sinirle ağzına götürüp, çoktan boşaldığını görerek daha büyük bir sinirle bırakmıştı sehpaya. Adamı kıskanmıştı herhalde, yoksa sevişme sahnesi izlemek canına minnetti abaza piçin.
İnlemeler arttıkça Yoongi yerinde kıpırdanmaya başlarken, duşta yaşanan şeyler bir bir akın ediyordu zihnime. Resmen dokunmuştum, okşamıştım. Evet, ben hayalini dahi kuramazken az önce yaşanmıştı bunlar.
"Porno mu izlesek?"
Gözlerim irice açılmıştı sorduğu soruyla. Gayet ciddi çıkan ses tonu, nefesimin götüme kaçmasına sebep olurken korka korka kaldırdım başımı.
Porno... Biz... İkimiz...Tabi efendim.
"Aynen bir de çakarsın bana." Dedim istemsizce gülerek, sinirlerim bozulmuştu. Aşkından öldüğüm abaza piç bana ahlaksız teklifte bulunuyordu resmen.
"Hadi lan. Kalktı benimki." Dedi gayet ciddi bir ifadeyle. Kalbim depar atmış gibi hızla çarpmaya başlamıştı bile çoktan. Sertçe yutkundum. Evet, ciddi ciddi istiyordu.
Tamam, arkadaşlar arasında gayet normal bir eylemdi. Hatta orta okulda birbirlerine el işi verirken gözlerini kapatıp, sevdikleri kızları hayal eden arkadaşlarım dahi olmuştu ama durum şu an çok farklıydı. O her ne kadar beni arkadaşı olarak görse de benim için öyle değildi işte. Banyoda çıplak gördüğüm anda bile boşalacak kıvama gelirken nasıl yanında porno izleyebilirdim ki?
"Sizinkiler hemen gelmez, değil mi? Odana mı geçsek?" Dedi bir bana bir de ekrana bakarken. Hızlı hızlı kumandanın tuşlarına basıyor, bir an önce filmi kapatmaya çalışıyordu.
"Ben kabul ettim mi, orospu çocuğu?" Sinirle bağırıp elimi sertçe alnıma vurdum. Sakin Hoseok'a alışkın olduğu için bir anlık irkilerek hareketlerini durdurdu. Dehşete düşmüş gibi göründüğümün farkındaydım ama Tanrı aşkına, sevdiğim geri zekalı, ruh hastası benimle porno izlemek istiyordu. Bu bir şaka olmalıydı.
"Bir de yer ayarlamaya çalışıyor ya!"İsyan eder gibi konuşup saçlarımı çekiştirmeye başladığımda, "Oğlum hadi lan." Dedi koltukta dizlerinin üzerine oturup. Kaşlarını çatmış, dikkatle gözlerime bakarken kumandayı koltuğa vurdu mızıkçı bir çocuk gibi. Daha çok orospu çocuğuna benziyordu ya neyse.
"Azdım amına koyayım, niye anlamıyorsun?""Aç ne sikim yiyorsan ye! İstiyorsan çevir kendine sok, siktiğimin abazası. Ne bok yiyorsan ye, amına koyayım." Diyerek yanıma bıraktığı kumandayı sinirle kucağına fırlattım ve telefonumu tekrar elime aldım. Biraz komik kedi videosu izlersem kendime gelebildim belki, odak noktamı değiştirmem gerekiyordu.